• Heey, vroeg me wat af.
    want vaak zie je bij de concerten dat alle fans gothic of emo zijn. Volgens mij is dat dus helemaal niet zo. Er zijn vast in een zekere mate wel veel maar niet iedereen. Ik zelf ben dus alles behalve een gothic of emo :P. Nu wil ik graag weten wat jullie zijn. Met alle respect voor gothic of emo's hoorz :P (A). X, J.

    Ik ben niet écht iets van die twee... Ik vind het wel allebei cool :P (kledingstijl dan he)

    geen emo geen gothic xD
    no matter what they say !!!


    PoisonTrash on camera

    Geen emo, en geen Gothic,

    Ik ben een punker! dus gescheurde broeken,
    haar op rare manieren af en toe een veiligheidsspeld door me oor enz

    en kindjes van 8... die al make-up dragen ik ben 13,4 en ik mag zelfs geen make-up dragen, er zijn zelfs kinderen van 7 die al op hoge hakken lopen, en zo'n tasje bij de hand houden dat ook al zeker niet voor mij hoor, ik kan totaal niet op lopen maar ik vind die kinderen daar zeker veel te jong voor.
    dus ik ben een punker (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    ik ben normaal ( nou ja wat je normaal noemt ) daarmee bedoel ik: ik ben geen emo, gothic, punker, of s8er! just an ordinary boy


    i hate everyone

    ik ben en blijf gewoon mezelf,,
    het enige dat met 'emo' of 'gothic' te maken kan hebben is mijn muzieksmaak [A]
    maar ik kleed me niet zo...
    ben gewoon mezelf,, ookal kunnen sommige het niet accepteren en mij toch voor emo of gothic uitschelden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    weet ik niet^^ licht helemaal aan de persoon zelf;]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben ook fan ma ni emo fzo
    sommige vinde wel da ik er zo uitzie omda ik zwarte schmink nzo draag, ma k eb gn emokarakter fzo


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik ben geen emo!! Anhoewel,Ik weet niet ik hou van blauw maar ik draag altijd zwart ach boeien op school noemt iedereen me emo of gothic of bitchy-chik SO WHAT? En ik vind het niet erg dat de helt van hun fans emo of gothic is' wan ik vind dat juist de aardigste mensen maar misschien komt dat door dat ik het zelf ben maargoed xD

    ik ben gewoon, allee gewoon, gotic en emo is ook gewoon, maar geen van die twee!! Maar ik vind da wel toffe mensen!!


    Let me be me...

    gwn mezelf

    al zeggen ze vaak emo tegen mij
    en val ik tegenwoordig alleen voor emo'tieptjes

    ok heb hier al eerder op gereageerd maar nu is mijn stijl Punk!!!!
    dus geen skater(A) i'm a Punker!!(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    *denkt diep na over een goed topic onderwerp*


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik ben geen gothic of emo of iets anders wat daarop moet lijken. Ik draag meestal gewoon kleding waar ik zin in heb. Maar je hebt wel gelijk. Je ziet bij hun concerten best wel veel emo's en gothic's. Maar zelf ben ik er geen.

    xxx Ashley (flower)

    Ik ben Scene,, maargoed er zijn nog genoeg mensen die denken dat ik nog emo ben XD
    maar je kunt ook gewoon je eigen stijl hebben zonder het een naam te hoeven geven,,
    mijn stijl past toevallig gewoon erg in de Scene


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    De meeste scene's [/nee, noem het geen emo's] haten/luisteren niet naar- Tokio Hotel. En wat maakt het uit? Als je zwart haar en/of zwarte make-up en/of (toevallig) zwarte kleren aanhebt ben je nog geen Gothic. Anders was ik dat ook wel geweest,


    -