• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    oooah. huilen ;3

    wat zal jij doen als jij een meet and greet wint voor tokio hotel, en maar 1 persoon mag meenemen.. je moet kiezen tussen 2 beste vriendinnen, en ze willen allebij érg graag. (je hebt met allebij een hele goede relatie. om zo maar te zeggen, dus niet dat je er met 1 meer omgaat..)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    strootje trek of zo, en wie t meeste fan is
    of die twee laten gaan en zelf ni gaan, ben geen fan dus da maakt voor mij ni uit

    wat zou je doen als je serie die je geschreven hebt ineens weg is


    Live life limitless.

    kzou flippen al da werk marja daar zal dan wel niets aan te doen zijn zekker

    wat zou jee doen als je niet naar het concert van je fovorite groep moogt gaan?

    net zo lang zeuren tot je wel mag

    wat zou je doen als TH een gangbang met je zou wille:O(hoera)


    take me away

    Ik zou flippn ö maar zou haardan zeggen dat ik niets voor haar voel en dat we oook gewoon vrienden kunnen blijvn> had ff zin om mee te doen want verveel mij dood

    en btw smartgirl> Da's fucking erg dat je dat is overkomen maar je moet eerlijk blijven ook al is er een kans dat je haar kwetst.....

    net zo lang zeuren tot je wel mag

    wat zou je doen als TH een gangbang met je zou wille:O(hoera)
    uum die vorige ging daar tog niet over???


    take me away

    Wat zou jíj doen als de TH-Diss heel populair was, ook onder fans?

    antwoord: Niet naar luisteren en verder naar tokio hotel luisteren:D


    Wat zou je doen als een TH naar je toe loopt en ze zeggen dan dat je helemaal niks waard bent en dat je maar kunt rotten in de hel enzo...[/purle]

    Wat zou jíj doen als de TH-Diss heel populair was, ook onder fans?

    antwoord: Niet naar luisteren en verder naar tokio hotel luisteren:D


    Wat zou je doen als een TH naar je toe loopt en ze zeggen dan dat je helemaal niks waard bent en dat je maar kunt rotten in de hel enzo...

    oo oops verkeerd gekekenxD

    dan zou ik superkwaad worden en beginnen met rammen en schelden en spugen xD




    wat zou je doen als je vader opeens thuis komt met 14 vrouwen x'D en zegt: uit het huis jij!:O

    Hem berot schelden en zeggen dat hij normaal moet gaan doen en als hij dan begint te slaan hem terug slaan en snel het huis uit rennen en naar de eerste beste vriendin in de buurt fietsen en daar gaan logeren en alles vertellen natuurlijk ;)

    Wat zal je doen als iemand je vroeg te gaan strippen coor 200 mensen en er daan 1000 euro voor krijgen?


    You can't touch music but music touch you

    Uhmm don't think soow!!
    Ik ben geen goedkope hoer hoor!
    Als ik voor 200 mensen moet strippen en maar 1000 euro krijgt lijkt het alsof ik een goedkope hoer ben -_-'


    Wat zou je doen als je moeder op een klif stond en je alle aller aller beste vriendin en je mag maar 1 iemand van hun 2 redden?

    Uhh.. Ik zou me moeder reden -.- , mijn beste vriendin is toch al de heletijd lullig aan het doen ze loopt me een beetje af te zeiken..:(
    Maar als het me andere vriendin was, had ik me moeder gered en was ik achter me vriendin aan gesprongen :D

    Oké, Vraag:

    Wat zou je doen als.. je je vriendje ziet neuken met een andere meisje (Sorry voor de vraag weet nii anders xD..)

    xx (H)

    Uhh.. Ik zou me moeder reden -.- , mijn beste vriendin is toch al de heletijd lullig aan het doen ze loopt me een beetje af te zeiken..:(
    Maar als het me andere vriendin was, had ik me moeder gered en was ik achter me vriendin aan gesprongen :D

    Oké, Vraag:

    Wat zou je doen als.. je je vriendje ziet neuken met een andere meisje (Sorry voor de vraag weet nii anders xD..)

    xx (H)
    hem dumpen

    wat zou je doen als je bevriend zou zijn met Bill en hij zou je zegge dat hij denkt dat hij homo is en verlieft is op tom:O


    take me away

    dat zou ik hem steunen door wat dan ook(H)



    wat zou je doen als je vader een videocamera in de badkamer had en hem aandeed als jij erin ging?? O.o