• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    JAA!! 20K is een feit! (niet nano.. maar het volledige boek dan)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @Belle & Lindsey, wat superfijn dat jullie weer wat schrijfzin en inspiratie hebben! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    JAA!! 20K is een feit! (niet nano.. maar het volledige boek dan)


    Yay, gefeliciteerd!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    JAA!! 20K is een feit! (niet nano.. maar het volledige boek dan)


    Wooh, gefeliciteerd! 🥳


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit voor het dilemma of ik nog een extra perspectief moet toevoegen of niet... XD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Ik zit voor het dilemma of ik nog een extra perspectief moet toevoegen of niet... XD
    '

    Haha dat had ik gister. Ben er wel voor gegaan en het leverde wel een interessant inzicht op en waarschijnlijk iets minder om elkaar heen gedraai wat op zich ook wel fijn is XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Caverna schreef:
    Ik zit voor het dilemma of ik nog een extra perspectief moet toevoegen of niet... XD


    + hoe meer je schrijft, des te beter voor ons (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de 15K bereikt! (Y) En het is heel satisfying want mijn woordenaantal staat momenteel PRECIES op 15.000 woorden ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Ik heb de 15K bereikt! (Y) En het is heel satisfying want mijn woordenaantal staat momenteel PRECIES op 15.000 woorden ^^


    Goed beziggg!!!


    help

    Caverna schreef:
    Ik heb de 15K bereikt! (Y) En het is heel satisfying want mijn woordenaantal staat momenteel PRECIES op 15.000 woorden ^^

    Lekker bezig!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Caverna schreef:
    Ik heb de 15K bereikt! (Y) En het is heel satisfying want mijn woordenaantal staat momenteel PRECIES op 15.000 woorden ^^


    Aah, zo goed! Lekker bezig!!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb eindelijk alweer.... 10k bereikt en ben bijna halverwege m'n volgende hoofdstuk ^^

    Hier is een klein voorproefje voor het volgende hoofdstuk:
    "Yes Warden!" The entire division answered, food flying everywhere as they screamed.

    Honestly, ik zit op 31K, maar ik ben nog bezig aan hoofdstuk 9. Ik ben blij met alles wat ik heb tot nu toe, maar als het aankomt op binnen de FOTY richtlijnen blijven moet ik wellicht dit verhaal op Quizlet in tweeën splitsen als het zo doorgaat :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Satoru schreef:
    Ik heb eindelijk alweer.... 10k bereikt en ben bijna halverwege m'n volgende hoofdstuk ^^

    Hier is een klein voorproefje voor het volgende hoofdstuk:
    "Yes Warden!" The entire division answered, food flying everywhere as they screamed.



    Haha dat klinkt veelbelovend. En ook een goede mijlpaal, altijd fijn ^^

    SPECS schreef:
    Honestly, ik zit op 31K, maar ik ben nog bezig aan hoofdstuk 9. Ik ben blij met alles wat ik heb tot nu toe, maar als het aankomt op binnen de FOTY richtlijnen blijven moet ik wellicht dit verhaal op Quizlet in tweeën splitsen als het zo doorgaat :'D


    Wauw 31K! Lekker bezig zeg (Y) Hoeveel hoofdstukken denk je dat het uiteindelijk wordt? ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2024 - 17:12 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Wauw 31K! Lekker bezig zeg (Y) Hoeveel hoofdstukken denk je dat het uiteindelijk wordt? ^^


    Wilde gok....zo'n 25. Gok dat ik rond de 35 uit kom maar dat kan ook veel meer of een beetje minder zijn.


    You were born original, don't die as a copy.