• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    (...)

    Het is ook niet verkeerd maar waarom is het verkeerd als bijna iedereen ze heel toevallig leuk vindt en er een serie over gaat maken?


    Niets ^^
    Het viel me gewoon op en ik wilde weten of het anderen ook al opgevallen was..


    Moof

    Ik doe niemand na. En ik wist niks van Twilight af (De boeken) omdat het nog niet zo bekend was en het lag nergens in de winkels bij mij.
    Ik heb er ook een serie van. Maar niet over Edward of Bella, maar over Carlisle. En ik denk toch dat dat wat anders is. Want dat heeft niemand hier >.< En als ik een serie heb daarover, ben ik toch niet meteen meeloper? Ik doe nooit iemand na als ik dat onderwerp niks vind. Als ik het leuk vind, vind ik het leuk klaar.


    [btw diej serie is leuk xD ^^]

    juah ik vind wel dat je gelijk hebt en voor zover ik heb gezien.... zijn er toch niet zo gek veel series ... okej ik zie niet alles... maar ik heb er tot nu toe maar 6 gezien ofzow...
    mja annyways dits jou mening...
    persoonlijk vind ik het niet erg dan is het maar een hype ofzow [/ik heb wel zelf de boeken gelezen juah okej de laatste nog niet maar diej is moeilijk te vinden hier ¬¬] maar als mensen het leuk vinden en ze maken er een serie over okej vind je dat niet leuk maak je ze toch gewoon niet... mja dat is mijn mening...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Twilight betekend: Schemering (dus wanneer het donker wordt 's avonds)
    New Moon betekend: nieuwe maan (een stand van de maan dus)
    Eclipse betekend: Zonsverduistering/Maansverduistering
    En Breaking Dawn betekend: Zonsopgang (wanneer het 's morgens dus licht wordt)

    Het heeft dus allemaal met de nacht en dag te maken ^^

    ja dat weet ik nu wel, maar als je het boek in het nederlands leest lijkt de titel niet zo duidelijk, vandaar


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wel, die JBhype heb ik dan precies gemist ><
    En ik ben er nog altijd fan van hoor :Y)
    Van Twilight moest ik ook eerst niets weten, juist omdat dat zo een hype is, maar nu wil ik wel eens graag die boeken lezen, maar tis niet dat ik er ineens quizen ofzo ga over maken ;D
    Maar je hebt wel gelijk ^^

    (...)

    maar als mensen het leuk vinden en ze maken er een serie over okej vind je dat niet leuk maak je ze toch gewoon niet... mja dat is mijn mening...


    Inderdaad, maar ik vind Twilight wel heel leuk hoor ^^
    Het viel gewoon wel op dat er tegenwoordig veel om te doen was ^^


    Moof

    ik heb gezocht naar die echte namen van die twee vriendinnen op wikipedia maar vind nie zoveel>_<
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)

    Niets ^^
    Het viel me gewoon op en ik wilde weten of het anderen ook al opgevallen was..


    Ja nu je het zegt begint het mij ook op te vallen.. Ben benieuwd naar die film. ;|


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)

    Ja nu je het zegt begint het mij ook op te vallen.. Ben benieuwd naar die film. ;|


    Echt een aanrader ^^
    I liked it ^^
    De boeken zijn ook mooi, maar film is ook zeker de moeite ^^


    Moof

    ik heb gezocht naar die echte namen van die twee vriendinnen op wikipedia maar vind nie zoveel>_<
    XXX

    Ik zou het ook niet weten :S


    Moof

    Amen :X
    Jeetje ik vind dit egt overdreven! :@ Hoe erg kan je je aanstellen? Iedereen mag togh een eigen mening hebben? En als ik die dat een leuke film vind, egt als ik dat leuk vind ben ik egt niet gelijk een meeloper :@ Ik vind je egt over dreven: Oh! Er zijn vet veel mensen die er een quizlet over maken!!!
    Nou boeiend! laat die mensen gewoon lekker EN STEL JE NIET ZO AAN! :@


    ^^^^ Niet persoonlijk bedoeld ^^^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik weet dus niets af van die twiglight-ding. Niet het film, niet de boek, niet de quizlets.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    wat maakt het nou uit?
    het is gewoon een populaire film.
    en boeken. oke. ;P
    en van die series,
    dat is wel zo, ineens overal twilight..

    maarja ook al is het een hype, het gaat wel over. xD
    :X


    AAP

    Amen :X
    Jeetje ik vind dit egt overdreven! :@ Hoe erg kan je je aanstellen? Iedereen mag togh een eigen mening hebben? En als ik die dat een leuke film vind, egt als ik dat leuk vind ben ik egt niet gelijk een meeloper :@ Ik vind je egt over dreven: Oh! Er zijn vet veel mensen die er een quizlet over maken!!!
    Nou boeiend! laat die mensen gewoon lekker EN STEL JE NIET ZO AAN! :@


    ^^^^ Niet persoonlijk bedoeld ^^^^


    Het was gewoon de bedoeling om te vragen of het jullie ook al opgevallen was dat er zoveel rond te doen was :|
    Ik ben ook een twilight fan, dusja, het viel me gewoon op dat is alles :|


    Moof

    IK GA ENKEL KIJKEN OMDAT PARAMORE SOUNDTRACK DOET!! XD
    Dus ik ben eigenlijk geen fan ofzeuw... x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    wat maakt het nou uit?
    het is gewoon een populaire film.
    en boeken. oke. ;P
    en van die series,
    dat is wel zo, ineens overal twilight..

    maarja ook al is het een hype, het gaat wel over. xD
    :X


    Ja, dat denk ik ook, hypes duren meestal niet zo lang :S
    Maar ik ga wel blijven de boeken lezen en de films kijken, die verhaallijn vind ik echt goed :D


    Moof