• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Renna schreef:
    (...)
    HAHA ik snap de verwarring, we zijn soul sisters maar geen blood sisters
    Haar zusje gaat ook mee, plus ik, plus Froukje


    ProngsPotter schreef:
    (...)

    HAHAHAHA ja ik zie het nu XD Nee, rewrite of the line is: [...] waar mijn zusje Hayanne, en Renna, en ik [...]
    The besties estimate was correct, tho i gotta say I'm lowkey pleased dat onze banter ook als dating kan lezen (pirate)


    Oh gosh ok, ik dacht even dat ik belangrijke Q lore gemist had hahahaha


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Oh gosh ok, ik dacht even dat ik belangrijke Q lore gemist had hahahaha


    😂😂😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Jaaa klopt! Mijn ouders hebben een eigen zeilboot, en zodra het weer straks steady in de dubble digits zit is het weer zover! Het is echt geweldig man. Zon in je bakkes, water kabbelend tegen de boeg... ahhh :3 Echt ontzettend aan te raden. Met hemelvaart gaan we altijd met een grotere groep weg, en dit jaar huren mijn ouders er ook een kleine valk bij (model kleine, open zeilboot) waar mijn zusje, en Renna, en ik in gaan varen. Heb er al zooooveel zin in!


    Oooooh. Als je ooit nog testpersonen nodig hebt voor eh....zeilboot testen ( (A) ) dan houd ik me aanbevolen haha! :Y)
    Also ik wist niet dat Renna je zusje was, what the heck :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooooh. Als je ooit nog testpersonen nodig hebt voor eh....zeilboot testen ( (A) ) dan houd ik me aanbevolen haha! :Y)
    Also ik wist niet dat Renna je zusje was, what the heck :W


    Ehehehe I'll keep that in mind :3 Friesland Q meeting hhahaha
    en nee ik typte de zin verkeerd, Renna is mn bestie niet mn zusje XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ehehehe I'll keep that in mind :3 Friesland Q meeting hhahaha
    en nee ik typte de zin verkeerd, Renna is mn bestie niet mn zusje XD


    Omg yes I'M IN! 100% Ik neem de picknick mand mee :'D
    hahaha ja nadat ik het poste -was tussendoor een game aan t spelen- zag ik opeens alle comments, heerlijk :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Wanneer je vent ‘ziek’ (lees, verkoudheid) is maar op de bank ligt alsof ie half dood gaat 😅

    Ouders van m'n vriend komen, denken we last moment: kut, misschien moeten we de bank even stofzuigen?
    Geeft ons iig een reden tot ons appartement schoonmaken 😂


    Stenenlikker

    Dirt everywhere :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    This song is soooo forgettable.


    Stenenlikker

    Ugh such a good day and then you read one negative comment about one tiny thing that somehow, stupidly went wrong when copying things from one place to the next (in a file containing data for 140 people across 4 groups about at least 5 different subjects, not every group having the same ones) like a month ago and cannot be changed anymore and the whole event had finished already so it's not like anything matters anymore and immediatetely my whole mood is ruined.... I hate my brain....

    🤢🤢


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Europapa 🖤. Zo benieuwd hoe Joost het gaat doen.


    it's not you, it's me. i have standards.

    Als dingen meer impact hebben dan je denkt: ja, soms is dat best pijnlijk.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Wanneer je leerlingen een telefoongesprek moeten uitvoeren 'zonder effectief te bellen' en ze het geluid van een trillende gsm nabootsen... Ik sterf hier xD


    Mhm?

    4 uur geslapen waarom ik ben zo moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan