• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    (...)
    hoezo zijn cariere is dan naar de klote de(meeste)fans boeit het echt niet of hij nou gay is of niet

    Blijkbaar wel.
    Want iedereen is er hier vol van overtuigt dat hij hetro is. en Somige mensen durfen dus gewoon niet te zien, dat hij verwijft is.
    En In Amerika is th een Rasje. Is bill plots Gay, is het dag dag fans, en is iedereen daar Hup naar Jb. En wat was hun droom, Juist ja in Amerika Doorbreken. en ik weet zekker, dat je nog raar zult opkijken, dat als Bill zegt dat hij gay is, dat er meer mensen dan jij verwacht weg zijn!
    Laatst was er zelfs iemand, die zij dat ze geen fan meer zou zijn als bill en vriendin hefft. Laat staan Gay is!!!


    Dunno ><

    (...)
    Blijkbaar wel.
    Want iedereen is er hier vol van overtuigt dat hij hetro is. en Somige mensen durfen dus gewoon niet te zien, dat hij verwijft is.
    En In Amerika is th een Rasje. Is bill plots Gay, is het dag dag fans, en is iedereen daar Hup naar Jb. En wat was hun droom, Juist ja in Amerika Doorbreken. en ik weet zekker, dat je nog raar zult opkijken, dat als Bill zegt dat hij gay is, dat er meer mensen dan jij verwacht weg zijn!
    Laatst was er zelfs iemand, die zij dat ze geen fan meer zou zijn als bill en vriendin hefft. Laat staan Gay is!!!

    dan zijn dan geen echte fans want echte fans boeit het echt niet of hij gay is of niet en meschien is iedereen er zo van overtuigt dat hij hetro is omdat hij het zelf heeft vertels ik bedoel dan is het tch logies dat iedereen er van is overtuigt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    dan zijn dan geen echte fans want echte fans boeit het echt niet of hij gay is of niet en meschien is iedereen er zo van overtuigt dat hij hetro is omdat hij het zelf heeft vertels ik bedoel dan is het tch logies dat iedereen er van is overtuigt

    En het is zo moeilijk voor hem om te liegen.

    (...)
    dan zijn dan geen echte fans want echte fans boeit het echt niet of hij gay is of niet en meschien is iedereen er zo van overtuigt dat hij hetro is omdat hij het zelf heeft vertels ik bedoel dan is het tch logies dat iedereen er van is overtuigt

    Inderdaat, Egte fans zijn er maar heel weingig ja^^
    Omdat iedereen op Bill, of op tom geilt.
    Is bill Plots uit het niets Gay, haakt iedereen die van Bill Houd, af. en of Huppelen ze naar Tom. of ze verafschuwen tokio hotel opeens!


    Dunno ><

    (...)
    Inderdaat, Egte fans zijn er maar heel weingig ja^^
    Omdat iedereen op Bill, of op tom geilt.
    Is bill Plots uit het niets Gay, haakt iedereen die van Bill Houd, af. en of Huppelen ze naar Tom. of ze verafschuwen tokio hotel opeens!

    je vereet gustav en georg


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    En het is zo moeilijk voor hem om te liegen.

    Ja jo, HEEEEEL Moeilijk.
    Maar als het zijn Reputatse helpt. doet hij het graag hoor.
    zolang hij maar aanbeden word, vind hij het best ^^
    En oja.. GustavXAppel Niet iedereen is er van overtuigt. dus praat voor jezelf^^


    Dunno ><

    (...)
    je vereet gustav en georg

    ja,, maar 90% Van die ''Nep'' Fans*Ja,, ga jou na doen* Gaat voor bill en tom hoor.
    en maar 10% ofzo, voor Gustav of Georg..
    en ja dat is gewooon zo!


    Dunno ><

    (...)
    Ja jo, HEEEEEL Moeilijk.
    Maar als het zijn Reputatse helpt. doet hij het graag hoor.
    zolang hij maar aanbeden word, vind hij het best ^^
    En oja.. GustavXAppel Niet iedereen is er van overtuigt. dus praat voor jezelf^^

    jij zei dat iedereen overtuigt was ik herhaal alleen jou woorden dus begin niet op mij te zijken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    jij zei dat iedereen overtuigt was ik herhaal alleen jou woorden dus begin niet op mij te zijken

    Uuh, ik zijn Iedereen hier.
    En ee, ik ben niet zo dat ik over mezelf praat sorry ><
    en ja, ik ben geloof ik de eerste hier die zegt dat ik hem wel Gay vind!


    Dunno ><

    (...)
    Uuh, ik zijn Iedereen hier.
    En ee, ik ben niet zo dat ik over mezelf praat sorry ><
    en ja, ik ben geloof ik de eerste hier die zegt dat ik hem wel Gay vind!

    dat bedoel ik ook en de fans dan
    en gefeliciteerd dat de eerste ben die die hem gay vind hier


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    dat bedoel ik ook en de fans dan
    en gefeliciteerd dat de eerste ben die die hem gay vind hier

    O nee hoor. Ik ben egt niet de eenige die dat vind!
    Laats hadden we hier safonds 3 topics helemaal vol geschreven, over dat Bill en Andreas iets hadden enzo. ><
    en tja,, Andreas is tog egt een jongen als ik me niet vergis!
    en er is zelfs een Hyves Over!!
    Dus vergeet het maar, dat ik de enige ben, die daar zo over dnekt ><


    Dunno ><

    Nee hij is geen meisje maar hij wás een meisje:Y) Aháá... Hy heeft zichlaten ombouwen [/Is TH-Fan]

    (...)
    O nee hoor. Ik ben egt niet de eenige die dat vind!
    Laats hadden we hier safonds 3 topics helemaal vol geschreven, over dat Bill en Andreas iets hadden enzo. ><
    en tja,, Andreas is tog egt een jongen als ik me niet vergis!
    en er is zelfs een Hyves Over!!
    Dus vergeet het maar, dat ik de enige ben, die daar zo over dnekt ><

    ik gefeliciteerde je met het feit dat je hier in deze topic de eerste bent en als er een hyves over is is het dus waar dus alle emo's moeten dood is ook een hyves over en is toch ook niet zo er staat zo veel op hyves


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nee hij is geen meisje maar hij wás een meisje:Y) Aháá... Hy heeft zichlaten ombouwen [/Is TH-Fan]

    lijk me lastig als bill en tom een eeneige tweeling zijn


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    ik gefeliciteerde je met het feit dat je hier in deze topic de eerste bent en als er een hyves over is is het dus waar dus alle emo's moeten dood is ook een hyves over en is toch ook niet zo er staat zo veel op hyves

    O maar die Andy en Bill, hyves is niet voor haters ><
    Want er zitten alemaal mensen van Quizlet op..xD
    en dus zitten hie rook mensen die dat vinden.
    en wel degenlijk fan zijn :P


    Dunno ><