• Is het krankziggig als je denkbeeldige vrienden heb?!
    ik voel me niet normaal.
    Ja ik heb er 4,, en ze betekenen meer voor me, dan mijn egte vrienden!!
    maar ik voel me er iet goed bij.
    ik sgaam me dood!!
    en op sgool zijn ze er ook agtergekomen, en mijn helle klas weet nu dat ik er 4 heb. en ze verklaren me als gek, en makne er grapjes over.
    behalfen mijn vrienden, jah dfie maken er ook grapjes over.. maar van hun kan ik het hebben..
    maar van de rest niet..
    Ze kennen me niet eens,, (jha, ik bemoei me aleen maar met mijn eigen gropeje) voor de rest ben ik een stom kind, dat te vaak haar haar verft, en stomme denkbeeldigevrienden heeft ><
    wat vinden jullie er van?
    meestal hoor je zo iets tog te hebben als je eenzaam ben?!
    like, ik heb 2 liefhebbende ouders.(Ookal laten ze dat bijna nooit zien>< ) en een gewoon aantal vrienden! en tog kan ik niet zonder die 4!
    ik voel me nu net een klein kind ><


    Dunno ><

    Mijn zusjesdagboek is pas lachen XD
    Die heet leslie en se sgrijft er niet veel in maar bijna overal staat wel:
    Je zou misschien wel weten hoe ik me voel maar dat weer jij niet ,Want jij bent een boek en geen echt persoon zoals ik ,Leslie
    En dan son heel lulverhaal daarover XD Weetje hoe grappig..


    Crack a bottle

    (...)
    doe ik ook niet.. ja in me hoofd..
    maar mjn vrienden spooten er mee ><
    en ik durf er niks van te zeggen..
    @jolyFUCKER
    ik heb 1, hieperactiefe,, overbozorgte, oversexste Gay. mijn alles :]
    1, Slimme, liefe, verlegen. mijn iets minder alles.
    1. dent dat hij allees is,, maar wel grppug. net zo alles als de 2 de.
    en 1tje, dat is het engie meisje. dat is een kut kid,, maar heeft tog haar liefe kanten..

    Hahaha ik moet op passen met die boze als zij boos is begin ik midden in de les te praten en staat iedereen mij dom aan te staren


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    gnege,,
    de mijne heet Sterre.. x']
    oww god,, gnegne..
    aleen ik sgreef er aleen in de vakantie in, omdat ik die jongen zo leuk vond..x']


    Dunno ><

    (...)
    Hahaha ik moet op passen met die boze als zij boos is begin ik midden in de les te praten en staat iedereen mij dom aan te staren

    nee, mijn boze,, die geilt op Dyaln..
    die eerste;]
    maar die is hartstike Gay ><
    en als hij er bij is, gat ze scgijnheilug lopen doen, en als hij weg is, gaat ze aan me haar trekke ><


    Dunno ><

    (...)
    maar ik voel me niet eenzaam,, dat is het juist..
    ik ga expres altijd aleen op me kamer zitten. en sluit mezelf buiten..
    en toen ik nog wel een klein kind was, had ik ze ook..
    toen heb ik het mezelf verboden.. ik moest op me eigen benen kunnen staan, zondr op die van me 'vrienden' te luien..
    ik wil ze niet,, maar ik kan niet zonder ze..
    ik zeg op sgool ook dat het een grapje was.. maar ondertussen voel ik me sguldig tegen over me denkbeeldige'vrienden'


    Misschien komt dit heel kinderachtig over, maar als je die denkbeeldige vrienden niet meer wilt, dan moet je gewoon aardig vragen of ze weg gaan. Het helpt bij spoken en geesten, dus waarom zou het hier niet bij helpen?
    Je hoeft jezelf niet schuldig te voelen, zij weten zelf niet hoe het is om een denkbeeldig iemand te kennen. Vrienden kunnen je in de steek laten, maar die denkbeeldige vrienden niet. Soms is het beter, ze gewoon te hebben. Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik tegen mijzelf praten. Of tegen spullen (:

    Ik noem mijn gum bij tekenen Hein O.o EN mijn liniaal heet Herman HEnkie de 2de XD EN laatst werd Hein gekidnapt ,EN iksoo; MENEER! Mijn Hein is gekidnapt! EN de halfe klas staart mij dom aan ,die andere helft schiet in de lach omdat die weten dat ik mijn gum bedoel XD


    Crack a bottle

    Nja, sommige hebben ze g.wn nodig, maar iedereen heeft ze ooit wel gehad, bewust of onbewust Soms was het maar gwn dat je lievelingsspeelgoedje zelfs mee in bad moest ofzo.
    Ik vind het een normale menselijke reactie. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet je géen klein kind voelen. Bij sommige mensen komt het voor ja; nou én? Soms gaat het over en soms niet. Misschien ken je de televisie-serie; spangas. Fay had ook een denkbeeldig zusje. Misschien voel je je nu een beetje kinderachtig. Maar het is totaal niet raar. Wel voor mensen die niet weten hoe het is; maar like, daar hoef je niks van aan te trekken xp


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn boze heet Didi domino en mijn aardige heet Susanne sples


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)

    Misschien komt dit heel kinderachtig over, maar als je die denkbeeldige vrienden niet meer wilt, dan moet je gewoon aardig vragen of ze weg gaan. Het helpt bij spoken en geesten, dus waarom zou het hier niet bij helpen?
    Je hoeft jezelf niet schuldig te voelen, zij weten zelf niet hoe het is om een denkbeeldig iemand te kennen. Vrienden kunnen je in de steek laten, maar die denkbeeldige vrienden niet. Soms is het beter, ze gewoon te hebben. Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik tegen mijzelf praten. Of tegen spullen (:

    maar, het is lastig. want ik kan niet zonder ze.. ze beteken meer voor em dan me normaale vrienden..
    die hebben me al zoo vaak laten vallen. dus klam ik me aan mijn denkbildigee vrienden vast..
    maar ik sgaam me er zoo voor, dat ik wil dat ze weg gaan..

    @Noukelplopx3
    jha,, dat heb ik wel eens gezien..
    ik was ziek, en toen ging ik dat samen met Dylan(denkbeeldigevriend) dat op internet helemaal kijken x']
    maar zij word geacepteerd, maar bij mij lagt de helle sgool me vierkant uit ><


    Dunno ><

    Mijn boze heet Didi domino en mijn aardige heet Susanne sples

    mijn alles, heet Dylan, de slmmer heet Sem, die denkt dat hij alees is heet Tristan, en dat andere kind heet Sarra.


    Dunno ><

    (...)
    maar, het is lastig. want ik kan niet zonder ze.. ze beteken meer voor em dan me normaale vrienden..
    die hebben me al zoo vaak laten vallen. dus klam ik me aan mijn denkbildigee vrienden vast..
    maar ik sgaam me er zoo voor, dat ik wil dat ze weg gaan..


    Je moet niet willen dat ze weggaan, als je ze niet weg wilt hebben. Accepteren, dat is het enige wat je nog kan.

    (...)
    maar, het is lastig. want ik kan niet zonder ze.. ze beteken meer voor em dan me normaale vrienden..
    die hebben me al zoo vaak laten vallen. dus klam ik me aan mijn denkbildigee vrienden vast..
    maar ik sgaam me er zoo voor, dat ik wil dat ze weg gaan..


    Je klamt je aan hun vast omdat je weet dat zij je nooit zullen laten vallen. Dat zullen ze ook nooit want je gedachten zorgen daarvoor. Zoals ik al zei, je zoekt gwn affectie die je mist of net op dat moment niet kan krijgen. Je denkbeeldige vriendjes zijn 'perfect' omdat jij ze zelf hebt gemaakt hoe jij ze nodig hebt. De 'angsten' zoals dat je vriendinnen je laten vallen, daar maken je gedachten vriendjes van die dat nooit zulen doen.
    Een gwne menselijke reactie. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oke,, dus ik ben niet gestoort..
    en moet het gewoon acepteren..
    maar hoe kan ik hun acepteren, als ze constand om me heen worden afgezaagt?!
    en wel word geroepen, dat ik niet helemaal lkeer ben, en me hersens moet laten na kijken..
    jha,, ik trek me heel veel van mensen aan wet ze ofer me zeggen.. ik doe wel of het me niks kan sgelen, maar van binnen, verkrimp ik bij elk woord.


    Dunno ><

    oke,, dus ik ben niet gestoort..
    en moet het gewoon acepteren..
    maar hoe kan ik hun acepteren, als ze constand om me heen worden afgezaagt?!
    en wel word geroepen, dat ik niet helemaal lkeer ben, en me hersens moet laten na kijken..


    Je moet die mensen gewoon negeren, jij voelt jezelf fijn bij die mensen. anderen begrijpen dat niet (: