• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    Tis verzonde ^^


    .-

    omg :O Stelt uu voor zo ne mail terug ^^xD


    .-

    Kben het ook nog aan het sturen :D Ik heb mijn e-mail adres + nog een oud + nog één vn vroeger mt vriendin :D Dus van al die krijgen ze mail :D

    Weetge nu vraag ik me wel af of dat er Woensdag iets van in gaat staan...:P x


    Tanya is de beste.

    die make de joepie zaterdag , vandaag dus ,, maar ze kunne ng ff wachte ^^,, ng 22 dage hebbe de de tijd xD **SPannend**


    .-

    Ooh .. We hadden het al eerder moetten doen dan! Majah :D We zien wel .. We kunnen maar proberen hé! :D x

    Aan alle andere mensen: ZENDEN NAAR DE redactie@joepie.be !! :D En laat de quizlet-attack actie maar lukken :D (yeah)


    Tanya is de beste.

    Ooh .. We hadden het al eerder moetten doen dan! Majah :D We zien wel .. We kunnen maar proberen hé! :D x

    Aan alle andere mensen: ZENDEN NAAR DE redactie@joepie.be !! :D En laat de quizlet-attack actie maar lukken :D (yeah)


    IDD !!!xD Dus allemaal doen ^^
    --Ma ik ben weg xD ze beginne te zage dak te veel op de pc zit , en ik ben ng maar een uur en half thuis :O--


    .-

    kednk ni da dar de woensdag al ga instaan eigelijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Doeii doeii :) x

    Ik denk het ook nie.. ALS het er al in komt te staan,, majah we kunnen maar proberen hé! :) x


    Tanya is de beste.

    zo khb gestuurd^^
    nja khb mr 1 email adres dus kn het ook mr 1 keer sture xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sluu<3

    nja,, de joepie is altijd nogal redelijk laat met zijn roddels ofzo xD
    dus laat staan dat dat deze week al zou verschijnen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hoiiii

    kzal da morgen ook 2x sturen en aan al mijn vrienden zeggen da ze da ook moeten sturen lekker veel mensen die het dan gestuurd hebben = meer kans dat het erin staat he (dance)(yeah)

    xxxxxxxx
    <33


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    hoiiii

    kzal da morgen ook 2x sturen en aan al mijn vrienden zeggen da ze da ook moeten sturen lekker veel mensen die het dan gestuurd hebben = meer kans dat het erin staat he (dance)(yeah)

    xxxxxxxx
    <33


    Super de super de super de super van jou! x(flower)


    Tanya is de beste.

    GEWELDIG xD ^^

    Oo iik heb der zo veel zin voor **21** :O
    OMG :O Binne 3 weke zekers? zitte wij nuu op WERCHTER ^^ OOO IK WORD ZOT ^^


    .-

    Ik heb m'n Ballonen al, tzijn er wel 25 XD
    Gefeliciteerd met nog 21 dagen ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe en woensdag jarig ^^ deze vakantie kan voor mij gwn ni meer stuk ^^


    .-