• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    13 juli wordt AAaaf

    Uhu egt he^^ En ng maar 23 daagjes fzoxD
    -heeft moeite met telling bi jte houdenxD-

    Ieehh en ik ga er naartoexD:p^^ Fun^^


    Get outta my head!

    Nu nog maar 22!!
    En ik ga daar ook naar toe XD


    It's all for you, my butterfly.

    Jhuup jhuuup :D het kort af x'D ! *22*
    x


    Tanya is de beste.

    22 ** xD heb ik gistere veel gemist?


    .-

    Als je bedoelt op dit topic..:P niet .. het was hier vrij dood xD x


    Tanya is de beste.

    Oeii xD Dood xD Ghehe^^,, 23 :O en ik heb vakantie :O


    .-

    *vlieg zoemt voorbij*
    Hoe bedoel je dood XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ik heb nog geen vakantie xD maandag nog :(..
    Jhaa en dood, kweenie gisteren zei hier gewoon niemand op dit topic :P x


    Tanya is de beste.

    oeii ik zit me 23 in mijn kop xD dus ja ff 22 denke,, en ge ga de maandag wel kunnen ^^


    .-

    -22-22-22-22-22-22-22-22-22-22-22-22-

    Owjhaaa! Vandaag naar joepie sturen héé?? :D x


    Tanya is de beste.

    Ja ik was er ook an ant denke xD


    .-

    WB komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTAC actie uitgevonden en die gaat als volgt: (uitleg) We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!

    De Quizlet-attack-actie gaat dus als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken...


    .-

    woeps ik had gewoon geplakt
    xD


    .-

    Haha :D ik was ook juist bezig om het te herwerken :D Zo dat het klopt met de twee stukjes aan elkaar:P x


    Tanya is de beste.

    een vriendin van mij gaat ook naar dat in werchter.