• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    die sites horen gewoon niet!

    Dude, sick bastards? O.O


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    DeKrull schreef:
    Wij kunnen het niet voorkomen, maar hier op Quizlet kunnen we er wel iets aan doen, om te zorgen dat die profielen niet hier zijn

    Die zin was niet helemaal nederlands volgens mij xD



    wel nederlands maar geen AN
    omg voel mij nurdy (nerd)
    dat ben ik dus niet mensjes daar zijn mijn puntjes te laag voor (spijtig genoeg)

    @ topic:

    3 woorden : Zij Heeft Gelijk !

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 14:09 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Bedoel je niet ABN? FrozenTears? x'D


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Bedoel je niet ABN? FrozenTears? x'D


    wat is ABN ik ken aleen AN (Algemeen Nederlands)
    zo noemen wij dat tog op het 'college' meschien dat het bij jou anders zeggen?? :)


    Change, the only good thing in this world.

    ABN = Algemeen beschaafd Nederlands. Ghehe


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    ABN = Algemeen beschaafd Nederlands. Ghehe


    ahn bij ons is het gewoon algemeen nederlands jha leerkrachten nederlands hea xD


    Change, the only good thing in this world.

    Beelzebub schreef:
    ABN = Algemeen beschaafd Nederlands. Ghehe


    Officieel bestaat algemeen beschaafd nederlands niet meer, die term is volgens mij vorig jaar in AN veranderd x]

    on-topic:
    Quizlet is een site waar je plezier hoort te hebben, een site voor iedereen en niet een site waar je mensen moet aanmoedigen om dit soort dingen te doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    (...)

    Officieel bestaat algemeen beschaafd nederlands niet meer, die term is volgens mij vorig jaar in AN veranderd x]

    on-topic:
    Quizlet is een site waar je plezier hoort te hebben, een site voor iedereen en niet een site waar je mensen moet aanmoedigen om dit soort dingen te doen.


    yay (yeah)


    Change, the only good thing in this world.

    Omg oké daar weet ik niks van. We lopen hier een beetje achter denk ik... Want ik hoor nog steeds iedereen ABN zeggen. Maar er veranderen veel manieren van schrijven dus ik geloof je x]


    Scream for mercy!

    je hebt echt zo focking veel sites van die pro-anna dingen,, is echt eng om te zien en op youtube vertellen mensen over hun hun broers en zussen door anna zijn overleden of hun eigen verhaal daarover.


    The Truth is always merciless

    Prophet schreef:
    (...)

    Officieel bestaat algemeen beschaafd nederlands niet meer, die term is volgens mij vorig jaar in AN veranderd x]

    on-topic:
    Quizlet is een site waar je plezier hoort te hebben, een site voor iedereen en niet een site waar je mensen moet aanmoedigen om dit soort dingen te doen.


    Je hebt hélemaal gelijk! :D Eindelijk iemand die het weet. x]

    Ze hebben ABN veranderd in AN omdat anders dialecten niet 'beschaafd' zouden zijn.

    Ontopic:
    Ik zal er alles aan doen omdat de PA profielen tegen te houden, overigens gaat Q hier ook niet over. (:

    helemaal mee eens die troep moet eraf!

    ^ Dat was er een jaar geleden al af. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Boulevard schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die het niet is

    Dat die meisjes dat al doen, zo jong eigenlijk al. En dat ze daar hier ook mee beginnen, voelen die mensen zich wel goed eigenlijk?? Ik bedoel ik vind dat je gelijk hebt, dat is inderdaad erg


    I'm just a little girl in a big mean world.