• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    hah told yah (zie temporary)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hah told yah (zie temporary)


    Yep, najah, ieder z'n ding natuurlijk ^^


    Moof

    vraagje!! wat s twilight?(A)

    haha ik ga het ook neit kijken omdat eidereer er zo fan van is x'D
    straks vind ik het nog leuk, bah.

    -hating hype stuff-

    hah told yah (zie temporary)

    Wa?
    Wa?
    Wanna piece off this??
    [/LetNietOpMijZitDeHeleDagAlAanEnergyDrinks(A)]


    death to the one at the end of the serenade.

    De hype suckt >.<
    Erger mij er dood aan.
    Ben ik er al meer dan 3 jaar ven geobsedeerd,, erger ik mij nu aan de mensen die het "opeens" ook zijn >.<
    God damn kutmensen,, serieus mensen zijn zó ergerlijk,, heel de tijd >.<

    Tja, dingen komen en gaan. En is er iemand in en groepje die iets leuk vind, vinden de andere het ook gelijk leuk. Last van hormoontjes, zeker? Om de drie maanden een nieuw idool. Iedereen maakt dat denk ik wel mee van zijn 13e tot zijn 16e. Ik ken zelfs een meisje van 18 dat werkelijk verslaafd is aan pokémon. Maar houdt het dan wel je eigen ding.

    Tja, dingen komen en gaan. En is er iemand in en groepje die iets leuk vind, vinden de andere het ook gelijk leuk. Last van hormoontjes, zeker? Om de drie maanden een nieuw idool. Iedereen maakt dat denk ik wel mee van zijn 13e tot zijn 16e. Ik ken zelfs een meisje van 18 dat werkelijk verslaafd is aan pokémon. Maar houdt het dan wel je eigen ding.


    Dat is het net,, het is leuk als je zo 1 van de enige ,, zeldzame fzoiets bent,, het is mega ergerlijk als iedereen zo opeens ook leuk vind wat jij leuk vind >.<
    Mn leven is vervloekt >.<

    Agree


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    vraagje!! wat s twilight?(A)
    Een film+Boek.


    I live for the applause, you will die for it.

    kwee nii, ik kende twilight al wel eerder (nja, het 2de boek toch x'D, het eerste had ik niet geleze)
    ma het is toch vrij normaal? ik bedoel, niet iedereeen leest boeke, en harry potter werd toch ook pas écht in toen de eerste film uitkwam?
    dus ik vind da eigenlijk nii echt..
    && van de JB nja, da is idd. wel een hype enzow, maar het zal ook wel zo zijn da der veel mense hun nog nii kenden enzow.. (ik kende ze ook pas toen ze sos op tmf draaiden)

    mja, ge hebt een heel klein beetje gelijk x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Zelfde als ''emo'' ''scenekids'' ''paramore'' ''cinema bizarre'' ''tokio hotel'' en idd, ook ''the jonas brothers'', ik word er gek van, iedereen loopt alleen maar achter andermans kont aan, wat heeft dat nou voor zin =/?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik kende Twilight ook eerst door de boeken (en ik heeft het derde nog steeds niet gelezen, schande "^^) maar yeah, het was wel te verwachten dat het hier een hype gaat worden.
    En ik heb de film nog niet eens gezien, volgens mij gaat hij teleurstellend zijn tegenover de boeken, da's ook meestal zo. Like Harry Potter xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik las het boek zo'n 2 jaar geleden voor het eerst. En mijn story Jouw leven als de dochter van een vampier is ergens in april begonnen ofzo. Dus ik doe niet mee aan de hype. Ik was er voor de hype. [/peace]

    Maar het waait wel over denk ik;) Hype's duren nooit lang;)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De hype suckt >.<
    Erger mij er dood aan.
    Ben ik er al meer dan 3 jaar ven geobsedeerd,, erger ik mij nu aan de mensen die het "opeens" ook zijn >.<
    God damn kutmensen,, serieus mensen zijn zó ergerlijk,, heel de tijd >.<


    I agree!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.