• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Overmorgen samenlevingscontract tekenen. Toch best spannend. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Meeehhhh ik ben ziekig :c Nog niet doodziek, maar mn huisgenoot heeft volgens mij hetzelfde als ik (en mij dus aangestoken DANKU) en die ligt nu met koorts te verpieteren in zn bed (met de deur open, dus alle bacillen waaien lékker het hele huis in), en dat belooft helaas niet veel goeds voor mij.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat zouden deze dagen makkelijker zijn als rouw bespreekbaarder zou zijn. Alas, gotta stick to the social construct, otherwise people might think we're weird (blush)

    Ugh, task switching is moeilijk vandaag...

    waarom moet je in elk ding wel een fucking gesprek aan gaan? good lord human shut the 🦆 up


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah yes, making a mistake and feeling worthless, then feeling like you're overreacting and can't handle anything, making you feel even less worthy...

    I can't handle work but without it I will die so that's also a nice one.


    Mhm?

    En toen was bij nog 60 km te gaan de tijd toch nog plots best snel gegaan, haha. Het viel reuze mee gelukkig!
    Wie had trouwens ooit tijdens mijn rijlessen verwacht dat ik ca 135 km/uur zou durven rijden? Ik niet hoor met mijn 80 km/uur op de snelweg.

    Kwam er ook achter dat mijn hotel letterlijk naast Tanz zit, awesome! En ik heb een Tanz shirt (en sokken)!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    4 km hardlopen en 19 km fietsen (+ 2x 5 km niet getrackt), ik doe vandaag even niks meer joe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het voelt wel een beetje vreemd om gewoon aan een opdracht te kunnen werken zonder dat het idee van het Word bestand openen al zo extreem vervelend voelt dat je het maar zo veel mogelijk probeert te vermijden.

    Blehhh eindelijk een dag dat ik kan gaan, is alles ineens afgesloten🥲

    Probeer ik te sparen voor mijn vakantie, branden er drie waarschuwingslampjes van mijn auto 🥲

    Ugh dan vraag je of mensen tickets te koop hebben en bereid zijn via ticketswap te verkopen ivm scam. Gewoon letterlijk 18 mensen ja doe doe ik,vervolgens nee niet via ticketswap... jeez


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je voelt je echt een 70 jarig omatje als je zo door je rug gaat dat je een week niet meer (goed) kan lopen... Fml


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    I have a sad


    help

    Opinion Overload van Simple Plan is zo'n mood


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly