• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    ben ik helemaal mee eens met je MYLAINExBILL en nog bij toe te voegen en ze moeten eens beter naar Bill kijken want Bill heeft geen borsten dus het is geen meisje

    Ik zeg maar 1 ding: Bill is héééééét(H)
    en ik val ni op meisjes, dus is hij geen meisje haha :d:d

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Deuh Bill is wijf man.. Heeft een van jullie ooit in zijn broek gekeken?? Dan zie je gewoon een kut man!!..En als het wel een jongen is is die wel heel verwijfd.. Hij is echt super gay.. oo en tom is gewoon een gore hond.. Echt zo domme player Die zijn handen niet thuis kan houden.. Als die mij zou aanraken serieus Ik geef hem een dikke bitchslap


    Heb jij dan al gekeken? Lucky you, maar ik zou zeggen: kijk dan nog is, wnt toen was wss nog half in slaap ofso : Bill is een gast, en een héééte gast ook nog (H) en z'n broertje ook (H) Een goeie raad: lul niet zo'n dikke shit, of ik zal jou eens een bitchslap komen geven, fuck off!

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (l)Bill(l) is egt geeen meisje en niet verwijfd!! Hij heeft gwn een zalige stijl en als mense daar jaloers op zijn, dan is da hun probleem, ma dan moete ze ni zo'n dinge zeggen! (l)Bill(l) is gwn superheeeeet en sexy en knap en nog zooo veel meer dingen! (H) En z'n (l)broertje(l) ook natuurlijk! (H) Die broeken van hem vind ik ook zaaaaalig! Zoooo laag da het eigenlijk bijna geen zin meer heeft om een broek te drage :d Hoeft hij ook nie van mij ^^ :d En (l)Bill(l) z'n make-up en kleren en alles, da staat hem gwn super! Sexy!! Die 2 hebbe stijl! Neemt da van mij aan. ;) Ik kan dus ook ni kiezen... Maja, wie zegt da da moet? ;) xxx(H)

    p.s.: Ik heb een foto van (l)Bill(l) in onderbroek!! :P Héééééééééééét!!!! (H)



    waar staat die foto??:O:O:O:O:D:D:D:D(A)(A) xD


    die wilk ook wel graag zien :D


    Vast bewerkt ofzo.. (A)


    haha jah dat lijkt me ook eigenlijk wel :( [ ik ben zo vaag :D ga ik daar om lachen :8 ] ik heb ook wel eens van die foto's gezien dat het gezicht van bill op een vrouwenlijf is geplakt en dan staat hij zo in zogenaamd ''zijn ondergoed''


    Hij WAS bewerkt... :'( maar ik heb wel een andere sexy foto, met t-shirt omhoog, die was niet bewerkt! jeej :d

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind dat die echt verwijfd is:| hij staat altijd zo meisjes achtig op foto`s en is echt niet lkkr...


    Echt well...!! Zon meisjehouding met die wijsvinger en helemaal in zon meisjeshouding met die heupen.. Poehh niet nromaal.. Hij wil gewoon een meisje zijn!!


    Wtf? Hoe weet JIJ nu wat Bill(H) wil? Ja, d8 het al: je weet het gwn niet! En ik vind het gwn een sexy houding, het staat hem. En als jij het niet kan aanzien, zou ik je aanraden om vooral heel de tijd je oogjes dicht te houden, want hij en de jongens zijn nu eenmaal overal te zien! Jeej(H) :d Dus, nog is: lul geen dikke shit!

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Oke ik mag dan misschien geen MEGA fan zijn maar toch mijn mening hier onder.

    Hij mag zelf weten hoe hij zich kleed vind ik.
    Vind het dom dat mensen zeggen dat Bill verwijfd is enzo. echt belachelijk. Hij maakt samen met zijn bandleden erg goed muziek vind ik. Zo als ik altijd zeg... Als mensen dat soort reacties geven zijn ze gewoon f***ing jaloers. Hij durft ten minsten. Ik denk dat de jongens die zeggen dat hij verwijfd is gewoon bang zijn en daarom altijd stoer ( wat ik dus kinderachtig vind ) moeten doen. Hij is gewoon zich zelf en dat vind ik heel erg goed van Bill.


    Super goed gezegd! (Y)

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    bill is een meisje!


    Nog is: lul geen dikke shit! (Dit begint echt mijn favo zinnetje te worde, hé :d)

    (H)TH für immmer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wooow ik heb veeeeel gezegd :d go ik! :d xxx(H)

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    neeh.

    HIJ IS ABSOLUUT GEEN MEISJE HOE KOMEN MENSEN DAARBIJ
    JE HEBT ECHT EEN BRIL NODIG ALS JE DAT DENKT

    neeh.


    bedoel je nu 'nee, hij is gn meisje' of 'nee, hij is wel een meisje'? Gwn ff een vraag :d Want hij is een gast! Een sexy gast! (H) xxxx

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    idd hun sporen niet. Bill líjkt niet eens op een meisje. Hij heeft alleen make up op, Gerard Way lijkt toch ook niet op een meisje? En hij heeft lang haar, Georg lijkt toch ook niet op een meiske?


    damn. :$

    bill is GEEN meisj e ik be het volkomen met je eens hoor ich liebbe dich fur immer

    Tuurwlijk is Bill geen meisje!
    Dat zie je toch wel!
    en trouwes sinds wanneer heten meisjes BILL?!


    The only way to have a friend is to be one

    NO WAY dat Bill een meisje zou zijn!
    Hij heeft gewoon zijn eigen stijl en komt ervoor uit, iets wat veel mensen ook zouden moeten doen!