• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Tahani schreef:
    (...)
    Waar dan?!?!?!

    Het westen van Brabant! *O*
    Al begint het weer iets bewolkter te worden. :E

    [ bericht aangepast op 1 maart 2024 - 9:58 ]


    Caution first, always.

    Word hier zo moe van.


    Life is a beautiful struggle

    Cid schreef:
    ER IS ZON. ER IS ZON. THIS IS NOT A DRILL. *O*
    At least for now :Y)

    Hier nog steeds niet :C

    Satoru schreef:
    (...)
    Hier nog steeds niet :C

    IT IS HERE! FINALLY SUN!

    Satoru schreef:
    (...)
    IT IS HERE! FINALLY SUN!

    Enjoy! ;-;
    Hier wordt het nu net weer grijzer helaas haha
    At least it's March now (:


    Caution first, always.

    Pff, na slaapgebrek zit ik altijd zo hoog in m'n emoties. En dan moet ik deze drie uur op werk nog zien te overleven


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    Pff, na slaapgebrek zit ik altijd zo hoog in m'n emoties. En dan moet ik deze drie uur op werk nog zien te overleven

    Je kan dit, I believe in you!

    --

    Me na horen welke musical nummers we gaan doen: 3 nummers die best tof zijn om te doen al heb ik met de musical van deze nummers weinig, 2 nummers die mooi zijn, 4 nummers uit mijn top 10 musicals of musicals die ik leuk vind en en 3 waar ik niets mee heb. I am excited! *Zoekt de lyrics meteen op*
    Me na horen welke rockkoor nummers we gaan zingen: 3 nummers zijn zo saai en niet eens echt rock met de arrangementen, 1 nummer is nog wel ok om te zingen en 1 nummer vind ik leuk, meh. Al is optreden nog steeds wel fun waarschijnlijk. *Doet er niets mee.*
    Verschil moet er zijn, I guess xD

    Also, dat een website waar ik dagelijks op keek gestopt is, is sad, maar zou me niet zo veel moeten doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik begin nu best wel weer trek te krijgen in rundvleessalade, tiramisu, plakjes gerookte zalm en filey american… 🤤🤤🤤

    Cid schreef:
    (...)
    Thanks fren <3 Dat is misschien wel een goede idd haha (;

    Het is gewoon zo frustrerend. Iedere keer dat we een mooie dag hebben (zoals eergister) voel ik mezelf helemaal bijkomen en heb ik meteen meer energie en zin om dingen te gaan ondernemen, maar iedere keer zijn de dagen erna weer even grijs en bleh als alle anderen. + Quarter life crisis is kicking my ass haha :W


    Omg mijn reply stond nog in de typ-fase, ik heb hem nooit verstuurd rip.

    Bro we zijn gewoon ingewikkelde plantjes, je brein kan met minder licht (vit D, maar ook helderheid telt mee) ook minder gelukshormonen aanmaken. Is dus helemaal niet raar dat je ;-; wordt van dit weer.

    Ik weet niet of ik hem al eerder heb gedeeld, maar [urlhttps://days.to/until/spring]deze countdown[/url] met al die lente-foto's helpt mij echt enorm. En als het echt te lang duurt dan kan ik een zonnebank of lichttherapie aanraadden, zelfs met één keer voel je je vaak al iets beter. Niet geweldig voor je huid, maar een of twee keer per jaar is heus geen ramp!

    waarom is een menselijk lichaam onderhouden zo ontzettend veel moeite ughhh


    obsessive rage

    yehess accommodatie voor Valencia geboekt!!
    Ik heb echt zo veel zin om op vakantie te gaan, nog maar 1,5 maand strijden en dan freedom!!!!

    I am tired


    [ heaven knows ]

    Europapa europapa pa pa pa pa papapa papa pa pa pa pa HEY


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ALLES GING ECHT SUPER GOED, IEDEREEN WAS SUPER BLIJ EN TEVREDEN MET HOE HET LIEP EEN WE LIEPEN GEWOON HELEMAAL OP SCHEMA!!! C:

    Bwaahhhh mn collega haar reiki is zo spot on!
    Fijne tips en waar ik aan mag werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan