• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    stop being so depressoooo

    u have pancakes, u should be happy


    help

    spamspamsPaM


    [ heaven knows ]

    Nog nooit de neiging gehad om te gaan zitten janken om oneindige grijze dagen but here we are.
    Niet eens zin om FFVII Rebirth op te gaan halen of te spelen, wat me nog verdrietiger maakt lol.


    Caution first, always.

    Een zeehond is jaloers op dat hoestende geblaf dat ik uitstoot.

    Goed idee! Stel een groepje mensen aan om iets te gaan regelen, maar geef ze als leidinggevende constant het idee dat je ze niet vertrouwd en dat je bang bent dat ze dingen vergeten om als kers op de taart ze de dag van te voren op te dragen dat je dingen anders wil terwijl dat al jaren en jaren zo gaat op zo'n hele guilt trip manier van communiceren.

    Cid schreef:
    Nog nooit de neiging gehad om te gaan zitten janken om oneindige grijze dagen but here we are.
    Niet eens zin om FFVII Rebirth op te gaan halen of te spelen, wat me nog verdrietiger maakt lol.


    Aw baby :c. Ik jank met je mee, gedeelde jank is halve jank. Disneyfilms kijken tijdens het werk helpt btw

    Frey_ schreef:
    (...)

    Aw baby :c. Ik jank met je mee, gedeelde jank is halve jank. Disneyfilms kijken tijdens het werk helpt btw

    Thanks fren <3 Dat is misschien wel een goede idd haha (;

    Het is gewoon zo frustrerend. Iedere keer dat we een mooie dag hebben (zoals eergister) voel ik mezelf helemaal bijkomen en heb ik meteen meer energie en zin om dingen te gaan ondernemen, maar iedere keer zijn de dagen erna weer even grijs en bleh als alle anderen. + Quarter life crisis is kicking my ass haha :W


    Caution first, always.

    What the fuuuuuck. Doe rustig. :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cid schreef:
    Nog nooit de neiging gehad om te gaan zitten janken om oneindige grijze dagen but here we are.
    Niet eens zin om FFVII Rebirth op te gaan halen of te spelen, wat me nog verdrietiger maakt lol.


    Uuurgh same. En de weer-app lacht me gewoon uit. De zonnige dagen worden steeds maar weer verplaatst (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is zoveel drama om 3 mensen op een rijtje een zaal naar binnen te laten lopen zoals het fucking altijd gebeurt. Het is ondertussen gewoon hilarisch hoe mensen hier zich zo hard over kunnen aanstellen. We moeten ons als commissie heel hard inhouden niet gewoon super recalcitrant te worden en alles nog irritanter te maken just because she pissed us off.

    Frodo schreef:
    (...)

    Uuurgh same. En de weer-app lacht me gewoon uit. De zonnige dagen worden steeds maar weer verplaatst (no_chears)


    Herkenbaar! Ik wacht al een week op mooi weer en elke keer is het een week later. Ben die schijt regen wel een beetje zat 🥹

    Echt een paar fucking slechte weken nu al.

    Vandaag ook weer een heel slechte dag.

    Maar hé! Ik ga vanavond toch naar het theater, last minute, voor de jongerenprijs!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Echt een paar fucking slechte weken nu al.

    Vandaag ook weer een heel slechte dag.

    Maar hé! Ik ga vanavond toch naar het theater, last minute, voor de jongerenprijs!

    Wat ga je zien?

    -

    Help. Nu denk ik te veel na over reacties in een groepsapp en ik wilde er een smiley bij sturen, maar wist neit welke. Dus hopelijk is mijn reactie goed genoeg. Ik haat groepsapps..
    Al hoef ik sowieso niets terug voor een dienst overnemen, het is absoluut geen probleem voor mij!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frodo schreef:
    (...)

    Uuurgh same. En de weer-app lacht me gewoon uit. De zonnige dagen worden steeds maar weer verplaatst (no_chears)

    100%, iedere keer als ik kijk met de gedachte 'oh maar dan wordt het mooi!' is dat ineens niet meer terug te vinden in de app :W


    Caution first, always.

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Wat ga je zien?

    -



    Een voorstelling die in het genre "psychiatrisch cabaret" valt, 'Hoe vind je het zelf gaan?' van Marjolijn van Kooten.

    Ben héél benieuwd.

    Ik ga in stijl, ik trek m'n Jip&Janneke t-shirt met de tekst 'Raak niet te veel in de war' aan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly