• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    veel gothic's?

    ik vind dat persoonlijk niet want als je ziet bill pakt altijd meisjes met opvallende kleding ( geen zwart dus ) uit het publiek om mee te zingen




    i (H) bill (H)(H)

    ben dat ook niet ho0r dat is helemaal niks voor mij :)

    Ik ben Een Emo..
    En tjaa.. er zijn best veel Th fans die emo of gothic zijn... tenminste dat zie ik wel by cocerten..
    het is gwn een mooie style..^^
    en dat heb ik dus ook ^^..
    xxx

    ik ben geen goth maar ook geen mode meisje xD
    beetje goth en beetje van de mode maar ja ik noem het maar men eigen style!
    ja je ziet idd wel veel goth's of emo's bij concerten het is maar hoe je et bekijkt er zitten ook 'gewonen mensen' tussen bill pakt wel altyd de mensen er tussen uit met opvallende kleding.
    heb wel respect vor mensen met een andere kledingstyle of zo weetje alto emo goth sommeige mensen zeggen zelf dat ik alto ben maar ik vin dat weer niej snap ie?

    xx


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben een superfan van TH en ik draag graag zwart, maar bijna nooit alleen zwart want dat is te zwart:8. Nu Ik draag wel zwarte eyeliner. Ik weet ni wa ik nu echt ben maar ik draag alleen wa ik leuk vind. Ben ik gothic of een emo of geen een van de twee? Ik weet et ni.

    XxX (H) love Bill (H)


    niet alleen zwart want dat i te zwart :P ?

    Ik ben zeer geen emo of gothic !
    nu bennik owk wel geen superfan van Th ma kom.
    Kdraag wel opvalende kleding, mensen kijke mij altijd na als ik over straat loop met een blik van 'weirdo' but i don't give damn ! xD
    GreetZz


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik ben gwoon lkkr mezelf en ik heb niet egt een stijl ik draag namelijk gwoon wat ik leuk vind de ene keer is het weer alleen maar donkere kleure en de andere keer weer heel erg vleurig dus ja ik ben gewoon een mix:P

    XxX Zoë


    Haters Make Me Famous

    ik ben verslaaft aan th maar ik ben geen emo ofzo ik blijf gwn mezelf!!!!!!
    ik ga niet veranderen omdat bill dat ook doet!!!

    Ik ben noch emo/gothic..
    Ik ben fan van TH. Maar ik ben geen emo f gothic drm.. Ik draag wl graag zwart ma nie overdreven fso -_- nie alles zwart.. Ik draag ook nog normale kleuren en toch moetr een kleur in myn kleren zitten hoor. xD Al da ik emo-boys mega lekkr vin!(H) xD n nee ik vin Bill ook geen emo/gothic.^_^

    Ik houd wel van hun muziek, maar ik ben geen emo of gothic. Ik heb niks tegen emo's en gothic's, want ik vind de kledingstijl van emo's best leuk. Maar ik doe dus mijn spreekbeurt over gothic's en emo's, maar ik heb geen flauw idee hoe ik aan de geschiedenis ervan moet komen, kan een van jullie mij soms helpen?
    alvast bedankt (flower)
    xxx
    J.

    Mwah , ik ben een mix , of zo iets x'D

    Ik loop niet met de mode mee , draag veel zwart / schuine pony ect , maaar om mij nou emo/goth whateva te noemen , gaat wel heel ver .

    Dus laten we het maar houden , op een eigen stijl ofzo :P

    Ik houd wel van hun muziek, maar ik ben geen emo of gothic. Ik heb niks tegen emo's en gothic's, want ik vind de kledingstijl van emo's best leuk. Maar ik doe dus mijn spreekbeurt over gothic's en emo's, maar ik heb geen flauw idee hoe ik aan de geschiedenis ervan moet komen, kan een van jullie mij soms helpen?
    alvast bedankt (flower)
    xxx
    J.


    Kijk op wikipedia ;) daar staat vast wel wat !


    xx

    ik vind het jammer dat er veel meisjes emo worden gewoon omdat ze naar tokio hotel luisteren en de meeste zijn niet eens echt emo maar wannabe's en zelf ben ik niet zo want ik haat het als mensen mij een label geven of in een hokje duwen(A) maarja dat i(A) mijn mening:X:P

    Tja ik denk dat dat ook een beetje komt omdat Bill er ook best wel goth/emo uitziet. ben zlef daar nix van hoowr ;)


    BAM!

    ik vind het jammer dat er veel meisjes emo worden gewoon omdat ze naar tokio hotel luisteren en de meeste zijn niet eens echt emo maar wannabe's en zelf ben ik niet zo want ik haat het als mensen mij een label geven of in een hokje duwen(A) maarja dat i(A) mijn mening:X:P


    totaal mee eens! laatst noemde iemand mij emo, von ik niet leuk :S niet dat ik er eigelijk iets om geef, maar dan gaa mensen je ook zo zien, en ik ben niet eens emo! '-_- dus dat is best kut...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!