• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Honestly, ik heb een goede vriendin die mijn verhaal leest en mijn personal cheerleader is. Dus ik spar(de) veel met haar en daardoor is mijn verhaal zichzelf steeds verder uit gaan breiden en op gaan vullen. We schrijven ook allebei dus we hebben soms private sessies. Ik ga goed op haar enthousiasme voor mijn verhaal en ik bribe haar om te schrijven door verhaal snippets voor te houden (wbw)
    Anyway, gisteren met 1891 getypte woorden chapter 9 afgerond, nu ongeveer 33k *O*


    Eeey goed bezig! Ik ben ook heel dankbaar voor mijn writing buddy, anders was ik er ook gewoon nooit aan begonnen 💛💛💛


    help

    SPECS schreef:
    Honestly, ik heb een goede vriendin die mijn verhaal leest en mijn personal cheerleader is. Dus ik spar(de) veel met haar en daardoor is mijn verhaal zichzelf steeds verder uit gaan breiden en op gaan vullen. We schrijven ook allebei dus we hebben soms private sessies. Ik ga goed op haar enthousiasme voor mijn verhaal en ik bribe haar om te schrijven door verhaal snippets voor te houden (wbw)
    Anyway, gisteren met 1891 getypte woorden chapter 9 afgerond, nu ongeveer 33k *O*


    Ik heb ook zo iemand nodig :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    Honestly, ik heb een goede vriendin die mijn verhaal leest en mijn personal cheerleader is. Dus ik spar(de) veel met haar en daardoor is mijn verhaal zichzelf steeds verder uit gaan breiden en op gaan vullen. We schrijven ook allebei dus we hebben soms private sessies. Ik ga goed op haar enthousiasme voor mijn verhaal en ik bribe haar om te schrijven door verhaal snippets voor te houden (wbw)
    Anyway, gisteren met 1891 getypte woorden chapter 9 afgerond, nu ongeveer 33k *O*


    Zoo fijn dit! Ik ben hierom ook echt onwijs blij met mijn buddy/vriendin, denk dat ik zover als nu ook niet geraakt zou zijn zonder haar haha.
    En wat lekker bezig zo zeg! 33K alweer 😍🥳


    En wat betreft het schrijven e.d noteer ik inderdaad ook per hoofdstuk wat ik voor dat deel in mijn hoofd heb, wat ik in het hoofdstuk minstens probeer te zetten (soms wordt het iets meer, soms moet ik wat schrappen) en voor de rest schrijf ik op de flow van mijn personage en welke kan zij uit wil. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb ook zo iemand nodig :')


    Het is echt een redding want eens in de zoveel tijd klaagt ze voor nieuwe hoofdstukken en dan kan ik weer even lekker schrijven in haar bijzijn hahaha :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Zoo fijn dit! Ik ben hierom ook echt onwijs blij met mijn buddy/vriendin, denk dat ik zover als nu ook niet geraakt zou zijn zonder haar haha.
    En wat lekker bezig zo zeg! 33K alweer 😍🥳


    En wat betreft het schrijven e.d noteer ik inderdaad ook per hoofdstuk wat ik voor dat deel in mijn hoofd heb, wat ik in het hoofdstuk minstens probeer te zetten (soms wordt het iets meer, soms moet ik wat schrappen) en voor de rest schrijf ik op de flow van mijn personage en welke kan zij uit wil. ^^


    Behind every great writer (typing) is an even greater cheerleader *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is echt een redding want eens in de zoveel tijd klaagt ze voor nieuwe hoofdstukken en dan kan ik weer even lekker schrijven in haar bijzijn hahaha :W


    Ik heb vooral sparmaatje nodig en die had ik, maar die is m'n constante twijfel een beetje beu volgens mij gezien ik de discussie aan ga van 'Ja maar, ik wil dit bereiken' of 'maar dat is dan weer te bittersweet' ofzo :') Dus nu moet ik of m'n vriend of m'n zusje eigenlijk in vertrouwen nemen als ik het erover wil hebben, maar die wil ik beide als proeflezer zonder voorkennis gebruiken + m'n zusje als editor gezien haar studie in case ik het wil publishen. Heb nog wel 2 vriendinnen, maar die hebben niet genoeg/geen ervaring met schrijven dat ze me daadwerkelijk verder kunnen helpen. Dus nu beunen we maar zelf een beetje door en soms vraag ik random vage vragen aan m'n vriend van 'nouja, dit is een soort van de context, what should I do' en dan er wat van brouwen daarna.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    (...)

    Behind every great writer (typing) is an even greater cheerleader *O*



    Maar echt, en dat is zo fijn! 🥰


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    Honestly, ik heb een goede vriendin die mijn verhaal leest en mijn personal cheerleader is. Dus ik spar(de) veel met haar en daardoor is mijn verhaal zichzelf steeds verder uit gaan breiden en op gaan vullen. We schrijven ook allebei dus we hebben soms private sessies. Ik ga goed op haar enthousiasme voor mijn verhaal en ik bribe haar om te schrijven door verhaal snippets voor te houden (wbw)
    Anyway, gisteren met 1891 getypte woorden chapter 9 afgerond, nu ongeveer 33k *O*

    Ik heb iemand die mijn verhaal wel in real time leest, maar ze geeft echt live reacties terwijl ze leest in Discord en dat is zooooo leuk haha. I also have an amazing beta onafhankelijk van de live reactions girly :Y)

    ALSO: I hit 15k in my master doc today hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Ik heb iemand die mijn verhaal wel in real time leest, maar ze geeft echt live reacties terwijl ze leest in Discord en dat is zooooo leuk haha. I also have an amazing beta onafhankelijk van de live reactions girly :Y)

    ALSO: I hit 15k in my master doc today hehe


    Omg we should just start a reading discord


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Omg we should just start a reading discord


    Omg jaaaaaaa

    [ bericht aangepast op 23 april 2024 - 15:54 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    De 30k is bereikt!!!!! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Ik heb iemand die mijn verhaal wel in real time leest, maar ze geeft echt live reacties terwijl ze leest in Discord en dat is zooooo leuk haha. I also have an amazing beta onafhankelijk van de live reactions girly :Y)

    ALSO: I hit 15k in my master doc today hehe


    also: dit is zooo coooooll!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    also: dit is zooo coooooll!!

    Yes! Bread spreekt ook geen Nederlands, dus ze is super blij dat ik in het Engels schrijf zodat ze het kan lezen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaandeweg met schrijven kom je er echt achter: oké, als ik dit ooit wil gaan uitgeven dan weer ik nu al dat ik dit en dit en dit anders ga doen, maar dat is nu al hier geactiveerd, dus aanpassen gaat nu niet meer. xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Gaandeweg met schrijven kom je er echt achter: oké, als ik dit ooit wil gaan uitgeven dan weer ik nu al dat ik dit en dit en dit anders ga doen, maar dat is nu al hier geactiveerd, dus aanpassen gaat nu niet meer. xD


    I feel that so hard hahaha


    help