• Is het krankziggig als je denkbeeldige vrienden heb?!
    ik voel me niet normaal.
    Ja ik heb er 4,, en ze betekenen meer voor me, dan mijn egte vrienden!!
    maar ik voel me er iet goed bij.
    ik sgaam me dood!!
    en op sgool zijn ze er ook agtergekomen, en mijn helle klas weet nu dat ik er 4 heb. en ze verklaren me als gek, en makne er grapjes over.
    behalfen mijn vrienden, jah dfie maken er ook grapjes over.. maar van hun kan ik het hebben..
    maar van de rest niet..
    Ze kennen me niet eens,, (jha, ik bemoei me aleen maar met mijn eigen gropeje) voor de rest ben ik een stom kind, dat te vaak haar haar verft, en stomme denkbeeldigevrienden heeft ><
    wat vinden jullie er van?
    meestal hoor je zo iets tog te hebben als je eenzaam ben?!
    like, ik heb 2 liefhebbende ouders.(Ookal laten ze dat bijna nooit zien>< ) en een gewoon aantal vrienden! en tog kan ik niet zonder die 4!
    ik voel me nu net een klein kind ><


    Dunno ><

    Honn ,is neit soo wnt ik heb der ook 4 =.= EN mijn beste vriendin ging via mij met hun communiceren en da was dom wnt ik moest alles seggen wat hij zei ,en hij praat engels XD EN ik kan dat niet :X


    Crack a bottle

    EN jou topic sgopte de mijnes 1 omlaag >< XD


    Crack a bottle

    Honn ,is neit soo wnt ik heb der ook 4 =.= EN mijn beste vriendin ging via mij met hun communiceren en da was dom wnt ik moest alles seggen wat hij zei ,en hij praat engels XD EN ik kan dat niet :X

    bij mij op sgool, als er iemand langs ons loopt, is het nu standaart, dat er door ons geroepn word. 'hALLO JE LOOOPT OVER dYLAN HEEN, VIND JE DAT NORMAAL OFZO?!!''
    En dan zie je die mensen egt zo kijken..
    mijn virnedin beweert dat ze dylan ook niet >< maar dat kan helemaal niet!! ;o


    Dunno ><

    Dat is niet raar ofsoo.. Ik heb er ook 1. en s'avonds vr ik slapen ga . Praat ik met hem over hoe mijn dag is geweest enzo. Dat betekent veel vr me. x3


    A. ikmisje.

    Je bent helemaal geen kleinkind. Door je jezelf alleen voelt, ben je, je dingen gaan verbeelden. Vrienden, omdat ze er toen misschien niet voor je waren? Het is helemaal niet raar, om zo iets te hebben. (:

    Ik had er vroeger ook 1, Sander x'D
    Maar iedereen zal ooit wel eens een denkbeeldige vriend hebben gehad, al was het maar dat je een theekransje hielp met je knuffels/poppen. Iedereen zoekt constant naar affectie en 'echte' mensen zijn niet 24/7 bij je, dus vertel je het tegen je fantasievriend. Het is vrij normaal, maar wss ga je naar verloop van tijd je fantasievriend(en) vergeten omdat je ouder wordt. Ik vergat de mijne rond me 9/10/11 jaar, ik weet niet precies meer wnnr, maar ik kreeg een dagboek en vanaf toen begon ik daartegen te vertellen/schrijven. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je bent helemaal geen kleinkind. Door je jezelf alleen voelt, ben je, je dingen gaan verbeelden. Vrienden, omdat ze er toen misschien niet voor je waren? Het is helemaal niet raar, om zo iets te hebben. (:

    maar ik voel me niet eenzaam,, dat is het juist..
    ik ga expres altijd aleen op me kamer zitten. en sluit mezelf buiten..
    en toen ik nog wel een klein kind was, had ik ze ook..
    toen heb ik het mezelf verboden.. ik moest op me eigen benen kunnen staan, zondr op die van me 'vrienden' te luien..
    ik wil ze niet,, maar ik kan niet zonder ze..
    ik zeg op sgool ook dat het een grapje was.. maar ondertussen voel ik me sguldig tegen over me denkbeeldige'vrienden'


    Dunno ><

    meer mensen hebben 'denkbeeldige' vrienden, dat is opzich helemaal niet erg als je by the side óók nog 'echte' vrienden hebt natuurlijk (A)


    LikeYourTheBestHoney..<33

    EDIT: & dat je er niet in het openbaar er mee praat..hou 'jou denkbeeldige vrienden' dus alleen voor jóu! ^-^


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Ik had er vroeger ook 1, Sander x'D
    Maar iedereen zal ooit wel eens een denkbeeldige vriend hebben gehad, al was het maar dat je een theekransje hielp met je knuffels/poppen. Iedereen zoekt constant naar affectie en 'echte' mensen zijn niet 24/7 bij je, dus vertel je het tegen je fantasievriend. Het is vrij normaal, maar wss ga je naar verloop van tijd je fantasievriend(en) vergeten omdat je ouder wordt. Ik vergat de mijne rond me 9/10/11 jaar, ik weet niet precies meer wnnr, maar ik kreeg een dagboek en vanaf toen begon ik daartegen te vertellen/schrijven. =D

    ik heb ook een dagtboek,, maar dat is heel anders.. ik ben practies te lui om alles op te sgrijfen.. en ik weet niet hoe ik dongen meot verworden, als ik sgrijf, en ik sgaam me, als ik mijn levensverhaal op sgijf ><
    en ik had ze ook rond me 11de, vanwege, alles wat er toen is gebeurt.. en me vrienden me tog niet begrepen..
    en u heb ik er uit het niets weer 4 ;o


    Dunno ><

    Niet raar andere domme mensjes raar ik heb er 2 een boze en een aardige(A)
    De een is booz op mij als ik te laaqt op school ben en de ander boeit het niet en die helpt mij lol maken als ik mijn hw doe en dan kijkt mijn moeder mij raar aan en das pech vboor haar.


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    HOnnie ,ik heb die like ook..
    Hun zijn der gwn opeens kun je niks an doen XD
    Like ,, je eigen beschermengeltjes fseu XD maar dan anders [à]


    Crack a bottle

    EDIT: & dat je er niet in het openbaar er mee praat..hou 'jou denkbeeldige vrienden' dus alleen voor jóu! ^-^

    doe ik ook niet.. ja in me hoofd..
    maar mjn vrienden spooten er mee ><
    en ik durf er niks van te zeggen..
    @jolyFUCKER
    ik heb 1, hieperactiefe,, overbozorgte, oversexste Gay. mijn alles :]
    1, Slimme, liefe, verlegen. mijn iets minder alles.
    1. dent dat hij allees is,, maar wel grppug. net zo alles als de 2 de.
    en 1tje, dat is het engie meisje. dat is een kut kid,, maar heeft tog haar liefe kanten..


    Dunno ><

    (...)
    ik heb ook een dagtboek,, maar dat is heel anders.. ik ben practies te lui om alles op te sgrijfen.. en ik weet niet hoe ik dongen meot verworden, als ik sgrijf, en ik sgaam me, als ik mijn levensverhaal op sgijf ><
    en ik had ze ook rond me 11de, vanwege, alles wat er toen is gebeurt.. en me vrienden me tog niet begrepen..
    en u heb ik er uit het niets weer 4 ;o

    Je moet je toch niet schamen om dat op te schrijven, als je je dagboek goed verstopt, vindt niemand het, mssn zelfs je denkbeeldige vriendjes niet. Het dagboek is van jou en niemand mag er in lezen want het is jouw privacy, je kan er desnoods eentje hebben met een slotje op. ^^
    Als je later eens leest wat je vroeger opschreef, kan je er mssn zelfs om lachen. Ik stelde me soms aan zoals ik dat nu soms nog es lees, ik voelde me een week niet lekker en niemand geloofde mij, en toen schreef ik elke dag op hoeveel graden (koorts) ik had. Dan kun je er wel om lachen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @evdkes
    weet ik..
    Ik heb er 1 met slot,, maar ik verlies het sluiteltje telkens..
    en darom sgaam ik me dus.. voor als ik het terug lees ><
    en like, zelfs mijn dagboek verklaar ik als een persoon!! en het heeft zelfs een naam ><
    GneGNe x']


    Dunno ><