• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    (...)
    Serieus, uit een pb kan je niet opmaken of iemand arrogant is of niet. Het mag dan misschien wel arrogant klínken wat er in de pb staat, maar dat betekent niet dat de persoon áchter het Pb'tje een arrogant mormel is. Zowieso, je kan via internet niet weten hoe een persoon écht is.

    I know, daarom ook dat ik zei dat het kan zijn dat ik het gewoon verkeerd interpreteer.


    Innocence.

    (...)
    Uhu, sluit ik me by aan. Ik ken geen andere mods dan jy en Máriko die zo goed orde kunnen houden op het forum. En eigenlyk, als jy en Máriko weggaan denk ik dat de andere mods het héél moeilyk gaan krygen.

    Dankje voor het volle vertrouwen in ons. Het moderatorteam bestaat niet alleen uit Máriko en Tara. Je vergist je.
    Ik zeg nu niet dat ik zo'n geweldige mod ben, dat helemaal niet, maar we hebben meerdere mods die er bij mij uitblinken.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik ben al eens weggeweest.
    En toen was hier veel vreugde hunny. ^^
    Lief bedoelt maar je snap 't.

    Anw @ innocence
    Ja daarin kan ik best bot geklonken hebben, komt omdat ik vond dat je serieus onzin praatte. :') Echt gewoon een volle 100% tegen je standpunt en ik niet snapte hoe je in vredesnaam zo kon praten.


    En meiden, ontopic ja. Ze is wel eerlijk als een van de weinige.
    De rest reageert niet.

    Jaa, nou dat kan ik wel begrijpen. Maar ik heb die foto's gezien waar het hele zaakje rond draaide en ik vond er echt niet veel aan. En nu begrijp ik helemaal niet waarom dat zo erg was.
    Maarja, dat is off-topic stuff.


    Innocence.

    (...)
    Dankje voor het volle vertrouwen in ons. Het moderatorteam bestaat niet alleen uit Máriko en Tara. Je vergist je.
    Ik zeg nu niet dat ik zo'n geweldige mod ben, dat helemaal niet, maar we hebben meerdere mods die er bij mij uitblinken.


    Daar sluit ik mij bij aan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Dankje voor het volle vertrouwen in ons. Het moderatorteam bestaat niet alleen uit Máriko en Tara. Je vergist je.
    Ik zeg nu niet dat ik zo'n geweldige mod ben, dat helemaal niet, maar we hebben meerdere mods die er bij mij uitblinken.

    Zo bedoelde ik het niet, het is niet dat ik geen vertrouwen in jullie heb, maar zoals ik het zie zyn Mariko en Tara gewoon het meest actief. En tja, wat Mariko en Tara doen valt gewoon meer op dan wat jy, en alle anderen doen. Don't ask me why, maar zo zie ik het.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ken jou lekker wel en ik vind je niet arrogant. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Dankje voor het volle vertrouwen in ons. Het moderatorteam bestaat niet alleen uit Máriko en Tara. Je vergist je.
    Ik zeg nu niet dat ik zo'n geweldige mod ben, dat helemaal niet, maar we hebben meerdere mods die er bij mij uitblinken.

    Inderdaad, vind ik ook meiden.

    Ik vind het heel lief, maar daar ging het topic niet over.
    Daarnaast zijn er andere mods, bijvoorbeeld Krullie die een enooorme vooruitgang hebben geboekt de afgelopen tijd. Iedereen doet z'n ding. ^^

    Ik ken je niet.
    En ik vind eigenlijk ook niet dat je arrogant bent. Je ziet er best aardig uit.


    Never run out of reasons to smile...

    (...)
    Zo bedoelde ik het niet, het is niet dat ik geen vertrouwen in jullie heb, maar zoals ik het zie zyn Mariko en Tara gewoon het meest actief. En tja, wat Mariko en Tara doen valt gewoon meer op dan wat jy, en alle anderen doen. Don't ask me why, maar zo zie ik het.

    Misschien moet ik Quizlet dan maar gewoon verlaten. Het gezeik over dit soort dingen komt me de strot uit. Misschien zien mensen dan in dat Tara en ik niet de enige zijn die iets doen. Ik denk zelfs dat er op dit moment mods genoeg zijn die meer doen als ik. Ik ben wel online, maar veel doe ik niet.


    Bored.

    (...)
    Zo bedoelde ik het niet, het is niet dat ik geen vertrouwen in jullie heb, maar zoals ik het zie zyn Mariko en Tara gewoon het meest actief. En tja, wat Mariko en Tara doen valt gewoon meer op dan wat jy, en alle anderen doen. Don't ask me why, maar zo zie ik het.

    Dit weet je vast al, maar veel dingen zoals waarschuwingen en allerlei soorten bannen zie je niet. Alleen de moderators. Net zoals bij het mod-forum. Ik zie veel mod's vaak in het modforum die wat minder hier in de user-topics reageren en waarvan ik vind dat ze echt goede mods zijn.


    I recycle my thoughts.

    meid je weet toch; ik ben niet arrogant ik ben gewoon betur dan jij :Y)
    Als je je daardoor beter voelt wil ik wel even het forum onderspammen met non-stop arrogantie (flower)


    BAM!

    Ik ken je niet echtt. Dus voor mij ben je niet arrogant.

    meid je weet toch; ik ben niet arrogant ik ben gewoon betur dan jij :Y)
    Als je je daardoor beter voelt wil ik wel even het forum onderspammen met non-stop arrogantie (flower)

    Hoeft niet hoor :)

    Het is toch beter als een mod een beetje karakter heeft? Anders zou quizlet nooit in bedwang gehouden kunnen worden. Ik vind het juist fijn dat jij zo hard optreed tegen sommige mensen, die verdienen het ook echt gewoon hoor.

    En dat maakt de andere mods helemaal niet slechter.


    rules don't stop me

    (...)
    Uhu, sluit ik me by aan. Ik ken geen andere mods dan jy en Máriko die zo goed orde kunnen houden op het forum. En eigenlyk, als jy en Máriko weggaan denk ik dat de andere mods het héél moeilyk gaan krygen.

    Dat denk ik ook. Jullie doen gewoon goed jullie werk en de rest treed minder hard op etc. Maar zijn ook goed, die feit haal ik niet weg. De anderen kunnen best orde houden en doen hun werk ook goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.