• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE!!
    Werchter Boutique komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTACK actie uitgevonden en die gaat als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken... We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!

    De QUIZLET-ATTACK bende x


    Tanya is de beste.

    Volgens mij is het dat, Goed of niet? :) x


    Tanya is de beste.

    Ja weet iemand Email vn de joepie dan sture we da nu al ^^


    .-

    Nhee geen idee :) maar ik denk dat je dat via de Site moet doen.. ik zal is gaan piepen xD x


    Tanya is de beste.

    Volgens mij zullen we via de site (www.joepie.be) en dan naar 'mailbox' en dan één van die dingen kiezen en ik denk dat voor ons tekstje het beste 'Lezerstip' past.. Niet? :) Je moet wel je naam enzo geven.. :S ma ksou nie weten hoe het anders moet.. x


    Tanya is de beste.

    ik zal ook is rond kijke^^


    .-

    Oke :) x


    Tanya is de beste.

    hoi^^xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    redactie@joepie.be

    Nii?


    .-

    Aaahja :D Dat kan het wel zijn :P x


    Tanya is de beste.

    Ma hoeveel keer gaan we dat sturen? Ieder één keer of meer:P ?x


    Tanya is de beste.

    hoi^^xD


    HeyHey :P


    Tanya is de beste.

    Uhu ik heb 2 Emails aresse dus ik stuur da 2 keer^^

    Dus DOEN WE NU?

    De actie begint Nuu!!


    .-

    kzou et ni weten:o
    zie nergens zoiets staan als contact ofzo:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oke ik ga ook sturen! :D x


    Tanya is de beste.