• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    (...)
    Smaken verschillen ^^
    Er zijn vast nog leuke films die je wel kunt bespreken ^^
    Heel normaal dat niet iederen van dezelfde dingen houdt xD
    k hou ook niet van bepaalde dingen, en daar kan ik niets aan doen ^^

    Jij begrijpt mij verkeerd,Ik zeg niet dat het een stomme film is,want ik heb de film namelijk niet gezien.Er wordt gewoon zoveel over gepraat dat ik er geen behoefte aan heb,Laten we gewoon zeggen dat ik niet van dat WannaB gedoe hou.Niet verkeerd opvatten hoor.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jij begrijpt mij verkeerd,Ik zeg niet dat het een stomme film is,want ik heb de film namelijk niet gezien.Er wordt gewoon zoveel over gepraat dat ik er geen behoefte aan heb,Laten we gewoon zeggen dat ik niet van dat WannaB gedoe hou.Niet verkeerd opvatten hoor.:Y)

    Ik begrijp je heel goed ^^
    Sommige films vind ik ook niet zo heel aantrekkelijk.
    Kan wel begrijpen dat het kut is als iedereen er dan over praat ><


    Moof

    kheb de fiim nog nooit gezien :X

    kheb de fiim nog nooit gezien :X


    Dat is toch niet erg?
    Je kunt nog altijd gaan kijken in de bioscoop
    En hopelijk komt hij snel uit op dvd, dan kun je hem misschien huren of zelfs kopen ^^
    En als de film niet echt iets voor jou is, dan kun je nog altijd uitkijken naar iets anders, er spelen zoveel goeie films tegenwoordig, je vind vast wel iets leuks ^^


    Moof

    like, ik ben er vandaaag naar toe gegaan..
    en ik had er egt iets anders van verwacht..
    hij was veel te voorspelbaar ><
    dat vond ik egt jammer.
    dus ik heb daarvoor 2 uur stil moeten zitten o.o
    en dat was like, moeilijk!
    en ik vond die mensen alemaal, eng..xD


    Dunno ><

    Ik heb deel 1 en 2 een jaar geleden gelezen, en ik zit nu te wachten op deel 3 (wat maar steeds uitgestelt word :()

    en ik volg geen series van Twilight, ik vind het echte verhaal gewoon leuk, punt :)

    Heb nooit mee gedaan aan de JB-hype, ik doe gewoon lekker mee als ik het leuk vind, en anders niet :D

    ik leerde twilight in de zomervakantie in de Selexyz in Arnhem kennen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    IK HOU VAN JE MEID !!
    En wil je weten waarom ,
    Omdat een vriendin van me het boek al zeker een jaar kende en m toen al 3 keer had gelezen en er helemaal gek over was,
    Als deze film nu niet meer zou komen, dan zouden zoveel mensen ermee stoppen !
    Van mijn vriendin heb ik het een jaar aan moeten horen dat daar alles fantastisch aan is en ik vond het leuk, ze had een quiz geopend hierover, een paar mensen hadden hem gelezen en vonden het best mooi, de rest deed geen moeite ! Ze schreef zoals in het boek stond letterlijk van het boek , maar niemand vond er iets aan, ze heeft alles weggedaan . Nu is er een hype van en dan zou ineens wel alles gelezen worden


    Because Nobody Love's

    Ik heb deel 1 en 2 een jaar geleden gelezen, en ik zit nu te wachten op deel 3 (wat maar steeds uitgestelt word :()

    en ik volg geen series van Twilight, ik vind het echte verhaal gewoon leuk, punt :)

    Heb nooit mee gedaan aan de JB-hype, ik doe gewoon lekker mee als ik het leuk vind, en anders niet :D
    indeed.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik wil alle boeken(':


    Lost in your eyes.

    Ik heb deel 1 en 2 een jaar geleden gelezen, en ik zit nu te wachten op deel 3 (wat maar steeds uitgestelt word :()

    en ik volg geen series van Twilight, ik vind het echte verhaal gewoon leuk, punt :)

    Heb nooit mee gedaan aan de JB-hype, ik doe gewoon lekker mee als ik het leuk vind, en anders niet :D


    Mijn vriendin heeft de boeken 3 en 4 in het engels gekocht , dan kun je ze wel lezen , zo verslaafd is ze XD


    Because Nobody Love's

    IK HOU VAN JE MEID !!

    Dankje (Gzes, dit is al de 2e die dit zegt tegen me x])
    Ik hou ook van je :] Ben heel blij dat je het met me eens bent ^^


    Moof

    wieh ik heb de 100ste reactie gezet.


    Lost in your eyes.

    (...)

    Mijn vriendin heeft de boeken 3 en 4 in het engels gekocht , dan kun je ze wel lezen , zo verslaafd is ze XD

    Ik ben bang dat ik Breaking Dawn ook in het Engels ga moeten lezen, want heel lang ga ik echt niet kunnen wachten op dat boek ö
    -ongeduld-


    Moof

    (...)
    Dankje (Gzes, dit is al de 2e die dit zegt tegen me x])
    Ik hou ook van je :] Ben heel blij dat je het met me eens bent ^^


    Echt wel =]
    Ik wou eerst ook al zoiets gaan posten dat het zo nep was enz, dat ze eerst eens een boek moesten lezen voordat ze fan enz zijn ofja boek hoeft niet persee,, maar alleen door die film gaat iedereen quizen maken en vn aah robert is geweldig , --,--
    T kan wel zo zijn ,, maar dan waren ze ook zo bezig over harry potter want daar speelt die namelijk ook in !
    ik wou het gewoon niet openen omdat ik dan iedereen weer tegen me heb , en dat heb ik al eens gehad xD toen werd ik kwaad en toen ws ik geband, vandaar dat ik maar niks opende :P


    Because Nobody Love's