• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    Het klopt, op 8 oktober veel Scene/emo en Gothic mensen. Maar ook normale fans, en een paar huppels.
    Ik zelf ben een beetje scene.

    ik ben gewoon, sorry hoor maare emo of gothik of hoe je dat ook schrijf is niks voor mij XD ik vind dat een beetje vreemd XD

    Ik ben mezelf. Klaar.
    En ik ben geen emo/gothic/whatever! En veel mensen zijn dat ook niet hoor die fan van TH zijn. Ze kleden zich maby wel zwart enzo en veel zwarte dingen! maar dat heb ik ook! alleen dan combineer ik dat weer! Maarja, veel mensen weten niet eens wat Emo/Gothic is ofzo!

    xx

    hey ik ben geen goth en ook geen emo ik wil gewoon anders zijn dan der rest ik loop niet gewoon in de neuwse mode dat is voor van die huppelkutjes D:(A)

    als je je emo gaat gedrage vnwege ge th luistert bn je nep srry vo die mense ma jah,, th vnk nu ni egt iet vo goths da is meer marilyn manson (of oe de ge da juist sgrijft),,nightwish,.. of zo voor;en ik zeg ni da goths da ni na moge luistere hé!; ick bn 'gewoon'[jeans broek,, blauwe/bruine/zwarte/groene/.. t-shirt en een golfke] en wat is juist emo? smmge zegge da mcr emo is (als emo is wa ik denk da DAT juist emo denk ik ni da mcr emo is)

    wow wa nen tekst ge moet er ng aan uit kunne^^


    HaveFun!

    Weet je wat? Ik heb geen stijl:D
    Maar ik ben ook fan hoor:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik ben gothic, maar veel meisjes gaan zich nu emo kleden omdat ze fan zijn van tokio hotel:8 Dat is gewoon faag, en dan denken ze dat ze emo zijn en gaan ze zich snijden omdat ze vinden dat dat bij emo hoort :8 Ik wil die mensen helemaal niet afzeiken ofzo, maar ze moeten niet denken dat snijden bij emo hoort. Een vriendin van me zei dat maar 50% van de emo's snijdt. En ook gewone mensen kunnen net zo goed snijden (ik heb het nu over gothics, huppels etc. etc. etc.) Ik snij btw niet.

    sorry als ik zeikerig overkom...


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik heb mijn eigen style, ik porbeer JUIST niet bij een groep te horen, dat vind ik vreselijk,,,niet dat ik iets tegen groepen heb hoor,,maar ik wil gewoon anders zijn...iedereen op mijn school herkent me ook gewoon door de kleding die ik draag..

    Ik moet wel toegeven, sinds Mei 2007, ben ik steeds meer zwart gaan dragen, en ben naar andere muziek gaan luisteren (rock, Punk,Heavy Metal enz.). Dus het TH-gebeuren heeft wel iets invloed gehad

    Ik doe ook make-up op, mascara, oogpotlood en zwarte oogschaduw...
    Ik doe ook soms zwart aan eigelijk best wel vaak xD
    En dan zeggen ze dat ik ook emo ben, terwijl dat eigelijk niet zo is ... Ik heb m'n eigen stijl, Daarmee uit!
    Maar dan kan ik er wel niet tegen dat ze achter je rug bezig zijn 'Kijk zou die emo zijn?'
    Xx


    We could Be the talk across the Town. ♥

    yah sinds ik fan van Tokio Hotel ben geworden ben ik van "normal girl" naar "emo girl" geswitcht
    whaa ik ben dus emo :P


    death to the one at the end of the serenade.

    Heej:D
    ik ben geen gothic en ook geen emo,, gewoon normaal eigenlijk..:P vink echt zo idioot dat ze zeggen dat th een gothic band is:8 das dus echt helemaal nie waar k bedoel er is maar 1 in de hele band die gothic is en das bill! dus om nou meteen te zeggen dat t een gothic band is vink echt sneu gewoon..(puh) kunne ze niks betrss verzinne ofzo(A) en dan heb k t nog nie eens over die haatacties enzo gehad... als je dr niks aan vind okej fijn! niet mijn probleem maar begin dan niet met die f*cking sneu haatacties ofzo te bedenken,, of de hele tijd te zeure dat bill een wijf is ofzo.. k begin toch ook niet meteen een haat club tegen jan smit.. alleen omdat t neit mijn muziek smaak is(lees: k vind t gewoon rotherrie eigenlijk) (sorry als dr fans zijn hier:$) dat vink duss echt ff te sneu voor woorden en giga tijd verspilling.. wrm je tijd verdoen aan iets waar je niiks aan vind?!!:S Sorry,,:X t hoort niet echt bij het thema van of je gothic of emo bent ofzo.. maar k moest t ff kwijt:)
    doeii(K)

    wel ik draag wel veel zwart enzo,,en zwarte eyeliner,maar volgens mij kun je me nog altijd geen gothic of emo noemen want ik vind van mezelf dat ik da niej ben...
    und Auf Wiedersehen
    Xx<33

    ik ben ook fan maar nie egt gothic -emo fzo ok ik drag graag zwart ma daaom ben ik nog gen emo of gothic en ik snap ook niet waarom als je een t-shirt van th aan ebt dan ineens een emo bent omdat ze zegge da bill emo is enzo da was bij een vriendin van mij die ad een th t-shirt aan op school en dan zo iemand die veel ouder was danons : th stinkt!! th is vo emo's ( en die ad zo een geel jaske aan ) en wij zo : liever emo of iets da erop trekt dan ne gele kanarie ze : p

    Ik bn dus zwaare TH-fan en Geen Emo/Gothic/Alto/...Of wa dan ook bn gwn mezelf en draag wa ik goesting voor heb...
    En kindjes van 8 met Pakke Smink..OMG gaat erovr,,,Er word wel veel gezegd dat alle Th-fans emo of goth zen maar dat is dus TOTAal NI ZO...het is wel een grote meerderheid, maar zekers ni iedréén... da was het zowa,, Khb wer vele geschreve :P
    Xx(H)


    Ben ik het mee eens en ik ben eigenlijk van alles wat, want vele zeggen dat ik de stijl van de Olsens heb, maar die dragen toch ook niet altijd merkkleding, soms heb ik ook een beetje de stijl van Avril Lavigne, maar ik heb vanalles in mijn kast liggen hoor! Maar het enige wat ik dan nooit echt draag is Gothic, En zoveel make-up draag ik niet, eyeliner en mascara, dus ik ben eigenlijk vna alles wat! :P

    xX.

    ik en men 2 vriendinne zijn alledrie zot van th
    en we zijn nu eigenlijk alledrie wel emo
    ma da zal toeval zijn zekers ^^
    bill<3

    xXx moi