• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    Ik ben zown beetje de enigste Thfan op mijn school, en...
    JA ik kleed me soms als emo...
    NEE dat komt niet door TH!
    Ik vindt de stijl wel mooi en het is fascinerend!


    Dit is mijn mening...!?

    ik ben iets.. -.-

    Mezelf. En daar ben ik trots op ook ^_^

    x

    veel th fans zijn geen van beide


    <3

    Veel fans zijn zichzelf. jammer genoeg heb je altijd van die sletjes die anderen gaan na apen, en dan gaan roepen dat ze 'emo' of 'gothic' zijn.

    iig, je mag vinden van mij wat je wil, je mag me in een hokje plaatsen.. maar ik ben en blijf mezelf.


    NEE dat komt niet door TH!
    Ik vindt de stijl wel mooi en het is fascinerend!

    ja, dat heb ik dus ook. mijn zwarte kleding komt totaal NIET door TH.


    Protège moi de mes désirs.

    UUH, Ik ben nou een piepies geval van MEZELF!!!Ik draag wat ik leuk vind, gedraag me naar hoe ik will, en zo heb ik me eigen 'Stijl' Gekrieert :P Nee grapje,, ik ben gewoon mezelf,, en dat is het niet meer en niet minder.
    En dat mag iedereen weten,, Want ik ben er trots op :D


    Dunno ><

    Veel fans zijn zichzelf. jammer genoeg heb je altijd van die sletjes die anderen gaan na apen, en dan gaan roepen dat ze 'emo' of 'gothic' zijn.

    iig, je mag vinden van mij wat je wil, je mag me in een hokje plaatsen.. maar ik ben en blijf mezelf.


    (...)
    ja, dat heb ik dus ook. mijn zwarte kleding komt totaal NIET door TH.


    Agreed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaaah, je hebt wel gelijk, da is mij ookal opgevalle, en met alle respect voor emo's enzo, k vind da echt een supersjieke stijl enzo, ma ik ben da dus helemaal nie ;)
    'k vind da da altijd zo veralgemeend word, alee zo van iedereen die fan is vn TH is emo, das toch echt zever ?
    Ik denk da iedereen da al wel es heeft meegemaakt da die emo wordt genoemnd gewoon omdat die fan is zo is zo vn WTF-_-' ?
    Mrjhh, ik ben dus supernormaal fzo x')
    Hahaha .. Ochjaahhh
    TH rulerd ! en dan maakt het nie uit of ge nu een emo, een gothic, een skater of een barbie zijt x')

    Ik ben wel redelijk emo..
    Ma ik vind nii da TH emo is oO


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben een TH fan en ik draag elke dag wel iets zwarts ofzo maar ook een andere kleur en ik draag een zwart lijntje onder mijn ogen en zwarte mascara en that's it:P En ik ben geen emo, maar sommige oud-klasgenoten van mij die denken dat ze weten wat emo is zeggen dat ik echt zo'n emo word. Njaa niet dus:P


    a figment of your imagination

    Ik ben naar Parc des Princes geweest in Parijs, en ik moet zeggen. De meeste meisjes hadden daar alleen maar oogpodlood ofzo aan, wel een paar emo's natuurlijk. Af en toe ook wel een barbie.
    Er is gewoon vanalles.


    Real music is hidden behind the notes

    Ik ben wel redelijk emo..
    Ma ik vind nii da TH emo is oO


    iedereen z'n eigen mening. alleen, IK vind dat je niet van jezelf kan zeggen dat je bijv. emo bent.


    Protège moi de mes désirs.

    ik ben geen gothic of emo, ze zijn wel heel vaak erg knap:P
    mensen noemen me wel is gothic want ik draag veel zwart, maar ik ben nog nooithelemaal zwart naar school gegaan ofzo, dus ze zitten te zeiken:D

    ik vind zwart mooi ma als je emaal erbij zit word je er wel in mee getrokken


    cupcake smells great

    Th-fan ja, maar ik ben geen emo of gothic. Ik ben normaal ofzo?


    Life is hard and then we die