• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben helemaal vergeten te vragen.. maar zijn er mensen die dus nu met april meededen aan NANO via die site? Cause i'd like to add some more friends (blush)

    https://nanowrimo.org/participants/laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik ben helemaal vergeten te vragen.. maar zijn er mensen die dus nu met april meededen aan NANO via die site? Cause i'd like to add some more friends (blush)

    https://nanowrimo.org/participants/laleah


    Ik heb je een verzoek gestuurd, maar ik heb niet meegedaan met camp nano (: ik zet er wel mijn progress voor windstil op haha


    help

    Caverna schreef:
    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    Ik denk dat niemand mee heeft gedaan hahaha, maar mijn poging was alsnog heel productief! In 20 minuten 827 woorden geschreven ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    Aah, ik had graag met je meegedaan maar ben helaas niet thuis (en zie dit bericht ook nu pas 🙈).
    Je mag me altijd berichten mocht je nog eens een wordwar gaan doen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caverna schreef:
    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    Ooooh ik zie dit nu pas, damn. I'm too late :p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Caverna schreef:
    (...)

    Ik denk dat niemand mee heeft gedaan hahaha, maar mijn poging was alsnog heel productief! In 20 minuten 827 woorden geschreven ^^


    Jesus christ how


    help

    Caverna schreef:
    (...)

    Ik denk dat niemand mee heeft gedaan hahaha, maar mijn poging was alsnog heel productief! In 20 minuten 827 woorden geschreven ^^


    Wel hey niet slecht! Heel productief zelfs als je het mij vraagt.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Caverna schreef:
    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    Je bent ook altijd welkom om te komen word warren in de discord van de Q writers (: daar wordt het wel vaker gedaan: https://discord.gg/FcxzydqM


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    (...)

    Ik denk dat niemand mee heeft gedaan hahaha, maar mijn poging was alsnog heel productief! In 20 minuten 827 woorden geschreven ^^


    Kijk, dat is nog eens een lekkere sprint geweest! Goed bezig 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caverna schreef:
    Guys ik introduceer vandaag een kleine word war (want ik heb het hard nodig 🥲). Om 16u ga ik 20 minuten lang schrijven en om 16:20 plaats ik hier dan hoeveel woorden ik geschreven heb. Zijn er meer mensen die met me meedoen? 🤩 Een "wedstrijdje" wie de meeste woorden schrijft, om onszelf te motiveren? Anders ga ik lekker tegen mezelf strijden 😂


    Oh ik zat op 325 woorden uiteindelijk! Maar ben tegelijk aan het werk dus was af en toe afgeleid HAHA


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh ik zat op 325 woorden uiteindelijk! Maar ben tegelijk aan het werk dus was af en toe afgeleid HAHA


    Ah leuk dat je hebt meegedaan! (: Vind 325 best veel als je afgeleid bent in 20 minuten hoor haha. En moet zeggen dat ik zelf ook nog nooit zo'n hoog woordenaantal in zo'n korte tijd met een word war gehaald heb dus ik was ook wel een beetje impressed xD

    Frodo schreef:
    (...)

    Je bent ook altijd welkom om te komen word warren in de discord van de Q writers (: daar wordt het wel vaker gedaan: https://discord.gg/FcxzydqM


    Ooh dit is heel leuk! Ik vroeg me al af of er niet andere word war-mogelijkheden waren haha, past namelijk zo goed bij Q :'P Ik ben lid geworden!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oh ja ik zal ook weer eens in die discord duiken, is idd wel handig met wordwarren :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom heel misschien ook weer onder een steen vandaan. Stiekem wil ik toch wel verder met mijn verhaal, maar ik merk dat mijn motivatie niet top is haha. Misschien ook wel omdat ik nog niks online heb staan omdat ik de cover maar niet voor elkaar krijg, dat motiveert ook niet om door te schrijven en te posten voor eventuele lezers


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik kom heel misschien ook weer onder een steen vandaan. Stiekem wil ik toch wel verder met mijn verhaal, maar ik merk dat mijn motivatie niet top is haha. Misschien ook wel omdat ik nog niks online heb staan omdat ik de cover maar niet voor elkaar krijg, dat motiveert ook niet om door te schrijven en te posten voor eventuele lezers


    Wat leuk! Kun je de cover niet even laten voor wat het is? Die is niet noodzakelijk om te schrijven, en misschien krijg je er inspiratie voor als je ook weer verder komt met je verhaal (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain