• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    Zeker dat 'ie geen meisje is? -geshockt- Dan heb ik al die tijd verkeerd gedacht. [a']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    *staar met open mond naar het scherm*

    dahm!! ik dacht echt dat het een meisje was..

    (ik mag dan wel fan zijn maar ik wordt hier zo moe van)


    Nvt

    Ik vind hem anders wel verwyfd hoor o.<, ik bedoel like; wie wil er nu samen zyn met iemand die langer in de badkamer staat als jouw ? Achjaa, er is toch 1 goed ding aan; je kan zyn oogpotlood lenen als de jouwe op is. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Bill heeft vrouwlijke trekjes, maar is geen wijf^^


    -

    Als dat wat jij zegt waar is, dan ben ik een jongen 8]


    I stole the diamonds from your eyes™

    echt je hebt gelijk Xp ik bn het ook beu dt iedereen het zegt --'
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wat wil je hiermee bereiken?
    Bereiken dat mensen dat niet meer gaan denken?
    Damn, sommige mensen vinden dat nou eenmaal.
    Waar maak je je druk om? Bill zelf boeit het geen reet.
    xxoo.


    ok

    Waar maken jullie probleem om, dit topic is in 2007 gemaakt mensen >< toen waren jullie zelf ook overtuigd dat het een man was/is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Maar wat is hier nou het nut van het topic aan? Ik bedoel.. Iedereen heeft zijn mening en mag dus zeggen/denken wat diegene zélf wil.
    De een vindt van wel, de ander van niet. Dit is echt een onnodig topic. De mening van de mensen die hem ongelofelijk verwijfd vinden veranderd niet door dit topic.
    Nutteloos dus. 8)


    -

    Hij is een jongen/man met vrouwelijke trekjes afentoe


    I need you like a heart needs a beat

    Mensen word nu niet kwaad op da meisje dat dit topic heeft geopent dit topic is bekan 2 jaar oud=='


    I need you like a heart needs a beat

    Omg dan heb ik wat gemist!


    I recycle my thoughts.

    Bill is Rauwr! x'] Maar van tegenwoordig staat er in drukletters op zijn voorhoofd; 'GAY' fs. En da vind ik zooo leuk! Stel u voor; Bill loopt rondt met een ander sexy jongen hand in hand. O.O Whaaaw! Da wordt vette kortsluiting in men kopj. Wetewel hoe Geil da da moet zijn. x']


    If music be the food of love, play on!

    Bill is gay. Bill is niet verwijfd. Bill is een wijf. Bill is dit Bill is dat. Bill is een fucking ALIEN!
    Djeeeeez, get a life people x] I mean, de énige die dat kan weten is Bill zelf. En jij hebt je mening en een ander heeft zijn mening, maar Gsus komop x'DD

    ik vind bil nie op een meisje lijken!!!!!(H)