• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    (...)
    Ik ben bang dat ik Breaking Dawn ook in het Engels ga moeten lezen, want heel lang ga ik echt niet kunnen wachten op dat boek ö
    -ongeduld-


    Me vriendin kan het best moeilijk lezen zo ,
    Maar ze is alweer op de helft xD
    Ze heeft hem volgensmij vanaf dat de film uit is gekregen haha
    Elke dag leest ze zoveel als ze kan :P


    Because Nobody Love's

    (...)

    Echt wel =]
    Ik wou eerst ook al zoiets gaan posten dat het zo nep was enz, dat ze eerst eens een boek moesten lezen voordat ze fan enz zijn ofja boek hoeft niet persee,, maar alleen door die film gaat iedereen quizen maken en vn aah robert is geweldig , --,--

    Robert is wel heel mooi, en getalenteerd, en de rest is niet voor kinderoortjes..
    Maar hij is gewoon geknipt voor de rol omdat hij er (bijna) precies zo uit ziet als het boek beschrijft.
    In HP viel hij me nauwelijks op, maar ik gun het hem wel dat hij de hoofdrol speelt..
    Twilight interesseert me zowiezo meer omdat de verhaallijn goed is, de rest is bijkomstig ^^


    Moof

    (...)

    Me vriendin kan het best moeilijk lezen zo ,
    Maar ze is alweer op de helft xD
    Ze heeft hem volgensmij vanaf dat de film uit is gekregen haha
    Elke dag leest ze zoveel als ze kan :P


    Engels is niet zo moeilijk, ik ben half-engels, maar ik denk dat het wel moeilijk gaat zijn om al die details goed te verstaan, daarom lees ik het liever in het Nederlands, dan weet ik tenminste voor 100% wat er staat.


    Moof

    (...)

    Engels is niet zo moeilijk, ik ben half-engels, maar ik denk dat het wel moeilijk gaat zijn om al die details goed te verstaan, daarom lees ik het liever in het Nederlands, dan weet ik tenminste voor 100% wat er staat.


    Halfengels
    Cuwll =]

    Whieee ,ja maar dat is wel zo met die details , ik denk dat als die in het nederlands is dat zij ze ook zo snel mogelijk gaat halen
    Daar zie ik haar wel voor aan XD


    Because Nobody Love's

    (...)

    Halfengels
    Cuwll =]

    Whieee ,ja maar dat is wel zo met die details , ik denk dat als die in het nederlands is dat zij ze ook zo snel mogelijk gaat halen
    Daar zie ik haar wel voor aan XD

    De eerste dag dat ze binnen zijn, geef ik gewoon om 10 uur (openingsuur) een belletje en zeg dat ze er eentje aan de kant leggen voor me :Y)


    Moof

    Laat er hier nou net een Twilight serie bij de laatste uitkomst staan.
    En ja, het is mij ook al opgevallen.
    Maar laat die kindertjes toch doen (:
    Ik ben dan ook maar een meelopertje want ik kende Twilight niet tot ik hoorde dat Paramore de soundtrack ervan deed. Lekker boeie (x

    Laat er hier nou net een Twilight serie bij de laatste uitkomst staan.
    En ja, het is mij ook al opgevallen.
    Maar laat die kindertjes toch doen (:
    Ik ben dan ook maar een meelopertje want ik kende Twilight niet tot ik hoorde dat Paramore de soundtrack ervan deed. Lekker boeie (x

    Je bent geen meeloper zolang je je niet van de ene hype op de andere laat vallen.
    En ik geef je groot gelijk, die soundtrack is the bomb!
    Staat al een week of 3/4/5 op mijn MP3 ^^


    Moof

    hihi:P
    ik ben vammidag geweest met xBAMBISEX xD(H)
    hij is leuk!!! maar heel erg voorspelbaar:P

    kuzz


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Je bent geen meeloper zolang je je niet van de ene hype op de andere laat vallen.
    En ik geef je groot gelijk, die soundtrack is the bomb!
    Staat al een week of 3/4/5 op mijn MP3 ^^

    Hah aan de JB hype deed ik niet mee x]
    Yeah, ik ben geen meeloper dan (: Naais x)
    En ik heb zo een paar lullabies x] Maar de rest ben ik nog aan het verzamelen (: Ik kom er wel, op een dag x]
    Heb jij alle liedjes dan? (:

    (...)
    Hah aan de JB hype deed ik niet mee x]
    Yeah, ik ben geen meeloper dan (: Naais x)
    En ik heb zo een paar lullabies x] Maar de rest ben ik nog aan het verzamelen (: Ik kom er wel, op een dag x]
    Heb jij alle liedjes dan? (:


    Nee, dat niet.
    Ik heb er maar één of twee of drie...'k heb er vier xD
    Maar de muziek van de films maakt me meestal niet zo uit, zolang het maar goeie nummers zijn met een mooie tekst.
    Voor de rest maakt het me niet uit of het nou in de film verwerkt zit of niet..


    Moof

    (...)

    Nee, dat niet.
    Ik heb er maar één of twee of drie...'k heb er vier xD
    Maar de muziek van de films maakt me meestal niet zo uit, zolang het maar goeie nummers zijn met een mooie tekst.
    Voor de rest maakt het me niet uit of het nou in de film verwerkt zit of niet..

    Nja, ik vond ook niet alle nummers mooi x] Nouja die van Paramore heb ik sowieso op mijn iPod staan, want ik ben daar al zo'n jaar fan van x] Kijk ik was vóór die hype x'd. Ahja die zijn nooit een hype geweest. Maarbonja. Nja ik heb er 5 ofzo x] En ik vind dat als er leuke nummers in een film zitten, die film gelijk leuker is x]

    jup. als ook maar íets een beetje populair wordt, is half quizlet obsessed. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Helemaal mee eens. Ik vind het ook. Ik vind Twilight een geweldige film, maar dat er nu 1000 Quizen over te vinden zijn maakt het gelijk een stuk minder leuk. =='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik had Twilight toevallig via paramore ontdekt, maar hoe juist weet ik niet meer, ik weet wel dat ik nog een serieus tijdje heb zitten wachten tegen dat de film uitkwam...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATAFAK IS TWILIGHT?


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.