• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    naaaaaaah ik bn echt geen emo of gothic!
    ik bn echt een hoe noemen ze het? "mode-meisje"
    maarja maakt niet uit zolang ik maar van TH hou nee?<3:D

    Ik ben een goth, maar zonder die wijde zwarte broeken. Ik heb altijd zwarte shirts aan, zwarte handschoentjes, zwart geverft haar. Maar daar heeft TH niks mee te maken hoor. Sommige mensen vinden me een emo omdat ik mezelf soms snijd. (Geen reacties daarover graag, zelfs mn vrienden weten het niet..)
    X.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben een goth, maar zonder die wijde zwarte broeken. Ik heb altijd zwarte shirts aan, zwarte handschoentjes, zwart geverft haar. Maar daar heeft TH niks mee te maken hoor. Sommige mensen vinden me een emo omdat ze weten dat ik mezelf soms snijd. (Geen reacties daarover graag, ik vind het nogal kut.)
    X.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ;o 2x mn reactie ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind dat je mensen niet in een hokje moet duwen, of je nou emo, gothic, of gewoon normaal bent, iedereen kan fan van TH zijn
    xxx lotje(H)

    Geen idee ik zal wel ff voor je checken 4 maart ^^.


    damn. :$

    ik ben mega fanvan TH (H)
    maar ik heb emo stye ezo maarliever noem ik mezelf geen emo want ja dan ben je weer wemo
    k'heb respect voor goths enzo maar ik wil er geen zijn niet dat ik het lelijk vind maar is echt TE TE zwart zwart ismijn favo kleur net zoals roze
    nu niet denke dat ik een wannabee meisje ben omdat ik van rozehou roze is ook emo kleur maar nee geen baby roze fel :d


    XXXXXXXXXXXXXX

    Mensen die zeggen dat ze zichzelf zijn praten onzin. De mens wordt zo gevormd door zijn omgeving, zijn opvoeding.
    Ben ik daarnaast heel lullig als ik zeg dat die 'gothic' kinders er vaak extreem kansloos uitzien? Like, die hebben geen idée wat gothic is, en trekken gewoon alles aan wat zwart is.
    Daarnaast heb je nu dus ook de wemo's. ^^ Die mensen zien er vaak allemaal hetzelfde uit omdat ze een bepaald ideaal beeld voor zich hebben van hoe een emo eruit ziet. De echte emo's onder ons stralen dat vaak niet uit. Zodra iemand roept, ja ik ben emo, betekend dat meestal dat diegene zich niet kan plaatsen en dan maar voor een bepaald hokje kiest. Pure aandachttrekkerij vaak, vooral zodra men het over snijden gaat hebben. Emo's snijden, ik wil emo zijn, dus ik ga ook snijden.
    Dan zie je van die girlz lopen met minuscule krasjes en dan denk ik, kom op! Dat is echt niet cool ofzo, maar een teken van zwakheid. Mensen snijden omdat ze geen andere uitweg zien, niet omdat dat 'cool' is.
    En dan heb je nog the scene kids. Daar heb ik persoonlijk niets tegen mits het er een beetje uitziet. Mensen plaatsen mij ook vaak in dit hokje vanwege mijn roze/zwart/witte/paarse haar, maar ik vind dat, ofcourse, niet terecht. Ik voel me prettig bij de dingen die ik draag, en heb geen richtlijnen. Dat betekend niet dat ik 'gewoon mezelf ben' want dat bestaat niet. Het betekend gewoon dat ik een tegendraads ingesteld mens ben die het liefst doet wat ze zelf wil.

    Elke puber gaat vaak door een alternatieve fase heen. Sommige kenmerken zich dan door de donkere kant, en anderen met de 'huppelige' kanten. Ik ben daar gelukkig al lang uit, en heerlijk uitgepubert, ja echt waar, al zou het niet denken, en heb daar dus geen last meer van.
    Zo ik heb mijn zegje weer gedaan, en vrij snel nog ook. *kijkt op klokje*

    ato weer iets anders XD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben een superfan van TH en ik draag graag zwart, maar bijna nooit alleen zwart want dat is te zwart. Nu Ik draag wel zwarte oogpotlodd en mascara. Ik ben meer emo maar ook weer niet echt super!**

    -xxxRenee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    no emo nog gothic !ma weet eigljk zelf nie goe wa ik ben men friends zeggn immer da ik wel mooie ma een speciale kledingstijl heb !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben ook tokio hotel fan, maar ben geen emo, ik ben meer van de skaters. Heel veel mensen vragen wel aan mij of ik emo ben, omdat ik TH fan ben. Ik vind dat bullshit! Je hoeft toch niet zo zeer emo of gothic te zijn als je TH fan bent? Ik heb niks tegen de stijlen hoor, ik vind het zelfs best mooie stijlen, maar het is onzin om te zeggen dat je emo of gothic moet zijn om TH fan te zijn.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ik ben normaal, ik ben miss, half emo . vede rniet égt. niet dat ik het niet leuk vind maar ouders:8.

    Xxxxx

    Het ligt er helemaal aan wat jij emo of gothic vind. :O:O
    Ik vind mijzelf geen van beide, want ik zeg niet zo dat ik Emo ben of Gothic, want ik heb gewoon myn eigen stijl. Maar als ik jou antwoord zou moeten beantwoorden, dan zou ik Emo zeggen:)

    xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat een hokjesgedoe hier. *braakt*
    Maargoed anyways, sommige ouders doen dus moeilijk?
    Heb ik geluk gehad, mijne deden nooit raar als ik met knalroze, blauw of groen haar liep.
    Je moet het gewoon doen. ^^