• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    ik ben gewoon heeeleeemaal normaal
    ik ben een beetje nu-rave:D met gekleurde kouse enzo maar dat heeft niet met tokio hotel te make hoor! ik was in essen zondag en ik was daar zo ongeveer de enige zonder tonne makeup en gekleurd haar :D zo meisjes van 8 met zwarte oogschaduw en gwn hun ouders derbij:D

    pff das echt dom zo jong en al zoveel make up! ik moet toegeven ik ben 14 en gebruik HEEEL weinig make up! eyeliner mascara en Lipgloss en dat is alles.. ik vint het anders echt FAKE! ik ben eigenlijk ook normaal.. alloewel da ik de latste tyd commentaar krijg dak naar EMO gaa:D maar daar merk ik niets van! dus ik ben normaal..

    Ik ben niet normaal, ik ben mezelf en daar horen geen uitzonderlijk zwarte kleding en make-up bij, ik voel me met veel make-up altijd zown clown.

    ik ben het wel érg vaak met je eens JxSchafer XD

    dat valt me wel op XD

    maar ik draag ok nooit make-up op school, en ik weet wel wat eer in de mode is, maar ik draag gewoon wat ik wil, en als dat dan op een bepaald moment 'in' is dan kan ik daar niks aan doen hea? XD:P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind Gotic's zelf heel cool en ga er ook 1 worden op mijn 17

    Maar voorlopig blijf ik toch nog eff Alto

    hoe weet je nou al dat je gothic wordt op je 17e ? XD

    en alto's zijn oowk cool howr!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Iedereen is cool zoals hij/zij is.

    :P oke dat vroeg ik me ff af (beetje rare topic- onderwerp). Want ik dacht: miss zijn bijna alle fans gothic of emo. Maar dan hoor ik daar helemaal niet tussen. :D.

    Ik ben gewoon helemaal normaal "nou ja normaal"
    Ik draag gewone leuke kleren en ik draag bijna geen zwart dat staat ook helemaal niet bij mij.

    en ja bij cottig of emo daar hoor ik niet bij


    ik ben sinds ik fan ben van TH wel redelijk emo geworden...

    Nope , ik ben geen emo en zeker geen gotick !
    Waarom zou ik veranderen , Ik heb de SIMA-style !
    :D(H)

    ik ben alles door mekaar ik draag wat ik die dag wil dragen vandaag ben ik in hiphop style

    Ik bn dus zwaare TH-fan en Geen Emo/Gothic/Alto/...Of wa dan ook bn gwn mezelf en draag wa ik goesting voor heb...
    En kindjes van 8 met Pakke Smink..OMG gaat erovr,,,Er word wel veel gezegd dat alle Th-fans emo of goth zen maar dat is dus TOTAal NI ZO...het is wel een grote meerderheid, maar zekers ni iedréén... da was het zowa,, Khb wer vele geschreve :P
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    ik ben dus echt heel erg fan van TH maar geen emo/gothich/alto en weet ik veel wat er allemaal bestaat. ik ben dus 'normaal' zover je mij normaal kan noemen:P er zijn natuurlijk wel meer gothics en emo's enzo maar toch, ik ben geen gothic of emo:D

    X-jah moi:D(L)

    Ik ben een superfan van TH en ik draag graag zwart, maar bijna nooit alleen zwart want dat is te zwart:8. Nu Ik draag wel zwarte eyeliner. Ik weet ni wa ik nu echt ben maar ik draag alleen wa ik leuk vind. Ben ik gothic of een emo of geen een van de twee? Ik weet et ni.

    XxX (H) love Bill (H)