• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet. Die mensen komen heus niet naar Nederland om ruzie te schoppen, en waarom, als er toevallig 1 turk of 1 marokkaan -of welke soort allochtoon dan ook- iets uitvreet dat gelijk de hele allochtone bevolking daarop neergekeken wordt? Doen jullie dat ook bij Nederlanders? Nee.
    Lilgoofy verdedigt de criminele allochtonen... Ik heb het over de criminele allochtonen....


    Niet geschoten is altijd mis..

    GU schreef:
    (...)
    Dus omdat ze perongeluk aan de verkeerde kant van de grens zijn geboren moeten ze anders berecht worden?
    Dat slaat toch nergens op:O
    Waar slaat jou redenatie op?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Naar welk land wil je VOLBLOED Nederlanders dan sturen???

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat loop je toch te zeiken over volbloed nederlanders en andere lasten die dan buitenlands zijn.
    Hallo, zij betalen ook belasting voor de nederlandse gevangenissen hoor! Als ze iets uitvreten is het wel zo eerlijk om ze daar ook in op te sluiten, en daarbij:
    Het is ónzin om de straf aan te passen omdat iemand ergens anders is geboren!
    Als er een ongeluk gebeurd, zoals in Apeldoorn en de dader was buitenlands was dat meteen vermeld. Nu is ie Nederlands en wordt het niet gezegd.
    Vind jij dat hij -als hij nog zou leven- een minder zware straf verdient omdat hij niet allochtoon is?

    En lang niet alle allochtonen zijn crimineel Volgens mij vergeet jij even dat er ook hele aardige buitenlanders zijn. Een vriendin van mij bijvoorbeeld. Ze komt uit Afganistan. Het is voor haar echt vreselijk rot dat ze wordt uitgescholden omdat andere Afganen (of andere buitenlanders) iets hebben misdaan.
    Dan kan je iedereen wel aankijken omdat iemand anders uit zijn geboorteland een misdaad heeft begaan.


    Sorry, ik kan dus écht niet tegen discriminatie.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Emotionless schreef:
    (...)Waar slaat jou redenatie op?


    Nou, omdat ze niet in Nederland zijn geboren moeten ze maar ergens anders de gevangenis in. Ik bedoel, ik kon er niets aandoen dat ik in Nederland ben geboren hoor:O
    Misschien heb jij inspraak gehad op je geboorteplaats, maar ik niet:O

    En in andere landen zijn de gevangenissen minder prettig, dus is het wel degelijk een andere straf.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Emotionless schreef:
    (...)Naar welk land wil je VOLBLOED Nederlanders dan sturen???

    Hmm, ja dat is een lastige. Naar familie in het buitenland en als ze dat niet hebben naar een willekeurig land.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    GU schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat loop je toch te zeiken over volbloed nederlanders en andere lasten die dan buitenlands zijn.
    Hallo, zij betalen ook belasting voor de nederlandse gevangenissen hoor! Als ze iets uitvreten is het wel zo eerlijk om ze daar ook in op te sluiten, en daarbij:
    Het is ónzin om de straf aan te passen omdat iemand ergens anders is geboren!
    Als er een ongeluk gebeurd, zoals in Apeldoorn en de dader was buitenlands was dat meteen vermeld. Nu is ie Nederlands en wordt het niet gezegd.
    Vind jij dat hij -als hij nog zou leven- een minder zware straf verdient omdat hij niet allochtoon is?

    En lang niet alle allochtonen zijn crimineel Volgens mij vergeet jij even dat er ook hele aardige buitenlanders zijn. Een vriendin van mij bijvoorbeeld. Ze komt uit Afganistan. Het is voor haar echt vreselijk rot dat ze wordt uitgescholden omdat andere Afganen (of andere buitenlanders) iets hebben misdaan.
    Dan kan je iedereen wel aankijken omdat iemand anders uit zijn geboorteland een misdaad heeft begaan.


    Sorry, ik kan dus écht niet tegen discriminatie.
    ik heb het over criminele allochtonen..
    Wat maakt het uit dat die belasting betalen? Ze laat hun hun straf uitzitten in hun eigen land.


    Niet geschoten is altijd mis..

    GU schreef:
    (...)

    Nou, omdat ze niet in Nederland zijn geboren moeten ze maar ergens anders de gevangenis in. Ik bedoel, ik kon er niets aandoen dat ik in Nederland ben geboren hoor:O
    Misschien heb jij inspraak gehad op je geboorteplaats, maar ik niet:O

    En in andere landen zijn de gevangenissen minder prettig, dus is het wel degelijk een andere straf.
    Waarom kozen je ouders dan voor Nederland? Bang voor hun toekomst? Als iedereen zo denkt over hun land word er nooit wat van gemaakt. Achja, wel leuk dat het een ding bevestigt... Dat ons land beter is dan van al die allochtonen die hier komen =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Talkative schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. Waarom zouden Nederlanders dan ook naar een ander land moeten? Dan krijg je preciés hetzelfde verhaal in dat land. Criminele Nederlanders moeten gewoon in Nederland blijven. Logica?

    Ja, daar heb je wel een punt. Maar dan krijg je weer een halve staking over dat mensen het er niet mee eens zijn, dan wordt het verergert. Eigenlijk moet iedereen een gelijke behandeling krijgen, het beste is ze in de bak zetten. Als het moet hun leven lang. Helaas is Nederland niet helemaal goed en ben je na vijf jaar weer vrij als je moord heb gepleegd. Vanwege goed gedrag.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Emotionless schreef:
    (...)Lilgoofy verdedigt de criminele allochtonen... Ik heb het over de criminele allochtonen....



    waar slaat deze hele reactie op ;S

    Jaa ik verdedig ze jaloers dat hen verdedig en jou niet
    Ik zweer jij moet leven zoeken op Google of wikipedia, want jij ben ziek in de hoofd saffie

    LilGoofy schreef:
    (...)


    waar slaat deze hele reactie op ;S

    Jaa ik verdedig ze jaloers dat hen verdedig en jou niet
    Ik zweer jij moet leven zoeken op Google of wikipedia, want jij ben ziek in de hoofd saffie
    Dat criminele allochtonen verkeerd zijn en dat jij het niet inziet vind ik erg dom 'omdat het broeders voor jou zijn'.
    Waar is jou logica?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...) Waarom kozen je ouders dan voor Nederland? Bang voor hun toekomst? Als iedereen zo denkt over hun land word er nooit wat van gemaakt. Achja, wel leuk dat het een ding bevestigt... Dat ons land beter is dan van al die allochtonen die hier komen =)

    Ja, deuh, waarom denk je dat ze daar weggaan dan? Omdat ze zo van het klimaat hier houden?

    En wat ik bedoel met dat gebeuren over mijn ouders:
    Jij vindt dus eigenlijk dat ik in de Nederlandse gevangenis mag als ik jou heb vermoord.
    Stel dat ik in Duitsland was geboren (duitsland is buitenland, dus allochtoon) mag ik niet in de Nederlandse gevangenis?
    Wat boeit het nou waar je geboren bent?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)
    Ja, deuh, waarom denk je dat ze daar weggaan dan? Omdat ze zo van het klimaat hier houden?

    En wat ik bedoel met dat gebeuren over mijn ouders:
    Jij vindt dus eigenlijk dat ik in de Nederlandse gevangenis mag als ik jou heb vermoord.
    Stel dat ik in Duitsland was geboren (Duitsland is buitenland, dus allochtoon) mag ik niet in de Nederlandse gevangenis?
    Wat boeit het nou waar je geboren bent?

    Heel erg veel.. Het is toch jou land niet? Je bent er te gast.. Het is onaardig om van de gastvrijheid van iemand misbruik te maken.. Als jij Duits was geweest, en jij pleegt hier een misdaad vind ik dat je in Nederland berecht moet worden maar de straf in een Duitse gevangenis moet uitzitten.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Dat criminele allochtonen verkeerd zijn en dat jij het niet inziet vind ik erg dom 'omdat het broeders voor jou zijn'.
    Waar is jou logica?


    Crimineel is crimineel, dan dondert het toch niet of je alloch- of autochtoon bent?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Aan de ene kant zou zo'n maatregel wel zodanig angst zaaien dat allochtonen zich gedeisd houden, denk aan de straffen die destijds gegeven werden in de middeleeuwen (hand afhakken als je iets hebt gejat etc), het afschrikken was een effectief middel.
    In het huidige Nederland kennen we een hoge mate van tolerantie (simpel door de bank genomen), hebben we al honderden jaren gehad. Verlichtingsschrijvers, mensen die vanwege hun geloof hier hun heil zochten, allemaal hadden ze hier in Nederland hun toevluchtsoord gevonden. Ook staat er in de grondwet dat discriminatie verboden is.
    Wanneer iemand niet illegaal in Nederland verblijft, zich netjes aan de Nederlandse regels houdt (zoals ook een autochtone Nederlander is geacht te doen) zie ik dan ook niet in om onderscheid te maken in de manier waarop zij gestraft moeten worden. Er zijn talloze andere creatieve straffen die als afschrikking dienen. Bovendien: het afnemen van iemands vrijheid is toch erg genoeg?


    No growth of the heart is ever a waste

    Emotionless schreef:
    (...)Dat criminele allochtonen verkeerd zijn en dat jij het niet inziet vind ik erg dom 'omdat het broeders voor jou zijn'.
    Waar is jou logica?



    Jaa,, ik heb teminsten broeders en jij niet, shut up gewoon,
    We weten nu echt wel dat je een racist bent hoor.
    oeff stil is gewoon