• Ik denk het niet


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Wat zou het als ze XTC gebruiken?
    Laat ze doen wat ze willen. Als jý XTC gaat gebruiken loopt Bill toch ook niet achter je aan? Of wel soms?
    En als hy écht XTC gebruikt, dan stopt hy heus niet omdat jy dat wilt ofzo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Zit daar in de familie ofso?

    Waarschijnlijk. Ik zat bij een Tom in de klas. Hij was nog dunner dan Bill en at alles op was los en vast zat.
    Nog was hij een spaghettisliertje : D


    I recycle my thoughts.

    Kunnen users op quizlet om niets geen ruzie meer maken?

    Waar moet het toch met de wereld naartoe?


    rules don't stop me

    Kunnen users op quizlet om niets geen ruzie meer maken?

    Waar moet het toch met de wereld naartoe?

    Waar is er ruzie dan?


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik laat je toch denken :'). Ik vergelijk mezelf me niemand. Maar als jij zegt dat het nep is en daarna zegt dat niemand weet hoe ze zich voelen, dan vraag ik me af hoe jij zo zeker weet dat alles nep is.

    dát is het juist,Daarom weet ik het ook niet zeker..Wie zegt dat ik er zeker van was?Ik kán denken dat alles nep is,Maar ik kan óok denken dat ze xtc nemen.Nou meningsverschillen he:') Maar ik heb geen zin in een discussie , dus laat het hier bij ; )


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Waar is er ruzie dan?


    Nou, naar mijn gevoel gaat het er wel opuit draaien, als je naar sommige "lichtelijk-geïrriteerde" reacties van sommige personen kijkt.


    rules don't stop me

    (...)
    Waarschijnlijk. Ik zat bij een Tom in de klas. Hij was nog dunner dan Bill en at alles op was los en vast zat.
    Nog was hij een spaghettisliertje : D


    ^-^ Weet je, ik kan ook zoveel eten zonder nog maar één gram aan te komen, dus ja, waarom zou Bill het dan niet kunnen? O ja hij is beroemd, er moet wel iets met hem aan de hand zijn; drugs ofso, Of neen, hij heeft een eetstoornis en dat soort dingen --' Ik word moe van dit soort topics maar ja, ik laat ze toch lekker


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tegenwoordig gebruik elke ster het. Dus kans hun ook hoor. Anders gaan ze zo neer. *PIIIIIIEH* *DOEF*


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Nou, naar mijn gevoel gaat het er wel opuit draaien, als je naar sommige "lichtelijk-geïrriteerde" reacties van sommige personen kijkt.

    Ik denk dat je mij bedoelt?Nee er komt geen ruzie,Zo laag ben ik niet :') - voor als je mij bedoelt-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Nou, naar mijn gevoel gaat het er wel opuit draaien, als je naar sommige "lichtelijk-geïrriteerde" reacties van sommige personen kijkt.

    Die zijn ongeveer in ieder topic. Maar er zijn nu steeds meer wijzere users die nergens meer op ingaan. Mezelf niet inbegrepen.


    I recycle my thoughts.

    (...)


    Ik zei toch al, jij bént xtc.
    Waarom luistert er niemand naar mij?

    En trouwens, ik geloof best dat Bill het gebruikt. Ik bedoel, wie de dvd heeft gezien heeft vast wel opgemerkt dat hij het over zijn "abnormale" eetgedrag heeft. Als hij zoveel eet, hoe kan hij zo slank blijven? Ik bedoel, zó slank dat iedereen zegt dat je anorexia hebt.

    Mijn BF heeft dat ook. Ö Als je haar niet zou kennen zou je zeggen dat ze lichte anorexia heeft. Maar ze propt haar wel vol met eten. :S Dus, heeft zijn magerheid
    MISSCHIEN
    niets met xtc te maken.


    You'll never dream alone. <3

    geen flauw idee, maar het zal me niets verbazen maar eigenlijk kan het mij niet veel schelen.Als hij die rommel gebruikt, zijn probleem.

    Lindsey, dat is dan ook mijn probleem, en als dat mijn probleem is ga ik jou daarmee betrekken dus is het oook jou probleem dus zeg dat het jou probleem is ö Mwahaaa, Trouwens, ik geloof dat niet, ik denk da die foto gefaked is fzoo. I don't know . =D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ik denk dat je mij bedoelt?Nee er komt geen ruzie,Zo laag ben ik niet :') - voor als je mij bedoelt-


    Oh, ik had het eigenlijk over een paar ander kinderen. Ik vond eigenlijk dat je best wel gelijk had :- ).

    Heeey! But who cares? Heel cool voor Bill dat hij wel/geen xtc gebruikt! Dat hij nog veel plezier en geluk in zijn leven heeft!


    rules don't stop me

    ik hoop van niet ... heel men geloof in hem zou dan instortten ... nja ik denk dat hij toch verstandig genoeg is hoor :)Xx


    Moving on but never letting go

    Leuk bedacht. :3


    blame the bully.