• In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Als ik hem paseer zie ik hoe hij me aankijkt en me volgt met zijn ogen of soms -als ik het niet merk- ziet mijn vriendin dat hij kijkt. Een paar dagen geleden zaten we in de studie en hij zat er ook en ook toen zat hij heel de tijd te kijken. Ik werd er erg onzeker van en in plaats van lol te maken werd ik zenuwachtig omdat ik niet wist waarom hij keek. Soms wende hij zijn blik wel af, maar steeds keek hij me aan. Waarom zou hij dat doen? Zelf ben ik bang om het hem te vragen. Omdat hij vier jaar ouder is. Maar ik word er zo onzeker van.
    -zelf ben ik op school samen met één meisje de enige met een andere stijl. En dan ben ik wel gewoon dat ze kijken, maar het duurd al vier weken dat hij kijkt en dan maar blijft kijken als ik terug kijk. Ik word er echt bang van-


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Wat bedoel je daar mee? [/ben niet mee] En ik heb nog nooit gezegd dat ik denk dat hij op me is, ik wil alleen maar weten waarom hij kijkt. Het is zo eng. Maar ik durf het niet te vragen en that is the problem.


    ''ik wil alleen maar weten waarom hij kijkt.''
    hoe moeten wij dat weten dan >< de enige manier is door het zelf aan hém te vragen. (voor uitleg zie ander topic)


    -

    hij vind je gewoon leuk.

    Hij vind je gewoon interessant misschien?
    Ik en mijn vriendin begluren ook altijd mensen hele dagen en sommige bijna weken, dus misschien vind hij je gewoon boeiend.


    Elegance is refusal.

    ik bekijk ook vaak mensen,maar dat is dan negatief x].
    Sorry,maar je hebt echt domme,belachlijke mensen,en die gedragen zich zo kinderachtig en zo stom,dat ik ze gewoon moet aanstaren --'
    en verder staar ik bijna elk persoon aan,knap of niet,ik doe dat gewoon.
    Maar ze moeten absoluut niet verwachten dat ik geintereseerd ben,gewoon omdat ik hen aanstaar (:

    maargoed,waarom die jongen zo staart ,geen idee (:
    je moet er eens op letten of hij dat ook bij andere mensen doet,dan weet je of hij het bij iedereen doet of enkel bij jou.
    En als het enkel bij jou is,lach er dan eens lief naar ;),mss lacht hij trg ^^


    everybody needs a song.

    Zeg dat het een vieze stinkemo is, dan houdt hij wel op. n_n'


    blame the bully.

    verlieeefd :D

    xd

    succes!

    Conspiracy schreef:
    In mijn school zit er een emo van 17 die steeds naar mij zit te kijken. Hokjesstopper >,< Sorry, maar dat moest ik gewoon ff zeggen.
    Hij is niet verliefd op jou omdat hij altijd naar jou kijkt ofsoo hoor. Verliefd zijn is meer dan alleen kijken (': Hij kan gewoon interesse in jou hebben, maar verliefd denk ik niet.

    je hebt helemaal gelijk, dat hij veel naar je kijkt is miss niet raar , miss hebben 'jullie' een heel andere stijl en is dat hem opgevallen, dat zou een reden kunnen zijn dat hij zo vaak kijkt. zoals conspiracy schreef: hij kan ook gewoon intresse hebben.. als hij heel erg verliefd ofzoiets zou zijn dan zou hij wel actie ondernemen. het zou kunnen dat ie verlegen is maar als hij dat zou zijn dan zou hij waarschijnlijk niet eens durven kijken


    Hated by many, confronted by none!

    Hij haat je of hij vind je leuk :'] Of hij zoekt andere alteaus kan natuurlijk ook gewoon.
    Ik weet verder zelf niet waarom ik nog altijd hoi zeg tegen iemand die ik prettig haat in de gang.
    Ik zou gewoon op hem afstappen. Niet persé er meteen naar vragen, je kan ook gewoon 'hoi' zeggen :']


    Mew <3

    ik zou hem gewoon negeren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat ik zou doen (geen bluf): Me omdraaien en zeggen: cool haar :']


    No growth of the heart is ever a waste

    geen idee.

    je kan heel bitchy terugkijken.
    of zo iets, dan kijkt 'ie je nooit meer aan (baby)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Boyiloveyou schreef:
    ik bekijk ook vaak mensen,maar dat is dan negatief x].
    Sorry,maar je hebt echt domme,belachlijke mensen,en die gedragen zich zo kinderachtig en zo stom,dat ik ze gewoon moet aanstaren --'
    en verder staar ik bijna elk persoon aan,knap of niet,ik doe dat gewoon.
    Maar ze moeten absoluut niet verwachten dat ik geintereseerd ben,gewoon omdat ik hen aanstaar (:

    maargoed,waarom die jongen zo staart ,geen idee (:
    je moet er eens op letten of hij dat ook bij andere mensen doet,dan weet je of hij het bij iedereen doet of enkel bij jou.
    En als het enkel bij jou is,lach er dan eens lief naar ;),mss lacht hij trg ^^
    Muahaha, ik weet al waarom hij het deed. Die gast stalkte me gewoon. Ö Hij stond de laatste tijd, opvallend dicht bij mij en bleef maar kijken. Dus ben ik 'per ongeluk' tegen hem aangelopen. Waardoor hij eerst kwaad reageerde. Maar toe hij zag dat ik het was deed hij ineens zo héél vriendelijk O.o En toen vroeg hij mijn msn, dus had ik die maar gegeven en het bleek dat hij interesse in me had. Maar voor de rest negeerde ik hem. [Hij deed eng vriendelijk]


    You'll never dream alone. <3

    Aurelia schreef:
    Wat ik zou doen (geen bluf): Me omdraaien en zeggen: cool haar :']


    Zijn haar lijkt op plastiek. O.O XD


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Wat bedoel je daar mee? [/ben niet mee] En ik heb nog nooit gezegd dat ik denk dat hij op me is, ik wil alleen maar weten waarom hij kijkt. Het is zo eng. Maar ik durf het niet te vragen en that is the problem.

    Als je het écht wilt weten, dan moet je het aan hem vragen en niet op het forum want wij zijn hem toch niet? Maar ik denk dat die een crush op je heb. Of hij zoekt nieuwe vrienden :'D Maar je kan toch ook met een paar vrienden op hem afstappen? :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    OLIVERSYKESx schreef:
    (...)
    Als je het écht wilt weten, dan moet je het aan hem vragen en niet op het forum want wij zijn hem toch niet? Maar ik denk dat die een crush op je heb. Maar je kan toch ook met een paar vrienden op hem afstappen?

    Ik heb al met hem gepraat, door een hele rare manier. XD Maar ik geloof echt niet dat hij een crush op me heeft.


    You'll never dream alone. <3