• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    heeeey,
    ik ben een zupper fan van Tokio Hotel(H)!!!
    maar ik ben niet egt een gothic!
    ik draag zwart (veel zwart!!), maar ik ben niet iemand die wije kleren draagt!!:P!!
    ik draag meestal skinny broeken (zwart):P
    en meestal zwart of rode truitjes (soms grijs ook):P!!
    en je hoest egt niej persee gothic of emo de sijn als je TH fan bent hoor:P!!
    en er sijn genoeg fans die dat ook niej doen!!
    my (H)vriendin is ook TH-fan, draagt ook veel zwart maar heeft heel vaak roze, rood, groen of andere kleuren aan:P!!!

    -xxx- rwayda Bill(H) xx!!!!


    bla bla bla

    KIJK EENS BIJ DIE TOPIC OVER BILL, DIE NIEUWE :|

    emo

    Ik ben al 2en half jaar fan, en nee ik ben geen gothic emo alto. ik vind het wel heel leuk enz. maar ikblyf mezelf. Me vriendin is wel daardoor heel ZWAAR! gothic geworden. En haar zus.. maar ik niet ik blyf mezelf. Waarom zou je veranderen? Bill vind tog gothics helemaal niet leuk? hy houd van meide in korte rokjes..OFZOIETS stond ergens op eensite maarjah (A) Maar ff goed nieuws voor nederlanders:D : BILL ZEI DAT IE IN NEDERLAND HELE KNAPPE MEIDEN ZAG! EN DAT HIJ ZE VRIENDELIJK VOND:D maarjaaa fans voeg me toe :D : tokiohotel.chicks@hotmail.com


    || | ||| | ||| |

    Ik moet wel toegeve, sinds ik naar TH luister, draag ik IETS MEER Zwart, gwn omdak het ni erg meer vind om elke dag int Zwart te koomn :P, ze zeggn ook wel dak Naar het Emo over ant gaan ben :), mr da kan me NIKS schelen =D

    ik ben alles door mekaar ik draag wat ik die dag wil dragen vandaag ben ik in hiphop style



    OEPS fout gezegd k ben redelijk emo

    Ik ben ook gewoon , maar heel veel schelden me uit vooor gothic, emo of alto maar dat ben ik helemaal niet !!

    Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.


    ik ben súper fan van TH maar ben geen gothic, emo, skater ofzo. Ik draag gewoon wat ik mooi vind, en de laatste tijd regelmatig zwart of grijs... en da's helemaal in nu! Ik heb eigenlijk altijd make-up op mascara en oogpotlood,heel soms oogschaduw maar niet zo als Bill...

    wat je zei dat veel fans bij concerten gothic of emo zijn valt wel mee hoor er staan ook veel 'normale' mensen tussen.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik ben nrml maar gothic styl vind ik wel spr alleen mag niet van die doodskoppje gebeuren van me moeder


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    nou ik ben een bruin meisje ja ik kom van de antillen en hou heel veel van reageton enzo maar ik ben zo een erge fan van tokio hotel en veel mensen verwachten dat niet vn mij

    ze zegge in mijn klas dat ik goth ben maar ik ben eigelijk emo:D
    ik draag zoiezo heeeeeeeeeeel veel zwart en ik heb ook veel zwarte make-up
    maar het maakt tog niet uit wat je bent TH is gewoon de beste en dat blijfe ze!
    wir sterben niemals aus!!!!!!!!!!!!
    x


    take me away

    ik ben alles door mekaar ik draag wat ik die dag wil dragen vandaag ben ik in hiphop style



    OEPS fout gezegd k ben redelijk emo


    K bedoel emo/punk ben ik mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit wie of wat je bent je mag zelf kiezen hoe je kledingstijl is bij mij op school snappen ze dat niet alleen mijn vriendin want die is hetzelfde als mij

    ben een tja hoe noem je dat??
    een euh...geen gothic of emo...
    maar een soort skater look...ik zal een uitleggen wat ik altijd draag^^
    een muts met een doodshoofd op,
    spijkerbandjes
    een zwart shirtje
    een jeans en allstars
    nou dat draag ik altijd^^
    geen idee hoe je het noemt


    death to the one at the end of the serenade.

    van aales door elkaar

    ik ben wel een beetjuh emo!!
    maar het belangrijkste is, ik ben meself!!!
    en blijf meself!! wat ik mooi vind en leuk vind dat doe iik!!! bij mij in de klas sijn dat allemaal die fleurige naaperdjes en als je iemand na doet ben je helemaal geweldig!! daar kan ik niej tegen!!!:@!!
    ik ben meself!!!

    I(H) Bill!!
    xxx- myself:P


    bla bla bla