• In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Als ik hem paseer zie ik hoe hij me aankijkt en me volgt met zijn ogen of soms -als ik het niet merk- ziet mijn vriendin dat hij kijkt. Een paar dagen geleden zaten we in de studie en hij zat er ook en ook toen zat hij heel de tijd te kijken. Ik werd er erg onzeker van en in plaats van lol te maken werd ik zenuwachtig omdat ik niet wist waarom hij keek. Soms wende hij zijn blik wel af, maar steeds keek hij me aan. Waarom zou hij dat doen? Zelf ben ik bang om het hem te vragen. Omdat hij vier jaar ouder is. Maar ik word er zo onzeker van.
    -zelf ben ik op school samen met één meisje de enige met een andere stijl. En dan ben ik wel gewoon dat ze kijken, maar het duurd al vier weken dat hij kijkt en dan maar blijft kijken als ik terug kijk. Ik word er echt bang van-


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)Muahaha, ik weet al waarom hij het deed. Die gast stalkte me gewoon. Ö Hij stond de laatste tijd, opvallend dicht bij mij en bleef maar kijken. Dus ben ik 'per ongeluk' tegen hem aangelopen. Waardoor hij eerst kwaad reageerde. Maar toe hij zag dat ik het was deed hij ineens zo héél vriendelijk O.o En toen vroeg hij mijn msn, dus had ik die maar gegeven en het bleek dat hij interesse in me had. Maar voor de rest negeerde ik hem. [Hij deed eng vriendelijk]

    Hij had een crush op je, but waarom 'stalkte' die je dan gelijk? Ik vind het niet echt op stalken lijken :'D


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    OLIVERSYKESx schreef:
    (...)
    Hij had een crush op je, but waarom 'stalkte' die je dan gelijk? Ik vind het niet echt op stalken lijken :'D


    Hier in dit topic staat niet alles hoor. [/ik typ niet graag lange berichten. ;)] Toen ik van school kwam zat hij ineens op mijn bus, terwijl hij een andere normaal moet nemen. [/want door op de bus te zitten, waar ik op moet, dan moet hij overstappen] En toen ben ik maar met de fiets gegaan omdat ik zijn 'kijken' nog al eng vond worden. En die ging toen ook ineens met de fiets. Later had ik afgesproken met een vriendin, zag ik hem wel vaak in mijn buurt. En erg toevallig vind ik dat niet, want ik begon hem overal te zien. En dat werd eng, snap je? En toen hebben mijn vriendinnen en ik zo'n plan bedacht dat ik tegen hem op moest botsen en blablabla.. En de rest ken je wel. XD


    You'll never dream alone. <3