• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    ik kende de boeken (nooit gelezen trouwens) en ben naar de film geweest. maar ik sla deze hype maar over, vind er echt geen hol aan.


    I am an idiot, I move.

    WATAFAK IS TWILIGHT?

    Een boek en een film
    Google it?
    En je hoeft daarom niet te schreeuwen ;)


    Moof

    oeh nog iets, ik vind dat velen twilight verkrachten, sommige gaan enkel gaan kijken om de soundtrack van Paramore te horen..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oeh nog iets, ik vind dat velen twilight verkrachten, sommige gaan enkel gaan kijken om de soundtrack van Paramore te horen..

    Wie doet dat nou ><
    Wie betaald er nou 10 euro om paramore te horen wanneer je gratis gewoon op youtube kunt luisteren ><


    Moof

    ik vroeg me af,, die vriendinnen van belle in de film,, hoe heten die in het echt want een van hun herken ik maar ik weet niet meer presies waarvan,, en daar kan ik niet tegen!!
    :P:Y)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik las Twilight al een paar maanden geleden enzo n_n
    dus ja.. ;o


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik vroeg me af,, die vriendinnen van belle in de film,, hoe heten die in het echt want een van hun herken ik maar ik weet niet meer presies waarvan,, en daar kan ik niet tegen!!
    :P:Y)

    Check wikipedia ofzo x) vind je vast wel (:

    maar wat je zei over die series.
    totally right :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    Een boek en een film
    Google it?
    En je hoeft daarom niet te schreeuwen ;)


    Zitten al deze mensen te [.....] over een of ander boek ? -.-'
    IkSchreeuwNiet


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik vroeg me af,, die vriendinnen van belle in de film,, hoe heten die in het echt want een van hun herken ik maar ik weet niet meer presies waarvan,, en daar kan ik niet tegen!!
    :P:Y)

    Euh Jessica, en de rest ben ik vergeten, google it? :')


    Moof

    (...)
    Check wikipedia ofzo x) vind je vast wel (:

    jaah wil ik ook proberen maar mijn compu loopt steeds vast,,
    (het is al een wonder als hij dit bericht wil droppenxD)
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Wie doet dat nou ><
    Wie betaald er nou 10 euro om paramore te horen wanneer je gratis gewoon op youtube kunt luisteren ><

    Ja dat vraag ik me ook af, maar er zijn er die het zeggen in een topic van mij (over wat Twilight betekende en waarom die naam) waar ze het zeggen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)

    Zitten al deze mensen te [.....] over een of ander boek ? -.-'
    IkSchreeuwNiet



    Er zijn veel mensen die de film hebben gezien en de boeken lezen..dus ik zie niet in wat daar verkeerd mee is?


    Moof

    (...)


    Er zijn veel mensen die de film hebben gezien en de boeken lezen..dus ik zie niet in wat daar verkeerd mee is?


    Het is ook niet verkeerd maar waarom is het verkeerd als bijna iedereen ze heel toevallig leuk vindt en er een serie over gaat maken?


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)
    Ja dat vraag ik me ook af, maar er zijn er die het zeggen in een topic van mij (over wat Twilight betekende en waarom die naam) waar ze het zeggen


    Twilight betekend: Schemering (dus wanneer het donker wordt 's avonds)
    New Moon betekend: nieuwe maan (een stand van de maan dus)
    Eclipse betekend: Zonsverduistering/Maansverduistering
    En Breaking Dawn betekend: Zonsopgang (wanneer het 's morgens dus licht wordt)

    Het heeft dus allemaal met de nacht en dag te maken ^^


    Moof