• Ik denk het niet


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    2. ALS het zo zou zijn, zou Tom of de rest van de band daar zeker niet blij mee zijn!

    ja. want die doen er zeker niet aan mee denk jij? hahahahah, zo schattig, zo naief 8D


    -

    (...)

    1.kijk in je computerhistorie

    2.euhm verzinnen, easy, je wilt dat de kinders hier kwaad worden of zich zorgen gaan maken of zo


    Tuurlijk, waarom zou ik dat willen?
    Wat berijk ik er mee? precies, helemaal niets
    Ik ben niet zo zielig als de meeste mensen hier.. Het gaat er gewoon om dat het schijnt dat Bill xtc gebruikt.. En dit hele topic mag van mij gesloten worden hoor.. Als jullie denken dat ik lieg.. Maar ik weet wel beter.. Want ik lieg niet... want daar heb ik zo'n hekel aan..
    Endaarbij, ik ben er allang achter dat hij dus wel gebruikt..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    weetk nie
    maar ik denk van niet
    jha ze die zal in het openbaar xtc gebruiken (sarcastisch bedoeld)
    en wrm geen link

    Inderdaad!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mensen, doe normaal.
    Wie weet is het wel zo, misschien ook niet. Je kunt het nooit met zekerheid zeggen, en de jongens zelf, en de platenmaastschappij (Universal dus) zouden het zeeeeeker verzwijgen. Logisch, anders gaat Universal naar beneden en weg is het geld.


    -

    (...)

    Tuurlijk, waarom zou ik dat willen?
    Wat berijk ik er mee? precies, helemaal niets
    Ik ben niet zo zielig als de meeste mensen hier.. Het gaat er gewoon om dat het schijnt dat Bill xtc gebruikt.. En dit hele topic mag van mij gesloten worden hoor.. Als jullie denken dat ik lieg.. Maar ik weet wel beter.. Want ik lieg niet... want daar heb ik zo'n lelijk aan..
    Endaarbij, ik ben er allang achter dat hij dus wel gebruikt..


    Oja? Ken je heb persoonlijk dan? :'D Goh, zo grappig, kindjes die denken dat ze het weten, en 100% zeker zijn dat het juist is. Phaha, maar ja, wat jij wilt meid, Bill gebruikt het nu goed? Like; dude, het kunnen gewoonweg vitaminen zijn? Daaral aan gedacht?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee hè, gaan we die krijgen. De topicmaakster heeft haar openbericht verwijderd : o.


    -

    (...)

    Oja? Ken je heb persoonlijk dan? :'D Goh, zo grappig, kindjes die denken dat ze het weten, en 100% zeker zijn dat het juist is. Phaha, maar ja, wat jij wilt meid, Bill gebruikt het nu goed? Like; dude, het kunnen gewoonweg vitaminen zijn? Daaral aan gedacht?


    Tuulijk, alsof ik het verschil tussen vitaminen en xtc niet zie..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Nee hè, gaan we die krijgen. De topicmaakster heeft haar openbericht verwijderd : o.


    krijg toch alleen maar gezeik...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik heb een liedje,

    Bill aan de XTC, Bill aan de XTC
    Bihill Bihill
    Bill aan de XTC


    8D


    -

    (...)

    krijg toch alleen maar gezeik...


    moet je even naar de wc gaan.


    -

    en unwanted's liedje staat op nummer 1! (:


    -

    (...)

    Tuulijk, alsof ik het verschil tussen vitaminen en xtc niet zie..


    Goh, weet ik veel? :'D Ik wil eerst bewijs voor ik jou ga geloven meid, echt waar, en dat bewijs is dat Bill het recht voor mijn neus gebruikt. Of in iede rgeval een foto dat hij het gebruikt, of dat hij het zelf toegeeft, en dus niet één of ander kind dat het gaat lopen zeggen, understand?

    'nd, misschien waren die XTCpilletjes van someone else? ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    krijg toch alleen maar gezeik...


    ach, kop op zeg. laat je niet zo op je kop zitten.


    -

    en unwanted's liedje staat op nummer 1! (:


    yeeh. en dan word ik beroemd en ga ik bij Bill's XTC club 8D


    -

    (...)

    krijg toch alleen maar gezeik...


    hoezo gezeik? Neen, geen gezeik, jij pleurt het meteen hier zonder bewijs, je weet toch dat ze dan zo gaan lopen doen? Of niet soms?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson