• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Nou, nee?
    Alsof Nederlandse jongeren van die lievertjes zijn.


    -

    StoneCold schreef:
    Ja. Ze zijn naar dit land gekomen omdat ze het hier beter hebben, gaan ze hier een beetje rotzooi trappen! Ze zijn hier te gast en horen zich net zoals ieder ander te gedragen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mesmerized schreef:
    Nou, nee?
    Alsof Nederlandse jongeren van die lievertjes zijn.
    MAar zij zijn nederlands... Daarvoor is de politie berekent.. Niet voor bijkomende lasten... (Buitenlandse niet in Nederlandse geboren) Criminelen allochtonen zijn wij niet op voorzien... Neemt ook extra plek in de gevangenis..
    Weg ermee!


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)MAar zij zijn nederlands... Daarvoor is de politie berekent.. Niet voor bijkomende lasten... (Buitenlandse niet in Nederlandse geboren) Criminelen allochtonen zijn wij niet op voorzien... Neemt ook extra plek in de gevangenis..
    Weg ermee!


    Luister
    Buitenlanders die in Nederland zijn geboren zijn geen Nederlanders. Dus ga niet zeggen dat Buitenlanders die in Nederland zijn geboren dat ze meteen Nederlanders zijn, want dat is niet zo,;)

    En we weten nu wel dat jij een hekel aan Buitenlanders hebt hoor, zeg dan gewoon Nee of Ja, en net Weg ermee ofzo iets. oeff

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Luister
    Buitenlanders die in Nederland zijn geboren zijn geen Nederlanders. Dus ga niet zeggen dat Buitenlanders die in Nederland zijn geboren dat ze meteen Nederlanders zijn, want dat is niet zo,;)

    En we weten nu wel dat jij een hekel aan Buitenlanders hebt hoor, zeg dan gewoon Nee of Ja, en net Weg ermee ofzo iets. oeff

    Dat mag toch? Moet ik ze zoals jou gaan omarmen en kussen? En zeggen , verpest ons land maar? Want Nederlandse criminelen doen het ook?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Voor.


    Let's do this poo

    Emotionless schreef:
    (...)
    Dat mag toch? Moet ik ze zoals jou gaan omarmen en kussen? En zeggen , verpest ons land maar? Want Nederlandse criminelen doen het ook?



    Liever niet, ;d
    Ooh dus meneertje wilt zeggen dat ik 'zijn' land verpest?
    God jij doet net of wij dom zijn ofzo, maar nee je hebt het fout, we zijn heel slim en we weten wat we doen, en er zijn sommige Allochtonen die criminele zijn, maar dan hoeven niet andere allochtonen dat ook te zijn/
    En als je zo een hekel aan Allochtonen hebt, waarom praat je dan tegen me?

    LilGoofy schreef:
    (...)


    Liever niet, ;d
    Ooh dus meneertje wilt zeggen dat ik 'zijn' land verpest?
    God jij doet net of wij dom zijn ofzo, maar nee je hebt het fout, we zijn heel slim en we weten wat we doen, en er zijn sommige Allochtonen die criminele zijn, maar dan hoeven niet andere allochtonen dat ook te zijn/
    En als je zo een hekel aan Allochtonen hebt, waarom praat je dan tegen me?
    Omdat jij op internet zit.. Jij kan ook gewoon een Nederlander zijn die zich voordoet als allochtoon...
    Als een Nederlander een misdaad pleegt betekent niet dat een allochtoon dat ook mag...
    Die zijn te gast... Als jij zoals je zegt allochtoon bent en je doet niks verkeerd, Waarom verdedig je dan die criminele allochtonen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Omdat jij op internet zit.. Jij kan ook gewoon een Nederlander zijn die zich voordoet als allochtoon...
    Als een Nederlander een misdaad pleegt betekent niet dat een allochtoon dat ook mag...
    Die zijn te gast... Als jij zoals je zegt allochtoon bent en je doet niks verkeerd, Waarom verdedig je dan die criminele allochtonen?

    Weet je als ze allochtone criminelen het land uit zetten, moeten ze Nederlandse criminelen ook maar het land uit zetten x'D
    -waarom praat ik over Nederland?-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Emotionless schreef:
    (...)Omdat jij op internet zit.. Jij kan ook gewoon een Nederlander zijn die zich voordoet als allochtoon...
    Als een Nederlander een misdaad pleegt betekent niet dat een allochtoon dat ook mag...
    Die zijn te gast... Als jij zoals je zegt allochtoon bent en je doet niks verkeerd, Waarom verdedig je dan die criminele allochtonen?



    Luister, jij weet zo dat ik een Allochtoon ben. dus ga niet domme dingen zeggen ;S ziek is dat gewoon
    En wij doen wat we willen dus je houd ons niet tegen.
    Omdat Alle Allochtonen broers en zussen voor me zijn.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Weet je als ze allochtone criminelen het land uit zetten, moeten ze Nederlandse criminelen ook maar het land uit zetten x'D
    -waarom praat ik over Nederland?-
    Nee, die zijn hier geboren... Daarvoor zijn de gevangenissen en politie berekent... Niet voor bijkomende lasten.. ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    LilGoofy schreef:
    (...)


    Luister, jij weet zo dat ik een Allochtoon ben. dus ga niet domme dingen zeggen ;S ziek is dat gewoon
    En wij doen wat we willen dus je houd ons niet tegen.
    Omdat Alle Allochtonen broers en zussen voor me zijn.
    hahahaha, geweldig ben jij... Veel amusement in de ochtend :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    dan zouden ze autochtonen ook anders aan moeten pakken!
    ook het land uitzetten?


    i like cookies :Y)

    VampiresS schreef:
    dan zouden ze autochtonen ook anders aan moeten pakken!
    ook het land uitzetten?
    Heropvoeding kampen... "Hoe word ik een Nederlander"


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)hahahaha, geweldig ben jij... Veel amusement in de ochtend :')




    Ik weet dat ik geweldig ben. (A)