• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    ik zou de arme de helft schenken en de andre helft zouk gebruiken voor een prachtig huis in Loitsche >.< en voor n auto :P dt andere zouk op spaarrekening zette :)



    Wat zou je doen als tom kaulitz je in n disco vraagt of je met hem mee naar zn hotelkamer wil gaan?

    Shoppen en de nieuwe paris hilton worden met kleren.

    Wat zou je doen als je mocht optreden bij de VMA'awards.
    Oh er is al een andere ;
    Zeggen dat ik een eigen hotelkamer heb.
    HEEL mischien daarna zeggen dat ik geen cinema in mijn kamer heb , en vragen of we samen gaan.



    een vraag??


    HenkAddicted <33

    Wat zou je doen als je mocht optreden bij de VMA'awards


    euhm, blij zijn, en optreden,en oja,tijdens de afterparty flirten met Tom Kaulitz^^

    wat zou je doen als .. de barbie poppen die je ooit eens heb weggegooid ,opeens in je kamer staan [ levend x'D] en wraak willen nemen omdat je ze hebt weg gedaan ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Euhmm... en waarom zou hij dat doen?!? xD
    En als hij zou doen, een soort van verstenen, niks meer kunnen doen en zeggen.

    Wat zou je doen als TH op quizlet komt en voor degene met het leukste verhaal een meeting regelt!

    O.o paar blz over het hoofd gezien xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    euhm, blij zijn, en optreden,en oja,tijdens de afterparty flirten met Tom Kaulitz^^

    wat zou je doen als .. de barbie poppen die je ooit eens heb weggegooid ,opeens in je kamer staan [ levend x'D] en wraak willen nemen omdat je ze hebt weg gedaan ?!


    Kei hard gillen en ze een voor een het raam uit gooien :P
    Maar eigenlijk zitten al m'n barbies stof te vangen in een doos ergens op zolder ofso xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    flippen, blij zijn, flauw vallen, bijkomen, opnieuw blij zijn, "ja" zeggen,.. x)

    Wat zou je doen als je straks zin krijgt om een nachtwandeing te maken, in een bos terecht komt, verloren loopt en hopeloos bent geworden?


    Turning up the volume

    flippen, blij zijn, flauw vallen, bijkomen, opnieuw blij zijn, "ja" zeggen,.. x)

    Wat zou je doen als je straks zin krijgt om een nachtwandeing te maken, in een bos terecht komt, verloren loopt en hopeloos bent geworden?


    oops x)


    Turning up the volume

    altijd rechtdoor lopen tot ik ergens kom ^^

    Wat zou je doen als je boma ineens naast je dood valt en je zusje steekt haar barbiepop ineens in haar oog?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    da zusje late doen en mijn rouwen om mn lieve arme oma en super hard wenen, da kind moe zo lomp maar nie zijn om haar stomme barbiepop in haar oog te steke xd

    wat zou je doen als je nicht je verteld dat je stiefvader de paus is :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kei hard in de lach schieten!

    wat zou je doen als sinterklaas je opa is?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    alle cadeautjes gaan afpakke die hij heeft :Y)

    wat zou je doen als je in midde afrika bent en er ineens een bloeddorstige leeuw voor je staat die een keer brult en je staat er maar 10 cm vanaf...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hem heel lief beginne aaien en zeggen 'foei, stoute poes' x']



    Wat zou je doen als je ouders je aaan je lot zouden overlaten ?


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    op de grond in een bolletje gaan liggen! =P

    wat zou je doen als je zakdoek weg vliegt?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    naar mijn meme en pepe of nicht verhuizen ! =P

    wat zou je doen als je zakdoek weg vliegt?


    Keep calm and love Zayn Malik =)