• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Is het al 15:30?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MeIinoe schreef:
    Is het al 15:30?


    Volgens mijn klok is het op dit moment 07:27 uur dus ik vrees dat je nog eventjes moet wachten…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het weer voor komende week / weken wordt met de minuut alweer slechter voorspeld (A) Waar blijft die zon???

    Bwaahhh huilochtend om m'n auto


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dus al 6,5 uur schermtijd vandaag.

    Joe.

    Gelukkig zometeen wandelen met een vriendin.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Reeses schreef:
    Het weer voor komende week / weken wordt met de minuut alweer slechter voorspeld (A) Waar blijft die zon???


    Ik zit nu op het treinstation in het zonnetje, dus ik denk dat ik de zon gekaapt heb


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik zit nu op het treinstation in het zonnetje, dus ik denk dat ik de zon gekaapt heb

    Hier is hier nu ook ontzettend mooi weer! *O*
    Oke ik heb het gevoel dat we misschien een weer-topic nodig hebben want vgm is heel Q de winter zat haha :W


    Caution first, always.

    Binnenkort weer eens Monster Hunter World erbij pakken. Love that game soooo fucking much maar ik raak er altijd veel te verslaafd aan lol :W


    Caution first, always.

    Derks schreef:
    (...)

    Ik zit nu op het treinstation in het zonnetje, dus ik denk dat ik de zon gekaapt heb


    Stuur even wat zon hierheen dan c:

    Cid schreef:
    (...)
    Hier is hier nu ook ontzettend mooi weer! *O*
    Oke ik heb het gevoel dat we misschien een weer-topic nodig hebben want vgm is heel Q de winter zat haha :W


    Hahahahaha ja let's go! Voor mensen die de zon nog extra missen en wel de vibes even mee willen krijgen, ik heb een sunny-TikTok gemaakt hahahaa


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahaha ja let's go! Voor mensen die de zon nog extra missen en wel de vibes even mee willen krijgen, ik heb een sunny-TikTok gemaakt hahahaa


    Oooh lekkere video (blush)
    Also ik las in de comments iets over zeilen? Lijkt me echt zaaaaaalig. Nog nooit gedaan want dat is voor deze Limburger wat ver weg (joehoe)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooh lekkere video (blush)
    Also ik las in de comments iets over zeilen? Lijkt me echt zaaaaaalig. Nog nooit gedaan want dat is voor deze Limburger wat ver weg (joehoe)


    Jaaa klopt! Mijn ouders hebben een eigen zeilboot, en zodra het weer straks steady in de dubble digits zit is het weer zover! Het is echt geweldig man. Zon in je bakkes, water kabbelend tegen de boeg... ahhh :3 Echt ontzettend aan te raden. Met hemelvaart gaan we altijd met een grotere groep weg, en dit jaar huren mijn ouders er ook een kleine valk bij (model kleine, open zeilboot) waar mijn zusje Hayanne, en Renna, en ik in gaan varen. Heb er al zooooveel zin in!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2024 - 14:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Jaaa klopt! Mijn ouders hebben een eigen zeilboot, en zodra het weer straks steady in de dubble digits zit is het weer zover! Het is echt geweldig man. Zon in je bakkes, water kabbelend tegen de boeg... ahhh :3 Echt ontzettend aan te raden. Met hemelvaart gaan we altijd met een grotere groep weg, en dit jaar huren mijn ouders er ook een kleine valk bij (model kleine, open zeilboot) waar mijn zusje, Renna, en ik in gaan varen. Heb er al zooooveel zin in!


    WAIT YALL ARE SISTERS

    I had no idea

    I thought yall were either besties or dating

    Dang


    help

    RSK schreef:
    (...)

    WAIT YALL ARE SISTERS

    I had no idea

    I thought yall were either besties or dating

    Dang

    HAHA ik snap de verwarring, we zijn soul sisters maar geen blood sisters
    Haar zusje gaat ook mee, plus ik, plus Froukje


    Dramatic

    RSK schreef:
    (...)

    WAIT YALL ARE SISTERS

    I had no idea

    I thought yall were either besties or dating

    Dang


    HAHAHAHA ja ik zie het nu XD Nee, rewrite of the line is: [...] waar mijn zusje Hayanne, en Renna, en ik [...]
    The besties estimate was correct, tho i gotta say I'm lowkey pleased dat onze banter ook als dating kan lezen (pirate)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.