• In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Als ik hem paseer zie ik hoe hij me aankijkt en me volgt met zijn ogen of soms -als ik het niet merk- ziet mijn vriendin dat hij kijkt. Een paar dagen geleden zaten we in de studie en hij zat er ook en ook toen zat hij heel de tijd te kijken. Ik werd er erg onzeker van en in plaats van lol te maken werd ik zenuwachtig omdat ik niet wist waarom hij keek. Soms wende hij zijn blik wel af, maar steeds keek hij me aan. Waarom zou hij dat doen? Zelf ben ik bang om het hem te vragen. Omdat hij vier jaar ouder is. Maar ik word er zo onzeker van.
    -zelf ben ik op school samen met één meisje de enige met een andere stijl. En dan ben ik wel gewoon dat ze kijken, maar het duurd al vier weken dat hij kijkt en dan maar blijft kijken als ik terug kijk. Ik word er echt bang van-


    You'll never dream alone. <3

    0_O
    Misschien is hij verliefd op je? ofzo
    x'D


    never say goodbye.

    Hij heeft maybe een crush op je.


    I live for the applause, you will die for it.

    Terug kijken, en met je tong zo langs je tanden likken. Elke keer dat ie je aankijkt.
    ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Hokjesstopper >,< Sorry, maar dat moest ik gewoon ff zeggen.
    Hij is niet verliefd op jou omdat hij altijd naar jou kijkt ofsoo hoor. Verliefd zijn is meer dan alleen kijken (': Hij kan gewoon interesse in jou hebben, maar verliefd denk ik niet.

    In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Hokjesstopper >,< Sorry, maar dat moest ik gewoon ff zeggen.
    Hij is niet verliefd op jou omdat hij altijd naar jou kijkt ofsoo hoor. Verliefd zijn is meer dan alleen kijken (': Hij kan gewoon interesse in jou hebben, maar verliefd denk ik niet.


    Dat weet je maar nooit x'D
    somige jongens zitten gewoon anders in elkaar x''D


    never say goodbye.

    Ik vind het wel irritant. Elke keer als hij me ziet, kijkt hij. En dan blijft hij kijken. En hij ziet dat ik terug kijk en dan blijft hij maar kijken. Zelf mijn vriendinnen vinden het raar. En ik vind het eng, het is net alsof die me staat te controleren.


    You'll never dream alone. <3

    Vraag het hem dan gewoon x'D


    never say goodbye.

    (...)

    Dat weet je maar nooit x'D
    somige jongens zitten gewoon anders in elkaar x''D


    Ik zeg gewoon dat het niet alleen dat kijken is als een jogen verliefd is. Ik weet het toch niet hoor (': Mijn crush kijkt me ook altijd na maar hij heeft niet eens intresse in mij (:

    Vraag het hem dan gewoon x'D


    Dat doe ik denk ik niet. Met al die meisjes die rond hem staan. Ik snap niet dat hij in plaats van naar die meisjes naar mij kijkt. Echt, hij praat met die meisjes maar kijkt ze nooit aan. Jongens...


    You'll never dream alone. <3

    Euuh...

    JE HEBT EEN NU NIET MEER GEHEIME AANBIDDER

    Euhm, niet meteen het ergste denken of denken dat ie op je verliefd is, want een jongen keek 2/3maanden aan een stuk naar mij en sinds kort heeft hij een vriendin.


    -

    Maar...nu je het zegt. Dat heb ik ook XD
    Maar dan geen emo van 17 jaar.

    Euuh...

    JE HEBT EEN NU NIET MEER GEHEIME AANBIDDER

    Wat bedoel je daar mee? [/ben niet mee] En ik heb nog nooit gezegd dat ik denk dat hij op me is, ik wil alleen maar weten waarom hij kijkt. Het is zo eng. Maar ik durf het niet te vragen en that is the problem.


    You'll never dream alone. <3

    Hij laat zo zien dat 'ie interesse in je heeft en zelf niet de eerste stap durft zetten door met je te komen praten :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hmmm laat hem gewoon kijken en kijk een keer echt hard terug.


    If you had never come out of the blue, I would've stay