• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    Ik ben gwn mezelf, de laatste tijd draag ik wel veel zwart maar dan met andere kleuren zoals: paars, blauw en rood. Heel soms helemaal maar that's it! Sommige noemen me een emo omdat ik juist naar Tokio Hotel luister -_-' who cares! Iedereen is dan soms wel een beetje emo of gothic... wa ne tekst xD (flower) moi :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    dus bijna geen TH fans die emo of gothic zijn, iedereen is zeichzelf XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ben geen emo of gothic.
    maar heb gewoon mijn eigen style.
    ik draag veel zwart maar dan gewoon in de mode
    leuke shirtjes & skinny jeans &zo
    gewoon normaal
    maar de kleur zwart die slankt zo lekker af;D.
    dus daarom..
    ik draag voor een 13 jarige best wel veel make-up..
    maar dat hoort gewoon bij me :D.
    ik heb niet van die grote zwarte randen om men ogen heen hangen. maar gewoon mascara,oogpotlood,lipgloss,en nog rouge.

    Liiefs.

    ik ben geen emo of gothic.
    maar heb gewoon mijn eigen style.
    ik draag veel zwart maar dan gewoon in de mode
    leuke shirtjes & skinny jeans &zo
    gewoon normaal
    maar de kleur zwart die slankt zo lekker af;D.
    dus daarom..
    ik draag voor een 13 jarige best wel veel make-up..
    maar dat hoort gewoon bij me :D.
    ik heb niet van die grote zwarte randen om men ogen heen hangen. maar gewoon mascara,oogpotlood,lipgloss,en nog rouge.

    Liiefs.

    Hey x Ik draag gwn wat ik mooi vind, m'n eigen stijl en die kan je idd mss wel een beetje emo noemen... Jee, ben de eerste xD Maar dat komt gwn omdat ik zwart spr mooi vind en omdat de kleren die ik mooi vind, wel zo wat in die stijl passen... Maakt me niet, als ik het maar mooi vind! En veel mensen roddelen daarvoor achter m'n rug, van: hé daar die gothic of hé die emo. En vaak hoor ik ook ineens mensen die ik totaal niet ken roepen: Tokio Hotel!! Omg. Maar ja, trek er me nix van aan, dat ze is een leven zoeken ofso xD xxx

    (H)(H)(H) TH FÜR IMMER (H)(H)(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    geen van bijde ben ik
    het maak toch niks uit wat voorn style je hebt

    Ik doe gewoon aan wat ik mooi vind, en als dat toevallig zwart is, dan is het maar zwart, dat betekend niet meteen dat ik gothic of emo ben. Mensen denken wel eens dat ik gotic ben omdat zwart mijn lievelingskleur is. Maar ik vind het gewoon mooi, niks meer en niks minder :)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    haha xD
    niét alle fans zijn goth of emo,
    sommige zijn punk, metal, rock whatever
    andere zijn dan weer helemaal iets anders.
    TH is gewoon goed. Het ritme, de tekste zowa alles,
    het hangt af van wat je het belangrijkst vind aan muziek, niet van welke stijl je bent.
    zélf ben ik metal, en ja ook ik vind soms r&b of hiphop goed klinken.
    En niet iedereen die zwart draagt is goth, emo, en dergelijke, de meeste vinden het gewoon goed staan. of leuk om te dragen...
    Bij sommige kan je duidelijk het verschil zien, bij andere dan weer niet omdat hun smaken erg verschillen.
    TH is gewoon super!!! goed!!!

    ik ben wel emo. en draag best veel make up, van de week op school had ik alleen mascara en oogpotlood op. echt iedereen ging kijken of ik geen make up had haha dat is echt grappig. ik ben niet emo geworden voor tokio hotel. ik dnek dat er best veeel emo/gothics zijn doordat bill ook zoon uitstraling heeft, maar ik ben nog steeds niet achter de naaam van zijn stijl. maaar er zijn echt ook veel ''normale'' mensen die fan zijn gewoon voor de muziek:) xx.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik draag wat ik wil! En ik maak me op zoals ik wil! En niet omdat ik zogenaamd dan gothic of emo ben! Als ik iets mooi vind dan draag ik het..en iedereen heeft ze eigen smaak..en dat is leuk!! En de fans worden ook wel een beetje door Bill beinvloed hoor denk ik...

    hoe weet je nou al dat je gothic wordt op je 17e ? XD

    en alto's zijn oowk cool howr!


    Omda tik dan ook egt moijn haar zwart ga verven en dat mag ik nu nog niet :(

    Ik ben echt heel erg fan van TokioHotel, en ik weet niet echt wat ik ben. Nja geen aap in ieder gevalxD
    Ik ben beetje Gothic/Punk denkik.

    xx ICHLIEBEBILL!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kben maar heel gewoontjes:D geen echte aparte stijl zeker nie gothic ofzo...:D normaal dus als ge het zo wilt noeme... :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik ben heel natural qua make up en kleding. Ik lijk verder op gewoon een normaal kind. fotos zie fotoboek. XD


    damn. :$

    op school is emo een rage/trend
    en Bill heeft ook zo'n emo-gothic style
    maar ik ben geen emo of gothic
    maar ik draag wel vaak emo kleren
    en heel soms gothic
    MAAR ZWART IS NU IN DE WINTER EN BEGIN 2008 EEN TREND
    zwart is in!
    bij ons op school zie je minstens de helf v/d leerlingn zwart dragen