• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    Nouw.. ik wil hem nu net geen vent noemen..xD


    Dunno ><

    Hij heeft wel wat tussen zijn benen bungelen,dus een vent is ie wel. Alleen gedraagt hij zich niet zo


    Music is the new sex

    Hij heeft wel wat tussen zijn benen bungelen,dus een vent is ie wel. Alleen gedraagt hij zich niet zo

    *plat*

    Liefe Rachel,, Wat hij tussen zijn benen heeft bungelen, heeft een naam. nou eigenlijk meerdere namen, je kunt het Piemel noemen, penis. en zo maar door.
    Dat is een helle siriuese zaak hoor.
    MAARR!!
    op sgool haddenw e het er laats over dat, je ook een Het kon zijn, met tieten en Geslagtsorgaan van een jogen.
    Dat kan Egt!!!!!
    daar gigen wij over praten onder duits ><


    Dunno ><

    Liefe Rachel,, Wat hij tussen zijn benen heeft bungelen, heeft een naam. nou eigenlijk meerdere namen, je kunt het Piemel noemen, penis. en zo maar door.
    Dat is een helle siriuese zaak hoor.
    MAARR!!
    op sgool haddenw e het er laats over dat, je ook een Het kon zijn, met tieten en Geslagtsorgaan van een jogen.
    Dat kan Egt!!!!!
    daar gigen wij over praten onder duits ><

    Dat wist ik,en de meeste jongens geven dat ding ook nog een naamx'D

    Dat weet ik ook,maar hoe noem je zo'n iemand ook alweer?


    Music is the new sex

    Jaa <3


    I changed.

    Bill is geen meisje, logisch.
    Maar zeeeeeeeeeeeker wel verwijfd. En absoluut geeeeeeeeeeeeeeeeeeen hetero. :'D


    -

    En tóch vind ikmijn historie het best;

    Bill&&Tom werden op de wereld gezet als Billina & Tomina. Eigenlijk was Tom een jongen maar zn ouders wouden het niet acc. snappie? Bill daarentegen was een meisje&&omdat Simon&& d'r man zó graag 2 meisjes wouden hebben beschouwde ze Tom als Billina's 2lng broer. Eeneiige. But, Bill woueen keer iets anders proberen&& liet zich ombouwen naar een man.

    Einde :Y)

    Bill is Sexii<3


    One of the Duo Of Evilness

    kijk ...

    iedereen zegt dat over Bill..
    Ze zijn gwn facking JALOERS!


    i love you but you don't see it

    kijk ...

    iedereen zegt dat over Bill..
    Ze zijn gwn facking JALOERS!


    Jaah!
    Ik ben écht superjaloers op Bill :Y)
    Je hebt volledig gelijk...
    Ofsoo :Y)

    Je kan niet zeggen dat Bill niet op een vrouw lijkt XD Hij is gewoon verwijfd! Maar ja dat ligt aan z'n face en vrouwelijke trekjes kan ie niks aan doen :Y)


    I do not hook up.

    Weetje mensen dii zeggen da Bill een meisj is hebben gn oog voor geslachtsbepaling! (A)


    If music be the food of love, play on!

    Bill is geen vrouw! :S
    Maar wel verwijft en dat is juist zo sexy aan hem! :9~ :9~


    Tears are crashing out of my eyes

    Iedereen zijn menig héé.
    Iedereen mag een mening hebben over Bill, ze mogen hem verwijft vinden of niet xd Dat is het zelfde over bv; George Bush, sommige vinden hem een geile bok en andere dan weer niet xd


    We'll never be as young as we are tonight