• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Necessity schreef:
    Ik kom heel misschien ook weer onder een steen vandaan. Stiekem wil ik toch wel verder met mijn verhaal, maar ik merk dat mijn motivatie niet top is haha. Misschien ook wel omdat ik nog niks online heb staan omdat ik de cover maar niet voor elkaar krijg, dat motiveert ook niet om door te schrijven en te posten voor eventuele lezers


    Welcome back ^^
    Misschien helpt het inderdaad om eerst weer in de schrijf flow te komen, of iemand die wellicht eens mee wil/kan kijken met je cover in de hoop dat je zo tot iets komt waar je tevreden over bent?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caverna, daar heb ik over zitten denken inderdaad, maar dan slaat mijn perfectionisme weer op hol die vindt dat ik wel een 'compleet' pakketje moet aanmelden :')

    Elentiya, misschien zou dat helpen inderdaad (al is wat ik nu heb aan cover letterlijk niks haha, weinig om in mee te kijken whoops)

    Ik hoop gewoon stiekem dat erover klagen tegen jullie helpt om mij die schop onder de kont te geven en ermee bezig te gaan :X


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Caverna, daar heb ik over zitten denken inderdaad, maar dan slaat mijn perfectionisme weer op hol die vindt dat ik wel een 'compleet' pakketje moet aanmelden :')

    Elentiya, misschien zou dat helpen inderdaad (al is wat ik nu heb aan cover letterlijk niks haha, weinig om in mee te kijken whoops)

    Ik hoop gewoon stiekem dat erover klagen tegen jullie helpt om mij die schop onder de kont te geven en ermee bezig te gaan :X




    Like that?

    [ bericht aangepast op 24 april 2024 - 20:18 ]


    help

    Necessity schreef:
    Caverna, daar heb ik over zitten denken inderdaad, maar dan slaat mijn perfectionisme weer op hol die vindt dat ik wel een 'compleet' pakketje moet aanmelden :')

    Elentiya, misschien zou dat helpen inderdaad (al is wat ik nu heb aan cover letterlijk niks haha, weinig om in mee te kijken whoops)

    Ik hoop gewoon stiekem dat erover klagen tegen jullie helpt om mij die schop onder de kont te geven en ermee bezig te gaan :X


    I'm always here to help if you want! Een paar extra ogen ziet soms net wat meer. Heb je wel ongeveer een beeld in je hoofd van wat je misschien zou willen voor je cover?

    Haha, klagen mag altijd, daar zijn we hier ook voor ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vanparys schreef:
    (...)



    Like that?


    Haha precies zo ja

    Elentiya, (H) (H) (H) ik kan altijd je hulp gebruiken.
    Ik wil sowieso iets met een keten die gebroken is (want he, de titel is Gebroken ketens), en misschien iets met een schip of piratenvlag ofzo. Ik heb erover zitten denken het zelf te tekenen, maar ben daar nog niet aan toe gekomen en heb ook nog geen fotos die precies de vibe heeft die ik zoek

    [ bericht aangepast op 24 april 2024 - 20:42 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    (yeah)(yeah)

    Necessity schreef:
    Caverna, daar heb ik over zitten denken inderdaad, maar dan slaat mijn perfectionisme weer op hol die vindt dat ik wel een 'compleet' pakketje moet aanmelden :')

    Elentiya, misschien zou dat helpen inderdaad (al is wat ik nu heb aan cover letterlijk niks haha, weinig om in mee te kijken whoops)

    Ik hoop gewoon stiekem dat erover klagen tegen jullie helpt om mij die schop onder de kont te geven en ermee bezig te gaan :X


    Helpt het als ik zeg dat ik persoonlijk een cover bij een digitaal verhaal niet essentieel voelt, voor het 'compleet' maken? ;P Meestal worden covers pas gemaakt als het verhaal klaar is en dat is met een reden, omdat je dan veel beter door hebt wat je wilt en het ook beter kunt plaatsen. ;)

    Anyway, hierbij ook een virtuele schop (en bij gebrek aan een smiley die dat weergeeft krijg je deze) (hoera)

    AND ALSO: ik heb 20k!!! (yeah)(yeah)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Necessity schreef:
    (...)

    Haha precies zo ja

    Elentiya, (H) (H) (H) ik kan altijd je hulp gebruiken.
    Ik wil sowieso iets met een keten die gebroken is (want he, de titel is Gebroken ketens), en misschien iets met een schip of piratenvlag ofzo. Ik heb erover zitten denken het zelf te tekenen, maar ben daar nog niet aan toe gekomen en heb ook nog geen fotos die precies de vibe heeft die ik zoek


    🤍🤍🤍
    Ik kan wel eens wat op pinterest neuzen en wat foto's naar je sturen qua ideetjes, mocht ik wat vinden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Via deze weg wil ik iedereen een goeie pat on the back (of een schop onder zijn kont) geven. Vandaag nog eens een zeer productieve verbeterdag gehouden waarbij ik nu officiëel aan een word count zit van 118K.
    We gaan nog voor de 120 of misschien gooi ik mijn einde toch nog helemaal om :P
    Nog zeker 6 maand tijd om daarover te twijfelen toch. :X

    Misschien maak ik nog extra word bestanden en schrijf gewoon alle mogelijks eindes die ik kan bedenken voor dit verhaal.

    Nog mensen die keuze stress krijgen over waar hun verhaal net heen moet gaan?:S


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Via deze weg wil ik iedereen een goeie pat on the back (of een schop onder zijn kont) geven. Vandaag nog eens een zeer productieve verbeterdag gehouden waarbij ik nu officiëel aan een word count zit van 118K.
    We gaan nog voor de 120 of misschien gooi ik mijn einde toch nog helemaal om :P
    Nog zeker 6 maand tijd om daarover te twijfelen toch. :X

    Misschien maak ik nog extra word bestanden en schrijf gewoon alle mogelijks eindes die ik kan bedenken voor dit verhaal.

    Nog mensen die keuze stress krijgen over waar hun verhaal net heen moet gaan?:S


    118K?! HOE DAN, maar also, WAT GOED!!

    Ik heb vooralsnog geen stress over waar mijn verhaal heen moet gaan, maar misschien moet ik dat nu ook niet te hard gaan roepen x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LynnBlack schreef:
    Via deze weg wil ik iedereen een goeie pat on the back (of een schop onder zijn kont) geven. Vandaag nog eens een zeer productieve verbeterdag gehouden waarbij ik nu officiëel aan een word count zit van 118K.
    We gaan nog voor de 120 of misschien gooi ik mijn einde toch nog helemaal om :P
    Nog zeker 6 maand tijd om daarover te twijfelen toch. :X

    Misschien maak ik nog extra word bestanden en schrijf gewoon alle mogelijks eindes die ik kan bedenken voor dit verhaal.

    Nog mensen die keuze stress krijgen over waar hun verhaal net heen moet gaan?:S


    Dang boi, what a trooper!


    help

    Laleah schreef:
    Ik ben helemaal vergeten te vragen.. maar zijn er mensen die dus nu met april meededen aan NANO via die site? Cause i'd like to add some more friends (blush)

    https://nanowrimo.org/participants/laleah


    Heb ook een verzoekje gestuurd! Naam is SoulKey


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LynnBlack schreef:
    Via deze weg wil ik iedereen een goeie pat on the back (of een schop onder zijn kont) geven. Vandaag nog eens een zeer productieve verbeterdag gehouden waarbij ik nu officiëel aan een word count zit van 118K.
    We gaan nog voor de 120 of misschien gooi ik mijn einde toch nog helemaal om :P
    Nog zeker 6 maand tijd om daarover te twijfelen toch. :X

    Misschien maak ik nog extra word bestanden en schrijf gewoon alle mogelijks eindes die ik kan bedenken voor dit verhaal.

    Nog mensen die keuze stress krijgen over waar hun verhaal net heen moet gaan?:S


    118K 😱😱 En je was in januari begonnen?? Echt goed, zeg!

    Haha wel gaaf dat je nog allemaal kanten op kunt met je einde. Ik zou zeggen, laat je personages de keuze voor je maken :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dank Caverna voor de schop en je woorden ^^
    En goed bezig met je 20K!

    Lynnblack, 118?????? Oh wow ik ben echt behoorlijk onder de indruk!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Caverna schreef:
    (...)

    118K 😱😱 En je was in januari begonnen?? Echt goed, zeg!

    Haha wel gaaf dat je nog allemaal kanten op kunt met je einde. Ik zou zeggen, laat je personages de keuze voor je maken :'D


    Ik ben in Februari begonnen. Heb enkele weken non stop eraan gewerkt op elke vrij moment en hing een hele tijd rond de 100K, nu is dat dus 118K maar mezelf kennende ga ik nu ook echt allerlei eindes uitproberen en voelen wat voor mij en mijn personages best werkt. xD


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Necessity schreef:
    Dank Caverna voor de schop en je woorden ^^
    En goed bezig met je 20K!

    Lynnblack, 118?????? Oh wow ik ben echt behoorlijk onder de indruk!


    Awh dank je, zoals hierboven ook gezegd, heb ik ook een periode gehad dat ik op elk vrij moment schreef zo gaat dat natuurlijk snel. xD
    Normaal heb ik wel een leven hoor, nu gewoon even iets minder because I lose myself in writing ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!