• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    I have respect for you ;)


    Alleen het is nog steeds oneerlijk dat jij Frans mocht laten vallen:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mee eens.
    Goed gezegd:Y)

    AngelXWings schreef:
    I have respect for you ;)


    Alleen het is nog steeds oneerlijk dat jij Frans mocht laten vallen:X

    dank je

    en sorry maar jij mag hem ook volgendjaar laten vallen positief denken!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    JE hebt het , daar moet iedereen rekening mee houden.. Maar je moet toch ook als je dyslexie hebt je best doen om goed te schrijven..


    Niet geschoten is altijd mis..

    ABN is ook dat je met hoofdletters en punten schrijft en niet in msn taal. Dat je dyslexie hebt heeft daar niet veel mee te maken, want we hebben het niet over spellingsfoutjes maar over dat het niet te lezen is als je in msn taal schrijft en zonder spellingstekens.

    Het is toch juist fijn als een mod het even aanpast zodat mensen niet gaan vragen wat er staat?

    En ja, ik heb ook dyslexie.

    ik vind dat ook altijd vervelend hoor ik heb het zelf ook..


    ...

    Emotionless schreef:
    JE hebt het , daar moet iedereen rekening mee houden.. Maar je moet toch ook als je dyslexie hebt je best doen om goed te schrijven..

    ik doe mijn best maar ik ga niet elk woord controleren hier dat moet ik al genoeg doen op school


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik doe mijn best maar ik ga niet elk woord controleren hier dat moet ik al genoeg doen op school
    Dat ligt dan wel aan jou (luiheid)..
    Het is ook fijn voor andere mensen als jij je best doet.. Dan is het voor hun ook makkelijker te begrijpen dat je dyslexie hebt.. Als je niet je best doet , dat waarderen veel mensen niet.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Krulliful schreef:
    ABN is ook dat je met hoofdletters en punten schrijft en niet in msn taal. Dat je dyslexie hebt heeft daar niet veel mee te maken, want we hebben het niet over spellingsfoutjes maar over dat het niet te lezen is als je in msn taal schrijft en zonder spellingstekens.

    Het is toch juist fijn als een mod het even aanpast zodat mensen niet gaan vragen wat er staat?

    En ja, ik heb ook dyslexie.

    ik schrijf zo goed als nooit in msn taal
    en 1 mod heeft het aangepast omdat ik ch schreef in plaats van g en andersom
    daar word ik gek van of het kometaar van leert schrijven het moet zo of zo.
    en punten doe ik altijd alleen hoofd letters niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Maar verplaats je ook eens in een ander, het is echt vervelend om te lezen, en dat is niets tegen jou. Jij kan er niets aan doen, en je moet je heus niet aangevallen voelen als een omod het veranderd, het is voor ons makkelijker te lezen.
    En het is dapper dat je het zegt.!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je kan het ook anders kijken; als het niet word veranderd, dan blijf je fouten maken, ik ben zelf ook dyslexie.. maar mensen mogen mij best verbeteren, dan doe ik het de volgende keer goed! ;]

    maar ik kraag oook van die rectie's leer schrijven en zo an daar word ik gek van en wat maakt het uit of het een g of een ch is je weet wat ik bedoel


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Maar doordat zij jou op je spellingsfouten wijzen, leer je er ook weer van. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    XamaranthX schreef:
    maar ik kraag oook van die rectie's leer schrijven en zo an daar word ik gek van en wat maakt het uit of het een g of een ch is je weet wat ik bedoel

    Sommige woorden betekenen iets anders zo gouw je het anders schrijft, en zo kan jij er ook nog iets van leren. Toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Emotionless schreef:
    (...)Dat ligt dan wel aan jou (luiheid)..
    Het is ook fijn voor andere mensen als jij je best doet.. Dan is het voor hun ook makkelijker te begrijpen dat je dyslexie hebt.. Als je niet je best doet , dat waarderen veel mensen niet.

    gun haar ook eens rust.

    maar ze bedoeld ook met andere mensen op elk typfoutje wordt je aangewezen. en kom op iedereen maakt fouten. zelfs de gene of wat dan ook die de mens heeft gemaakt. zoals slechte eigenschappen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.