• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    LALALALALA schreef:
    Nee, dan moet je criminele nederlanders ook op de een of andere manier aanpakken. Bovendien gaan buitenlanders vaak de criminaliteit in omdat ze minder kansen hebben in de maatschappij, bijv. moeilijker banen kunnen vinden. Dat kunnen ze beter aanpakken.


    *Sluit zich bij haar aan*


    I'll live every second like it is my last one <3

    Nee, waarom wel? omdat ze hier niet geboren zijn? onzin :]

    ja =]


    it should be illegal to deceive a woman's heart.

    mee eens


    When I grow up I wanna be a vampire!

    JDiNGESx schreef:
    (...)

    *Sluit zich bij haar aan*
    Als ze het moeilijker hebben hier, BLIJF DAN DAAR!


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ergens ben ik het er wel mee eens, ze wonen hier en ze moeten onze regels accepteren. Als ze het daar niet mee eens zijn, vind ik dat ze wel het land uit mogen.
    Ergens ben ik het er niet mee eens, gewone Nederlandse mensen zouden dan ook het land uit moeten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jup :Y), ik ben zwaar tegen dat soort allochtonen :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, vind ik wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Soulmate schreef:
    Ergens ben ik het er wel mee eens, ze wonen hier en ze moeten onze regels accepteren. Als ze het daar niet mee eens zijn, vind ik dat ze wel het land uit mogen.
    Ergens ben ik het er niet mee eens, gewone Nederlandse mensen zouden dan ook het land uit moeten.
    Naar welk land wil je VOLBLOED Nederlanders dan sturen???


    Niet geschoten is altijd mis..

    Soulmate schreef:
    Ergens ben ik het er wel mee eens, ze wonen hier en ze moeten onze regels accepteren. Als ze het daar niet mee eens zijn, vind ik dat ze wel het land uit mogen.
    Ergens ben ik het er niet mee eens, gewone Nederlandse mensen zouden dan ook het land uit moeten.


    Daar ben ik het niet mee eens. Waarom zouden Nederlanders dan ook naar een ander land moeten? Dan krijg je preciés hetzelfde verhaal in dat land. Criminele Nederlanders moeten gewoon in Nederland blijven. Logica?


    a figment of your imagination

    Emotionless schreef:
    (...)MAar zij zijn nederlands... Daarvoor is de politie berekent.. Niet voor bijkomende lasten... (Buitenlandse niet in Nederlandse geboren) Criminelen allochtonen zijn wij niet op voorzien... Neemt ook extra plek in de gevangenis..
    Weg ermee!


    Tuurlijk niet. Die mensen komen heus niet naar Nederland om ruzie te schoppen, en waarom, als er toevallig 1 turk of 1 marokkaan -of welke soort allochtoon dan ook- iets uitvreet dat gelijk de hele allochtone bevolking daarop neergekeken wordt? Doen jullie dat ook bij Nederlanders? Nee.


    -

    Criminele allochtonen? Ja.
    Allochtonen? No way.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet. Die mensen komen heus niet naar Nederland om ruzie te schoppen, en waarom, als er toevallig 1 turk of 1 marokkaan -of welke soort allochtoon dan ook- iets uitvreet dat gelijk de hele allochtone bevolking daarop neergekeken wordt? Doen jullie dat ook bij Nederlanders? Nee.


    Helemaal gelijk meid'D
    Ik wordt op straat ook gewoon uitgescholden door sommmige mensen omdat ik buitenlander ben, ik wordt zelf kleine Crimineeltje genoemt:S

    Emotionless schreef:
    (...)Als ze het moeilijker hebben hier, BLIJF DAN DAAR!



    Oeff.. ik wordt ziek van jou. Shut up gewoon, jij zoekt echt problemen hier op quizlet.

    Emotionless schreef:
    (...)MAar zij zijn nederlands... Daarvoor is de politie berekent.. Niet voor bijkomende lasten... (Buitenlandse niet in Nederlandse geboren) Criminelen allochtonen zijn wij niet op voorzien... Neemt ook extra plek in de gevangenis..
    Weg ermee!

    Dus omdat ze perongeluk aan de verkeerde kant van de grens zijn geboren moeten ze anders berecht worden?
    Dat slaat toch nergens op:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?