• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Ja. Ze komen naar ons land en dan gaan ze hier in ons land crimineel zijn? Dat vind ik personelijk niet kunnen, als ze dan per sé crimineel moeten zijn, ga ergens anders heen.
    Dit kan racistisch overkomen, maar dit is gewoon mijn mening en ik heb NIETS tegen allochtone mensen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weet je wat het ook is? Sommige allochtonen -en 'gewone' -neem die gewoon niet slecht op alsjeblieft, is niet zo bedoeld- Nederlanders zijn gedwongen om criminele daden te verrichten willen ze overleven.
    Als de enige kans op voedsel is om te stelen, dan doe je dat toch, lijkt me?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Weet je wat het ook is? Sommige allochtonen -en 'gewone' -neem die gewoon niet slecht op alsjeblieft, is niet zo bedoeld- Nederlanders zijn gedwongen om criminele daden te verrichten willen ze overleven.
    Als de enige kans op voedsel is om te stelen, dan doe je dat toch, lijkt me?
    NEe, ik zou liever uit de vuilnisbak eten dan dat ik zou gaan stelen ;D (maar ik ben niet in de positie om dat te zeggen he Melanie? xD)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)NEe, ik zou liever uit de vuilnisbak eten dan dat ik zou gaan stelen ;D (maar ik ben niet in de positie om dat te zeggen he Melanie? xD)

    Zeker van die positie?:'P
    Nee oké da's wel waar dat je in die positie niet bevindt.
    Maar lijkt me logisch toch dat ze alles zullen proberen om te overleven? Iedereen heeft toch nog zo'n een beetje zoiets als een overlevingsinstinct?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    StoneCold schreef:
    Ja. Ze zijn naar dit land gekomen omdat ze het hier beter hebben, gaan ze hier een beetje rotzooi trappen! Ze zijn hier te gast en horen zich net zoals ieder ander te gedragen.


    Mee eens. Ik zie vaak genoeg criminele allochtonen (vaak jongeren) en ik ben gewoon bang geworden om gewoon buiten te zijn. De criminele allochtonen moeten in hun eigen land crimineel zijn, en Nederlanders moeten hier blijven. Dit is toch Nederland? Daar horen autochtone criminelen. Straks is Nederland over 5 jaar nog Ollandistan!


    a figment of your imagination

    totaal mee eens. Ze liften mee op de welvaart van Nederland (op zich niet zo'n probleem het ene land is het andere niet) maar als ze dan criminele dingen beginnen. dan moeten ze ergens anders maar een betere toekomst zoeken, en niet dat van Nederland verkloten. :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hangt ervan af wat ze gedaan hebben. (:


    None but ourselves can free our minds.

    MissShinoda schreef:
    totaal mee eens. Ze liften mee op de welvaart van Nederland (op zich niet zo'n probleem het ene land is het andere niet) maar als ze dan criminele dingen beginnen. dan moeten ze ergens anders maar een betere toekomst zoeken, en niet dat van Nederland verkloten. :X

    Hmmm daar ben ik het dan niet mee eens. Nederland heeft net zoals Belgen allochtonen nodig! Allochtonen zijn de mensen die juist alle rotklusjes doen en er bijna niet voor betaald worden ook. En als er dus geen allochtonen zouden zijn, zou de economie van Nederland serieus dalen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    StoneCold schreef:
    Ja. Ze zijn naar dit land gekomen omdat ze het hier beter hebben, gaan ze hier een beetje rotzooi trappen! Ze zijn hier te gast en horen zich net zoals ieder ander te gedragen.


    I Totally Agree (:


    If You Don't Dance You Hate Your Parent's (R).

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hmmm daar ben ik het dan niet mee eens. Nederland heeft net zoals Belgen allochtonen nodig! Allochtonen zijn de mensen die juist alle rotklusjes doen en er bijna niet voor betaald worden ook. En als er dus geen allochtonen zouden zijn, zou de economie van Nederland serieus dalen.

    De economie daalt ook als alle kosten van de Nederlandse/Belgische staat naar de bestrijding van criminaliteit gaan! En het is algemeen bekend (én onderzocht) dat minstens 60 to 70 procent van alle criminaliteit in NL wordt veroorzaakt door allochtonen. Die andere 40% mogen van mij rustig blijven, maar de rest wordt een twijfelgeval...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Attached schreef:
    Ehm, twijfel.

    StoneCold schreef:
    (...)
    De economie daalt ook als alle kosten van de Nederlandse/Belgische staat naar de bestrijding van criminaliteit gaan! En het is algemeen bekend (én onderzocht) dat minstens 60 to 70 procent van alle criminaliteit in NL wordt veroorzaakt door allochtonen. Die andere 40% mogen van mij rustig blijven, maar de rest wordt een twijfelgeval...

    Hmm tot dusver ben ik niet op de hoogte x'D
    Maar als dat zo is heb je inderdaad nog wel ergens een punt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind van wel, mits ze hier nog niet zo lang zijn én geen Nederlands paspoort hebben.
    We hebben al genoeg Nederlandse klootzakken.

    En Joey, vrijwel elke user reageer hier 1x, dus jij ook. Zeg je mening en klaar.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hmmm daar ben ik het dan niet mee eens. Nederland heeft net zoals Belgen allochtonen nodig! Allochtonen zijn de mensen die juist alle rotklusjes doen en er bijna niet voor betaald worden ook. En als er dus geen allochtonen zouden zijn, zou de economie van Nederland serieus dalen.


    ja oke, maar alsnog we hebben ook lager geschoolde nederlanders die dat werk doen :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT