• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Je hebt geen nekpijn meer, nu krijg je pijn in je voet. Gevolg;; Niet meer kunen lopen x)

    Ik wens dat ik helemaal niet naar school hoefde vandaag (heb maar 4 uur les er valt 3 uur uit maja (A))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    all;ess valtt uit ( dat ene uur dus xD ) en je gaat naar huis...in de avond wortt je opgebeltt via de telefoonboom dat je morgen 4 uur langer zit dan noormaal + je meott die avond nog naar sgool omdatt je die less persee moet hebben gehad xD

    ik wens dat iedereen TH is ghaat respecteren ( die dat nog niett doen ;) )


    HenkAddicted <33

    ga ook gebeure ma het word naa een tijdje zo saai da je et beu word

    ik wens dak nie wens om me rust gelate te worde xD (zie vorige wens)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    die wens word vervuld maar maar er word vanaf nu zoveel met je gepraat dat je gek word en bekend komt te staan om je getikt heid

    flip je heb geen wens gedaan:P.. zucht
    kan ik nix verknallen..naja..

    ik wens een middel waardoor mijn verkoudheid ovr gaat

    Je krijgt een middel waardoor je verkoudheid over gaat maar dan blijkt dat het door je neusamandelen komt en die moeten dan worden geknipt.

    Ik wens een nieuwe fles Dr.Pepper.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijgt en nieuwe fles Dr.Pepper ... alleen hebben ze de Pepper heel letterlijk genomen en ishet eilijk vloeibare peper geworden en das zo straf datje keel in de fik vliegt

    ik wens dat de opening van de leonidas praline winkel van mijn stiefmoeder goed verloopt ^^

    de opening verloopt goe ze xD maja als ze eenmaal in de winkel staat loopt het helemaal mis en moet ze dus sluite xD

    ik wens dak nie bekant sta als de gek (neej wel als de bekende prettig gestoorde xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je staat nu alleen nog bekend als prettig gestoorde maar iemand haat prettig gestoorden en die haat jou zo erg dat. hij je de hele tijd achterna gaat.

    ik wens dat mijn mooiste dag ooit morgen is en geweldig is!

    morgen krijg je een mooie dag. maar die dat daarna is zoo vervelend dat je die mooiste dag vergeet!


    ik weet geen wens. maar toch...
    ik wens dat ik een leuke wens weet(baby)

    je wenst dat je een nintendo ds lite hebt want da's een leuke wens (voor mij dan) want jij hebt er al één dus ik krijg je nieuwe.

    ik wens dat ik nu patat ga eten al weet ik al dat het wortels zijn

    Je krijgt patat maar het frituurvet is veels te oud waardoor het echt TE ranzig smaakt gewoon.

    Ik wens nieuwe neon tetra's ( van die kleine blauwe lichtgevende visjes ) in mijn aquarium.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijgt ze wel alleen je verzorgt ze zo slecht dat ze dood gaan. (haha lekker puh)

    ik wens dat ik een nitendo ds lite krijg die kattenoogje NIET mag.

    Je krijgt 'm maar kattenoogje word jaloers en maakt hem kapot en jullie mogen geen meer..

    ik wens dat mijn voet niet meer zo zeer doet en niet met krukken hoef te lopen:S


    Here I Am

    je moe nie meer me krukke lope en je voet doe geen zeer meer ma nu doet je hele been zeer en moet je me een rolstoel verder xD

    ik wens dak men achtervolger vermoord (zie vorige wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^