• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    Hebben we een nieuwe vraag nodig? xD


    Wat zou je doen .. als Bill je bij een concert zomaar uit t niets ten huwelijk vraagt [terwijl jij m niet kent persoonlijk]?
    jah zegge(H)voor de bruiloft kan k hem altijd nog beter lere kenne

    wat zou je doen als je iets met Bill had en hy vet lief was maar als je Tom eigelijk leuker vond en hij jou ook?


    take me away

    trio..
    als je shin tegenkomt op straat?

    Denken: wie is dat:|

    Wat zou je doen als... Je moeder opeens begint te zeuren dat je niet meer van tokio hotel mag houden en als je er niet heel gauw mee stopt dan helemaal geen muziek meer mag luistern?


    hou je mond joh =')

    Denken: wie is dat:|

    Wat zou je doen als... Je moeder opeens begint te zeuren dat je niet meer van tokio hotel mag houden en als je er niet heel gauw mee stopt dan helemaal geen muziek meer mag luistern?

    weglope


    wat zou je doen als je vrienden opeens heel hard Tokio Hotel sucks zouden roepen?


    take me away

    mijn vrienden doen da nie (A) maar als ze het zouden doen, gewoon negeren. Ze hebben daar een bloedhekel aan :P

    Wat zou je doen als Tokio Hotel voor je deur in panne is gevallen ?

    wat betekend dat.. in panne gevalle ofzo?? als het ongeluk is.. zou ik hopen dat niemand hun geval waarmee ze reden ofzo kan make en ze paar nachten bij mij op kamer moete slapen!

    wat zou je doen als je beste vriend homo blijkt te zijn en net als jij smoor zijn op 1 van de jongens van th of jb?


    HenkAddicted <33

    wat betekend dat.. in panne gevalle ofzo?? als het ongeluk is.. zou ik hopen dat niemand hun geval waarmee ze reden ofzo kan make en ze paar nachten bij mij op kamer moete slapen!

    wat zou je doen als je beste vriend homo blijkt te zijn en net als jij smoor zijn op 1 van de jongens van th of jb?
    dan zoude we lkkr samen kunne kletse over hoe knap di ejongens zijn!(yeah)

    wat zou je doen als Paris Hilton je BF zou willen worden:O


    take me away

    een Diss beginnen, van wie die stommerd een fan is -als 'k er dan géén fan van ben tenminste-

    Wat zou je doen als Brian Hugh Warner -pseudoniem Marilyn Manson- s' nachts doodgewoon je gsm nr vraagt ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    m heel eng aankijken en togh me nummer geven. hij doet der vast togh nix mee

    wat zou je doen als bill jouw aanwijst op een concert om naar voren te komen en mee te zingen met ter letsze tag?


    HenkAddicted <33

    OMG zekker doen ^^ ookal kan ik niet zingen gewoon mee doen :]

    wat zou je doen als een augurk je zou aan vallen ;O

    OMG zekker doen ^^ ookal kan ik niet zingen gewoon mee doen :]

    wat zou je doen als een augurk je zou aan vallen ;O
    hem opeten XD

    wat zou je doen als enrique inglezias verlieft op je zou worden
    :O:|


    take me away

    Gillen en me achter Georg verschuilen en dan roepen: "Bescherm me! Hij wil me vermoorden en verkrachten!"
    Wat zou je doen als je magnetron ontploft ?


    als de magnetron kapot gaat? ehm weggooien die dingen sijn toch nutteloos


    wat zou je doen als je op je kamer zit en opeens belt bill bij je aan om te vragen of hij wat te drinken mee mag nemen omdat het drinken in de tourbus op is?

    Ik zou het direkt geven en hem vragen wat hij van mij vindt en hem een zoen geven!

    wat zou je doen als je 90 miljoen euro had

    SHOPPPEEEEEHHHHH!!!! <33
    Belachelijk veel kleding lopen & op vakantie en never meer werken en drie keer in de week naar de kapper en in New York gaan wonen x'D


    Wat zou je doen als je best vriend je verteld dat hij verliefd is op je oma?

    [x'D]


    Mew <3