• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    (...)

    Bij coffee lab?

    Yep. Ik heb rood haar. Je zult ons wel spotten :’D

    [ bericht aangepast op 6 april 2024 - 12:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omggg jongens ik ben nog een stukje te voet en zie het coffeelab al voor me! I'm comingggg.

    Also I so need to peeeee


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Voor de mensen die nog onderweg zijn, wij zitten al binnen aan de achterste tafel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Y’all maak foto’s!😍😍


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Lo en ik redden het energy-wise helaas niet, maar jullie heel heel veel plezier gewenst❤️❤️


    en @Anne: sucky, Ik wilde mijn medemodjes moeten :c volgende keer graag <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ondanks dat ik nu wel moe ben, was het wel echt super gezellig. Leuk om jullie allemaal te zien *O*

    Klote pin apparaten


    You were born original, don't die as a copy.

    Thanks for the fun day yall 💛

    Hope everyone arrived home safely!


    help

    Ik ben ondertussen ook weer een tijdje thuis. Bedankt voor de leuke dag allemaal. Was super gezellig c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hartstikke leuk om jullie weer te zien en te ontmoeten!!

    Uiterlijke score vandaag: 1243 woorden (typing)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hartstikke leuk om jullie weer te zien en te ontmoeten!!

    Uiterlijke score vandaag: 1243 woorden (typing)


    Dang look at u go!


    help

    Ik had 550, maar ik had echt al twee weken niet geschreven en mijn brein was meer scrambled eggs vandaag dan wat anders :W
    Daarbij is het hard om te focussen met zoveel toffe mensen aan de tafel (blush)

    Maar ondanks de lage wordcount heeft het me wel geholpen want ik had dus al een tijd niet geschreven en nu heb ik weer zin erin (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Vandaag was echt super gezellig, kwa productiviteit was het verre van mijn dag maar ik was echt te blij om jullie terug te zien en nieuwe mensen te leren kennen. Ik kan best leven met de 1113 extra woorden 😉


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Vandaag was echt super gezellig, kwa productiviteit was het verre van mijn dag maar ik was echt te blij om jullie terug te zien en nieuwe mensen te leren kennen. Ik kan best leven met de 1113 extra woorden 😉


    Volgende keer krijgt degene die de meeste worden weet te schrijven binnen een drie kwartiers sprint een gratis koffie oid :'D We hebben duidelijk incentives en een timer nodig (':

    Maar inderdaad, het was heel gezellig. Ook toen laptops als onderzetters werden gebruikt voor eten (A)


    You were born original, don't die as a copy.

    Klinkt alsof jullie een hele goede middag hebben gehad!! Een volgende keer hoop ik er wel bij te zijn <3


    Dramatic

    Het was inderdaad erg gezellig! Zeker leuk om een keer hoofden en stemmen bij profielplaatjes te hebben ^^
    Qua woorden aantal heb ik op de terugweg in de trein in 50 minuten ongeveer net zoveel geschreven als de hele middag in Den Bosch ^^" voor 1269 in totaal, half SOTY en half RPG rol backstory ^^

    [ bericht aangepast op 6 april 2024 - 22:22 ]