• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgende keer krijgt degene die de meeste worden weet te schrijven binnen een drie kwartiers sprint een gratis koffie oid :'D We hebben duidelijk incentives en een timer nodig (':

    Maar inderdaad, het was heel gezellig. Ook toen laptops als onderzetters werden gebruikt voor eten (A)


    Ik stem op oostende voor de volgende keer xoxo


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ik stem op oostende voor de volgende keer xoxo


    .....alhoewel je best een meeting mag organiseren ergens daar in de regio is 5 uur met het openbaar vervoer nou niet bepaald mijn persoonlijke voorkeur :'D
    Ik heb wel gehoord dat Leuven leuk is dus dat zou een keer kunnen voor de zuiderlingen? Ik hoorde ook al van iemand dat ze wel een keer naar Maastricht willen komen dus dat ga ik sowieso nog een keer opzetten want dat is super dichtbij voor mij :Y)
    En Utrecht wellicht ergens later in het jaar. Noorderlijker dan Utrecht moeten anderen wel echt organiseren want dat is niet iets wat ik ga bereizen :W


    You were born original, don't die as a copy.

    De volgende keer moeten we misschien wel wat meer/betere verlengsnoeren meenemen just in case dat de stopcontact situatie weer less than ideal is ^^"

    [ bericht aangepast op 6 april 2024 - 22:35 ]

    Satoru schreef:
    De volgende keer moeten we misschien wel wat meer/betere verlengsnoeren meenemen just in case dat de stopcontact situatie weer less than ideal is ^^"


    10/10, ik had daar niet echt aan gedacht maar dat is zeker slim (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Satoru schreef:
    De volgende keer moeten we misschien wel wat meer/betere verlengsnoeren meenemen just in case dat de stopcontact situatie weer less than ideal is ^^"


    Oh ik had gemist dat er issues mee waren, ik had nog een verlengsnoer mee :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgende keer krijgt degene die de meeste worden weet te schrijven binnen een drie kwartiers sprint een gratis koffie oid :'D We hebben duidelijk incentives en een timer nodig (':

    Maar inderdaad, het was heel gezellig. Ook toen laptops als onderzetters werden gebruikt voor eten (A)


    Ik moet zeggen dat de 15 minuten sprint aan het einde voor mij wel veel deed Cx Ff 527 woorden, ff verdubbelen van wat ik de hele middag had geschreven ongeveer. 1112 woorden totaal ^^

    Maar was super gezellig!! Thanks for today everyone!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Oh ik had gemist dat er issues mee waren, ik had nog een verlengsnoer mee :')


    dqWIJ0DJ03i :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat de 15 minuten sprint aan het einde voor mij wel veel deed Cx Ff 527 woorden, ff verdubbelen van wat ik de hele middag had geschreven ongeveer. 1112 woorden totaal ^^

    Maar was super gezellig!! Thanks for today everyone!!!!


    Aaaah look at you gooo *O*
    Ik ga zo ook nog wat woorden neerpennen, inspiratiiieee *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    .....alhoewel je best een meeting mag organiseren ergens daar in de regio is 5 uur met het openbaar vervoer nou niet bepaald mijn persoonlijke voorkeur :'D
    Ik heb wel gehoord dat Leuven leuk is dus dat zou een keer kunnen voor de zuiderlingen? Ik hoorde ook al van iemand dat ze wel een keer naar Maastricht willen komen dus dat ga ik sowieso nog een keer opzetten want dat is super dichtbij voor mij :Y)
    En Utrecht wellicht ergens later in het jaar. Noorderlijker dan Utrecht moeten anderen wel echt organiseren want dat is niet iets wat ik ga bereizen :W


    It was a joke aaah

    De meerderheid is hier sowieso vijf uur onderweg ofzo naar oostende hahaha


    help

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Oh ik had gemist dat er issues mee waren, ik had nog een verlengsnoer mee :')

    Volgens mij ging het nu goed, gelukkig had er aan jullie kant van de tafel niemand stroom nodig. Maar goed om te weten dat je er nog een bij had! Dan was het sowieso goed gekomen ^^

    Jaaa was super leuk om jullie allemaal te ontmoeten <3
    Ik stem op Maastricht voor de volgende meeting (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn brein weigerde lange tijd om ook maar proberen te schrijven, maar na wat doorzetten heb ik vandaag 700 woorden weten te schrijven ^^.


    Stenenlikker

    Frodo schreef:
    Jaaa was super leuk om jullie allemaal te ontmoeten <3
    Ik stem op Maastricht voor de volgende meeting (krul)

    Ik ga nog wel een keer eerst naar mn ouders voordat ik naar de meeting kom, ik vind 4 uur reizen naar een meeting wel een klein beetje intens ^^"

    Haha Poeh mensen wonen vrij zuidelijk volgens mij, beetje ver voor mij vanuit het hoge noorden allemaal xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eindelijk weer wat schrijfinspiratie/zin
    Ik merk dat gewoon buiten zitten en kunnen schrijven in de zon, al zoveel doet. ☀️


    The soul needs autumn.