• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    euh niks, misschien vragen aan rutger waarom niet
    ik gebruik het niet

    wat zou je doen als iemand waar je mee pb't op quizlet ineens zijn acount verwijderd zonder je iets te zeggen
    ik zou het wel lullig vinden dat ze nix gezegt had

    wat zou je doen als Bill doodging


    janken en een kaartje naar tom simone gordon enzo sturen met condoleanse (ofzoiets)

    wat zou je doen als tom(kaulitz) zijn gitaar liet valllen boven op jouw hooft


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    over mijn hoofd wrijven, omdat dat normaal gezien veel weegt en niks speciaals, ja hopen dat ie sorry zegt zeker, ik ben geen fan

    wat zou je doen als ma verslaafd word aan quizlet (ik zou me schamen)


    Live life limitless.

    Wat zou je doen
    als je naar tokio hotel concert wilt , en je mag niet van je ouders ?

    [ Ik ]
    ik zou dan uh .. vriendin kaartje laten kopen xD
    en dan bij haar gaan slapen en dan hopen dat haar moeder niks zecht xD
    of anders gaan we daar slapen en dan jaa ^^
    ben ik nog bij th geweest (cool)
    maar als ik dan thuis kom , en me ouders komen erachter.. xD heb ik een heel groot probleem xD
    dan mag ik nooit meer naar een concert ofzo of huisarrest xD
    nou en dat heb ik er niet voor over.. dus xD dan blijf ik wel gewoon thuis of ik ga met vriendin iets leuks doen :D zorgen voor afleiding

    jee wat een verhaal xD

    maar ik hoef daar toch niet aan te denken xD want ik mag toch naar concert van th xD
    wat heb ik to weer aardige ouders whahhaha :P
    de meeste hier ook wel denk ik :D

    over mijn hoofd wrijven, omdat dat normaal gezien veel weegt en niks speciaals, ja hopen dat ie sorry zegt zeker, ik ben geen fan

    wat zou je doen als ma verslaafd word aan quizlet (ik zou me schamen)
    nooit meer kwissen maken met ook maar iets van sex erin!!!!!!

    wat zou je doen als je op vakantie was in Duitsland en opeens tegenover Bill kwam te staan


    take me away

    Ik weet niet
    Ik denk flippen ofzoo en een handtekening +foto vragen maar toch proberen zo kalm mogelijk te zijn en misschien een knuffel vragen (A)
    'k Zal het laten weten als het gebeurt :P Als ik in Berlijn ben volgend jaar en ik zie hun zal ik het direct vermelden :D

    Wat zou je doen als jou favo groep op een andere groep beginnen te vitten die je ook erg goed vind?

    k zou gwoon die andere groep fan blijfe maar ntuurlijk mn lievelingsgroep beter vinden maar dan hoef ik tog niet de zelfde mening te hebbe


    take me away

    wat zou je doen als je beste vriend verlieft op je werd


    take me away

    Als ik hem knap vind het aanvragen :P Maar zo niet, hem rustig zeggen dat ik gewoon vrienden wil blijven en niet meeromdat anders als we het dan uitmaken misschien geen vrienden meer kunnen zijn


    wat zou je doen als Quizlet opeens stopte?

    Kijken of er een vergelijkbare site te vinden is en anders ergens anders verhalen lezen/posten.

    Wat zou je doen als je tijdens het shoppen Bill ergens ziet. (stel: th is in nederland voor een concert en bill is dus ook shoppen)

    naar hem toe rennen kijken of hij het egt is als hij het is bijna flauw vallen een handtekening vragen hem een knuff geven en wat liefs zeggen een foto nemen enz.

    wat zou je doen als je op magische wijze nu opeens bij Bill in bad zat XD(srry TE melig)


    take me away

    Euhm. Lekker blijven zitten, en übertrots zijn op me magische krachten!! ;DD

    wat zal jij doen als lekker relaxed op de fiets zit mp3 in, je kent zoiets wel, en dan let je niet op het verkeer, en rijd je je favo idool aan.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    XD zelfmoord plegen O.o

    uemm

    wat zou je doen als je op je bed ligt en je denkt dat er iemand in je huis is en je opeens iets hoort ?

    Ik pak iets zwaars, of scherps, en ga kijken wat het is. (heb het al eens meegemaakt) ..

    wat zal jij doen als jij je haar laat blonderen en het helemaal oranje wordt -,- ?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    trots door de school lopen met mijn glanzende oranje lokken die sierlijk om mijn schouders springen, elke keer als ik een beweging maak =P (zo, dat was poetisch!)
    wat zou je doen als je beste vriendin ineens dood neer valt? (sorrie, ben volgens mij een beetje negatief XD)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.